Osječanima omogućena ,,Moj Vodovod” aplikacija
Aplikaciji korisnicima omogućava provjeru potrošnje i računa za vodne usluge, pregled povijesti očitanja, aktivaciju usluge „samoočitač“, primanje računa i obavijesti u elektroničkom obliku te izravno plaćanje računa
Krajem prošlog tjedna su u prostoru gradske tvrtke Vodovod-Osijek d.o.o. zamjenik gradonačelnika Boris Piližota i direktor Vodovoda Ivan Jukić, zainteresiranoj javnosti prezentirali korisnički portal i aplikaciju „MOJ VODOVOD“ – prvu takve vrste u Hrvatskoj.
Naime, radi se o mobilnoj i web aplikaciji koja korisnicima omogućava provjeru potrošnje i računa za vodne usluge, pregled povijesti očitanja, aktivaciju usluge „samoočitač“, primanje računa i obavijesti u elektroničkom obliku te izravno plaćanje računa. Preuzimanjem aplikacije korisnici će moći pratiti svoju potrošnju i brzo reagirati na potencijalne kvarove te nekontrolirano istjecanje vode. Aplikacija će ujedno omogućiti i segmentirano i pravodobno dostavljanje obavijesti o zatvaranjima vode, ispiranjima vodovodne mreže i radovima na konkretnim lokacijama, a svojom jednostavnošću i brojnim pogodnostima – u potpunosti je prilagođena korisnicima.
Osječki dogradonačelnik izrazio je zadovoljstvo poslovanjem Vodovoda podcrtavši tri najznačajnija projekta ove gradske tvrtke vrijedna preko 800 milijuna kuna, ali i njezin uspjeh temeljen na razvoju partnerskoga odnosa s krajnjim korisnicima – građanima Osijeka.
“Razvojem aplikacije dobivamo jednu ”win-win” situaciju, budući će upravo ona omogućiti i Vodovodu i korisnicima pravodobno dobivanje svih potrebnih informacija u svezi s vodnom uslugom te zasigurno smanjiti potrošnju i troškove, posebice u slučajevima kvarova. Najviše me raduje to što nastavljamo s razvojem usluga i proizvoda namijenjenih upravo našim sugrađanima”, poručio je Piližota.
Direktor Vodovoda Ivan Jukić istakao je kako je temeljni cilj bio spriječiti velike troškove koji nastaju pri puknuću cijevi dok stanara primjerice nema kod kuće: “Ova aplikacija će velikim potrošačima omogućiti praćenje potrošnje na dnevnoj bazi, gotovo u minutu, dok će naši ostali sugrađani potrošnju zasad moći pratiti na tjednoj bazi.”
Inače, aplikacija „MOJ VODOVOD“ može se preuzeti na Android i IOS mobilne uređaje u Google play trgovini, odnosno putem servisa App Store, dok je desktop aplikacija dostupna na mrežnim stranicama Vodovoda.
foto: Grad Osijek
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?