GOSPODARSTVO

Osijek može biti prvi hrvatski grad koji ne baca hranu! Slažete li se?

Na osječkoj tržnici je predstavljen projekt ''Domaća hrana za domaće ljude'' kojim će se razviti web aplikacija s ciljem doniranja hrane potrebitima.

    Objavljeno 15.11.2018
    Antonela Verković

    Na osječkoj Tržnici (u prolazu) u sklopu Zelenog četvrtka početkom u 9.00 sati održala se konferencija za medije na kojoj su predstavljeni potencijali Osijeka da preraste u grad koji ne baca hranu.

    Cijela ideja ja potaknuta europskim projektom „Domaća hrana za domaće ljude” koji provodi Tržnica d.o.o. Osijek u suradnji s mađarskim partnerom Pécsi Vagyonhasznosító zrt. iz Pečuha.

    CILJ

    Glavni cilj je, dakako, osvijestiti građane da ne bacaju hranu, ali i razviti web aplikaciju koja će građanima koji žele donirati, te onima koji tu hranu žele primiti, pomoći u lociranju punktova za prikupljanje i doniranje.

    ”Projektom su definirana dva takva punkta u Osijeku: na tržnici u Donjem gradu i ovdje, na glavnoj gradskoj tržnici” – rekla je Renata Čepo voditeljica EU projekata Tržnice d.o.o.

    Web aplikacija bit će predstavljena na radionici koja će biti organizirana tijekom sljedećih dana, a bit će otvorena za sve zainteresirane.

    O PROJEKTU

    U sklopu projekta razvijeni su i jednostavni načini koja se hrana može dostavljati potrebitima, kao što su bicikli – rikše i posebno/namjensko posuđe koje održava higijenske uvjete hrane – rekla je Ljiljana Olujić.

    Projekt ”Domaća hrana za domaće ljude” potaknut je pitanjem što se na tržnicama može učiniti da se smanji rasipanje hrane i afirmira kultura darivanja viška hrane ljudima u potrebi u lokalnoj zajednici. Ključna je pretpostavka bila kako proizvođačima/trgovcima na tržnici svakodnevno ostaje suvišak proizvoda. Ti proizvodi planiraju se donirati potrebitima.

    ”Osijek može biti prvi grad koji će sustavno pokrenuti inicijativu o doniranju hrane i potaknuti sve relevantne dionike na udruživanje. Temelji su tu” – zaključila je Olujić.
    FOTO: Julijana Tešija

     

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Projekt je osmišljen kako bi zadovoljio rastuće potrebe za kapacitetima prekrcaja i skladištenja, čime će se osigurati visoka razina operativne učinkovitosti

    Lučka uprava Osijek predstavila novi projekt: „Izgradnja i rekonstrukcija južne obale u luci Osijek“

    U hotelu Osijek danas je održana početna konferencija projekta „Izgradnja i rekonstrukcija južne obale u luci Osijek“. Ovaj strateški važan Više…

    Certifikati će se isticati na vidljivom mjestu kako bi kupci prepoznali proizvode uzgojene od strane lokalnih poljoprivrednika, a sve s ciljem poticanja kupnje kvalitetnih, svježih i lokalno uzgojenih proizvoda

    Na osječkoj Glavnoj tržnici dodijeljeni certifikati “Proizvodi hrvatskog seljaka”

    U prostorima Glavne tržnice u Osijeku, na Trgu Ljudevita Gaja, ponovno su dodijeljeni certifikat i oznaka „Proizvodi hrvatskog seljaka“ koji Više…

    Sigurno ste se bar jednom našli u situaciji da vam na zabavi ponestane pića, grickalica ili leda. Ili možda nešto od higijenskih ili kozmetičkih sitnica, Store2Door je rješenje za vas!

    Store2Door otvoren u Osijeku

    Novi pristup prodaji potrepština, pića, grickalica, razne hrane i leda vas očekuje u Store2Door online trgovini u kojoj na lak Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea