GOSPODARSTVO

Poziv udrugama i kreativcima da iskoriste resurse Osječkog sajma

Planiramo i veći broj manjih, jednodnevnih sajamskih priredbi - veli direktor.

    Objavljeno 20.12.2017
    OsijekNews redakcija

    Svjestan je Alen Vukašinović, direktor tvrtke Osječki sajam, jedne od tvrtki u stopostotnom vlasništvu Grada Osijeka, kako je za ozbiljan iskorak u poslovanju i promociji sajamskih aktivnosti grada na Dravi potrebna nova sajamska infrastruktura. I prema svemu sudeći moglo bi se to doista i realizirati u njegovom četverogodišnjem mandatu, jer i Grad Osijek i Osječko-baranjske županija konkretno razmišljaju o realizaciji novog, polivalentnog, multifunkcionalnog prostora koji bi bio u funkciji održavanja i sajamskih aktivnosti.

    No Vukašinović ne želi skrštenih ruku čekati takav rasplet situacije. Uz tri velike sajamske manifestacije – Proljetni i Jesenski sajam, te Sajam lova i ribolova/Motomobil, ideja je ponuditi i nove sadržaje.

    Planiramo i veći broj manjih, jednodnevnih sajamskih priredbi. Želimo se, naime, otvoriti prema pojedincima kreativcima i brojnim udrugama koji u Osijeku sve više nastoje organizirati događanja i priredbe. Želimo biti dio tih događanja i staviti svoje resurse, bogato iskustvo i znanje na raspolaganje što širem krugu građana našega grada i regije. U jednoj rečenici pozivamo kreativce da zajedno “pretresemo” te ideje i vidimo što se može u obostranom interesu realizirati, kazuje novi sajamski direktor.

    Da doista misli ozbiljno dokaz je i to što je Grad Osijek, prepoznavši ovu namjeru, osigurao sredstva u proračunu za 2018. godinu. Namjera je Vukašinovića poticanje gospodarstva kroz aktivnosti koje će omogućiti agencijama, obrtima i tvrtkama da kroz povećanu vidljivost i manji trošak podignu prodaju svojih proizvoda i usluga. U jednoj se priči otišlo i koji korak dalje, iako to nevoljko otkriva, u Osijeku bi mogao biti sajam dronova i bespilotnih sustava! Razmišlja se primjerice i o sajmu koji bi okupio zaljubljenike u fotografiju…

    No Vukašinović ne želi na miru ostaviti ni tradicionalne sajamske izlagače.

    Za trajanje Jesenskog sajma obišao sam i razgovarao s gotovo svim izlagačima. Ono što želim jest da sajam za njih ne bude samo mjesto prodaje, nego da shvate da je to prilika da povećaju svoju vidljivost, da se “naoružaju” posjetnicama i letcima. Osobno sam ih ohrabrivao da umjesto što čekaju kupce, iziđu među njih, zaustavljaju ih, upućuju na svoj štand, da pokažu određenu proaktivnost – iskreno će Vukašinović.

    Inače, i financije tvrtke dovedeni su u red, tvrtka je prošlu godinu bila u plusu, a rezultati i za ovu daju naslutiti pozitivan financijski učinak.

    D. Kuštro

    VEZANE VIJESTI

    15. Salori i 22. Motomobil obiluju stručnim, zabavnim i sportskim sadržajima

    Osječki sajam: Otvoreni 15. Salori i 22. Motomobil

    Sajmovi lova, robolova i turizma, odnosno automobila i prateće industrije, pod nazivima: 15. Salori  i 22. Motomobil, otvoreni su danas Više…

    Požega: "Dovodimo strance. Salori će biti turistička atrakcija!"

    15. Salori i 22. Motomobil od petka do nedjelje na Osječkom sajmu

    Salori 2018., sajam lova ribolova i turizma, manifestacija je koja svojom veličinom, brojem izlagača i značajem u razvoju lovnog, ribolovnog Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Radi i Zoološki vrt, kompa vozi ...

    Smeće se odvozi i u ponedjeljak

    Svaki orah, a da bi došli do drva, prethodno treba srušiti, a crijep i šutu, ionako svi znaju, teško je negdje odvesti

    Domišljati stanovnici OBŽ poklanjaju orahe za rušenje, crijep i šutu