Poskupljenjem cijena karata HŽ gura Slavoniju u još veću željezničku izolaciju

Nakon odluke HŽ-a da od 9. prosinca ukinu brzi vlak do Zagreba, zbog neisplativosti linije, nadležnim ministarstvima uputili su zahtjev za povećanje cijena karata u iznosu od 15 posto.
Umjesto sve brže i češće, Slavonci i Baranjci će vlakom u Zagreb sve sporije i rjeđe. Ionako visoka cijena karte u iznosu od 120 kuna za jedan smjer, i 193 kuna za povratnu kartu, poskupit će u prvim danima nove godine. Zahtjev je već odobrilo Ministarstvo prometa, pomorstva i veza a očekuje se još suglasnost Ministarstva gospodarstva. Loša poslovna strategija HŽ-a tako će se prelamati preko leđa građana.
Osim što Hrvatske željeznice godinama ne ulažu u Osijek i Slavoniju, što je očigledno već pri pogledu na zgradu Željezničkog kolodvora, ili ignoriranje osiguranja 12 nezaštićenih pružnih prijelaza na području grada, povećanjem cijena karte udarit će na ionako slab standard građana.
‘Brzi vlak’ koji se ukida za nekoliko dana već odavno nije brz. Kad je krenuo 2004. godine do Zagreba se putovalo oko 3 sata, ali zbog loših tračnica ubrzo je morao usporiti za gotovo sat vremena.
>> U Osijeku je 12 opasnih nezaštićenih pružnih prijelaza, a HŽ ne želi ulagati
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?