Osječki izraz ‘lega’ može se čuti u cijelom svijetu
Za uspješan proizvod potrebno je malo talenta, volje i upornosti što u konačnici rezultira s više od 1300 klijenata i nagradama od Zagreba do New Yorka. Upravo toliki uspjeh pobrao je brend „Lega-lega“ koji u svojoj ponudi ima majice, šalice i rokovnike.
Osvajanje hrvatskog tržišta nikad nije bilo lako, unatoč dobrim idejama. „Teško je jer ljudi ne shvaćaju da je to jedna vrsta umjetnosti. Za to se treba školovati, za to se mora živjeti da bi se znalo dobro raditi. Često to budu i radne noći i radni vikendi da se uspije ispoštovati rok.“ – pojasnila je Mirta Vekić, direktorica i suvlasnica brenda ‘Lega-lega’.
Kako doći do ideja i inspiracije, objasnio je dizajner Marin Balajić – „Živjeti i misliti dizajnerski znači inspiraciju nalaziti na svakom koraku. Pa i na čudnim mjestima. Do inspiracije dolazim najčešće pod tušem. To je dio dana kada se sve konačno smiri i možete ostati sami sa sobom i svojim mislima“ – rekao je kroz smijeh te dodao – „Lega-lega je bio idealan klijent. Iz potrebe da se ispucamo, radimo sami za sebe, da se u timu kritiziramo i vidimo što zapravo možemo stvoriti.“
Koliko je Lega-Lega prepoznatljiv brend, govore činjenice da narudžbe dolaze iz svih krajeva svijeta, od Japana do Rio de Janeira – piše dnevnik.hr.
Iako bez iskustva, ali uz energiju i volju, udružili su se Luka Šarić, Ivan Serdarušić i Boris Matešić u poduzetničkom pothvatu osnivanja tiskare, nakon čega je nastao i dizajnerski studio.
„Živimo taj neki hrvatski san. Smatramo da smo uspjeli u tom poslu i trudimo se.“ – rekao je direktor i suvlasnik brenda „Lega-Lega“ Boris Matešić.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?