GOSPODARSTVO

Osječka tvrtka izradila posebnu web aplikaciju za otkup žitarica

Aplikacija kroz svođenje mogućnosti greške na minimum postiže velike uštede u vremenu, a podignuta je i efikasnost rada!

    Objavljeno 24.12.2019
    Ivona Amidžić

    Ofir d.o.o. osječka je tvrtka čija je glavna djelatnost izrada i implementacija personaliziranih IT web rješenja te održavanje računalnih mreža i sustava. “Naša najveća strast je izrada aplikacija po narudžbi i zahtjevima klijenta. Posebno je to slučaj ako kroz proces izrade savladavamo nešto novo; specifičnu djelatnost ili parametre neke struke”, navode iz tvrtke Ofir d.o.o.

    Upravo se to dogodilo prilikom izrade aplikacije za otkup žitarica za njihovog, sada već dugogodišnjeg, klijenta Agrobeketinci d.o.o.

    Izazov otkupa žitarica velikog broja kooperanata stvarao je poteškoće u svakodnevnom radu tvrtke Agrobeketinci d.o.o, a pametno rješenje bilo je nadohvat ruke. Radi se web aplikaciji koja objedinjuje sve djelatnicima potrebno za rad, a kojoj će moći pristupiti bez obzira gdje se nalazili.

    Što sve aplikacija omogućava korisnicima?

    Ohrabreni postignutim, Ofir d.o.o. sada može ponuditi aplikaciju Otkup žitarica koja za glavne karakteristike posjeduje:

    • cloud uslugu koja omogućava pristup neovisno o prostoru, vremenu ili uređaju s kojeg se pristupa uz mogućnost lokalne instalacije i dodatne prilagodbe ovisno o potrebama klijenta,
    • direktan uvoz podataka odvaga s kolne vage,
    • mogućnost neograničene prilagodbe cijene otkupa po otkupnom mjestu ili skupno,
    • unos i rad s cijenama manipulacije ili sušenja,
    • prikaze i izračune privremenog obračuna,
    • naknadni uvoz podataka o suhoći ili uljnosti (mogućnosti uvoza svih standardnih vrsta podataka .csv, .xls i .xlsx),
    • izvoz odabranih podataka u računovodstvenu aplikaciju (također pokriveni svi standardni formati podataka),
    • izdavanje računa iz samog programa uz personalizaciju prema vizualnom identitetu tvrtke,
    • preglede ukupnih ili pojedinačnih prometa po komitentu (neovisno o otkupnim mjestima),
    • centralni obračun neovisan o tome na koliko se otkupnih mjesta predaju žitarice te
    • preglede statistika i zapisa uz mogućnost generiranja prilagođenih izvještaja spremnih za slanje ili ispis.

    Pogledajte kako aplikacija izgleda:

    “Koristeći stečeno iskustvo i nekoliko sezona razdoblja testiranja sigurni smo kako aplikaciju uspješno možemo implementirati u svako poduzeće koje se bavi sličnim poslom”, navode iz Ofira dodajući kako su uštede u vremenu postignute uz svođenje mogućnosti greške na minimum, a podignuta je efikasnost rada.

    Prilagođena web rješenja dostupnija su no ikad. Informacijska tehnologija obrađuje velike količine podataka i pretvara iste u dragocjene informacije.

    Više informacija o tvrtki Ofir d.o.o. možete saznati ovdje.

    foto: pixabay (ilustracija)

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Pridružite se Ofirovom dinamičnom timu kao voditelj/voditeljica računovodstva i pružite svoj doprinos u poslovanju tvrtke

    Tvrtka Ofir zapošljava voditelja/voditeljicu računovodstva

    Pridružite se Ofirovom dinamičnom timu kao voditelj/voditeljica računovodstva i pružite svoj doprinos u dolje navedenim područjima. Poznavanje engleskog jezika i Više…

    Pridružite se Ofirovom timu! Njihovo područje rada je web dizajn i programiranje, marketing, razvoj informacijskih sustava i održavanje, IT savjetovanje i podrška te prodaja

    Ofir zapošljava, traže Suradnika/suradnicu u prodaji informatičke opreme, usluga i rješenja

    Ofir d.o.o. je osječka IT tvrtka s zavidnim rejtingom među klijentima i dugogodišnjim iskustvom. Za proširenje svog tima traže Suradnika/suradnicu Više…

    Nova direktiva propisuje strože zahtjeve za primjenu kibernetičke sigurnosti, proširuje broj sektora na koje se odnosi i uvodi strože kazne za prekršitelje

    Prilagodite svoju tvrtku NIS2 direktivi uz Ofir!

    Još 2016. godine Europska Unija donijela je Direktivu o sigurnosti mrežnih i informacijskih sustava, a 2023. godine direktiva je unaprijeđena Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Novost za sve vozače koji obavljaju autotaksi prijevoz putnika - od 4. lipnja 2025. godine moguće je ishoditi novi dokument - karticu autotaksi vozača, bez koje više neće biti moguće zakonito pružati taksi usluge

    Novi dokument za taksiste: Kartica autotaksi vozača bez koje taksisti više neće moći voziti taksi

    Promet će se odvijati obilaznim pravcima sukladno privremenoj regulaciji, a križanja Radičevićeva-Krstova i Radičevićeva-Trg bana Jelačića, bit će otvorena

    Obavijest o privremenoj regulaciji prometa u ulici Branka Radičevića u Osijeku (2. faza)

    Pogledajte aktualne oglase koje smo vam pripremili i započnite sljedeće poglavlje svog profesionalnog puta!

    Nova radna mjesta dostupna za građane u OBŽ