Poziv udrugama i kreativcima da iskoriste resurse Osječkog sajma
Planiramo i veći broj manjih, jednodnevnih sajamskih priredbi - veli direktor.
Svjestan je Alen Vukašinović, direktor tvrtke Osječki sajam, jedne od tvrtki u stopostotnom vlasništvu Grada Osijeka, kako je za ozbiljan iskorak u poslovanju i promociji sajamskih aktivnosti grada na Dravi potrebna nova sajamska infrastruktura. I prema svemu sudeći moglo bi se to doista i realizirati u njegovom četverogodišnjem mandatu, jer i Grad Osijek i Osječko-baranjske županija konkretno razmišljaju o realizaciji novog, polivalentnog, multifunkcionalnog prostora koji bi bio u funkciji održavanja i sajamskih aktivnosti.
No Vukašinović ne želi skrštenih ruku čekati takav rasplet situacije. Uz tri velike sajamske manifestacije – Proljetni i Jesenski sajam, te Sajam lova i ribolova/Motomobil, ideja je ponuditi i nove sadržaje.
– Planiramo i veći broj manjih, jednodnevnih sajamskih priredbi. Želimo se, naime, otvoriti prema pojedincima kreativcima i brojnim udrugama koji u Osijeku sve više nastoje organizirati događanja i priredbe. Želimo biti dio tih događanja i staviti svoje resurse, bogato iskustvo i znanje na raspolaganje što širem krugu građana našega grada i regije. U jednoj rečenici pozivamo kreativce da zajedno “pretresemo” te ideje i vidimo što se može u obostranom interesu realizirati, kazuje novi sajamski direktor.
Da doista misli ozbiljno dokaz je i to što je Grad Osijek, prepoznavši ovu namjeru, osigurao sredstva u proračunu za 2018. godinu. Namjera je Vukašinovića poticanje gospodarstva kroz aktivnosti koje će omogućiti agencijama, obrtima i tvrtkama da kroz povećanu vidljivost i manji trošak podignu prodaju svojih proizvoda i usluga. U jednoj se priči otišlo i koji korak dalje, iako to nevoljko otkriva, u Osijeku bi mogao biti sajam dronova i bespilotnih sustava! Razmišlja se primjerice i o sajmu koji bi okupio zaljubljenike u fotografiju…
No Vukašinović ne želi na miru ostaviti ni tradicionalne sajamske izlagače.
– Za trajanje Jesenskog sajma obišao sam i razgovarao s gotovo svim izlagačima. Ono što želim jest da sajam za njih ne bude samo mjesto prodaje, nego da shvate da je to prilika da povećaju svoju vidljivost, da se “naoružaju” posjetnicama i letcima. Osobno sam ih ohrabrivao da umjesto što čekaju kupce, iziđu među njih, zaustavljaju ih, upućuju na svoj štand, da pokažu određenu proaktivnost – iskreno će Vukašinović.
Inače, i financije tvrtke dovedeni su u red, tvrtka je prošlu godinu bila u plusu, a rezultati i za ovu daju naslutiti pozitivan financijski učinak.
D. Kuštro
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?