ŽIVOT

Predstavljen novi destinacijski časopis “Via Slavonija i Baranja”

Novi destinacijski časopis je namijenjen informiranju gostiju koji su došli u samu destinaciju i ne traže više uslugu smještaja, već aktivnosti koje se nude

Objavljeno 14.06.2024
Darija Kovačić

Danas je u Osijeku predstavljan novi destinacijski časopis Via Slavonija i Baranja, koji je nastao u produkciji Turističke zajednice Osječko-baranjske županije i Osječko-baranjske županije, u suradnji s domaćim novinarima, vodičima i turističkim zajednicama.

Prema riječima Ivana Jurić, direktorice TZ OBŽ, novi destinacijski časopis namijenjen informiranju gostiju koji su došli u samu destinaciju i ne traže više uslugu smještaja, već aktivnosti koje se nude. Prema primjerima iz drugih zemalja i regija, pripremljen je lako čitljiv, „sezonski“ tiskani materijal koji se može naći u sobama tako da se gost može informirati dok se odmora i priprema za obilazak destinacije. Zamjenik župana, Josip Miletić, istakao je kako Osječko-baranjska županija kontinuirano bilježi rast što se očituje kroz 9,50 % rasta broja noćenja od početka godine do danas, u odnosu na isti period lani. Tatjana Turalija, pročelnica odjela za turizam, kulturu i sport, istaknula je kako Osječko-baranjska županija podupire razvoj turizma kroz brojne programe i projekte što se reflektira i kroz ukupni razvoj turizma na kontinentu.

U časopisu se mogu naći tekstovi o top iskustvima koje nude Osijek, Đakovo, Baranja ili erdutski dunavski trio, ali i o tajnama pripreme dobrog fiš-paprikaša, nabavci najboljih rakija ili kulena i aktivnostima za obitelj za vrijeme sunčanih i kišnih dana. Plan je izdavanje brojeva koji pokrivaju sezonu od svibnja do listopada te od studenog do travnja. Naklada na hrvatskom jeziku iznosi 20.000 primjeraka, a u tijeku je i produkcija izdanja na engleskom jeziku. Prvi broj časopisa je fokusiran na ponudu destinacije, dok će u sljedećim brojevima biti uključeni i razgovori s kreatorima ponude. Glavna urednica časopisa je Ivana Rab Guljaš, poznata osječka novinarka, a autor dizajna Marko Jovanovac iz studija Symbol. U tijeku je distribucija časopisa prema većim smještajnim objektima i turističkim zajednicama na području Osječko-baranjske županije, a svi zainteresirani ponuđači mogu se javiti turističkoj zajednici na svom području kako bi dobili svoje primjerke. Iskustvo u sektoru pokazuje da gost još uvijek voli i papirna izdanja, potvrdili su hotelijeri prisutni na predstavljanju.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Danas ćemo vam pokazati kako izgleda plovidba Žitnom lađom, šetnju Starim gradom Dubovcem, ali i uživanje u posjedu Contessa koji nudi čitav niz aktivnosti

Imamo super ideju za vikend! Plovidba brodom, stari dvorac, posjed carskih konja… Nemojte više dvojiti kamo otići na izlet!

Da je Karlovac srce Hrvatske jasno je kada pogledamo kartu Lijepe Naše, no da mnogi još nisu dovoljno upoznali taj Više…

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom utjecaju putovanja

Istraživanje Booking.com-a iz 2025. ukazalo je na rastuću svijest putnika o utjecaju turizma na zajednice u zemlji i inozemstvu

Booking.com je objavio deseto izdanje svog godišnjeg istraživanja o stavovima i namjerama korisnika kada je riječ o društvenom i ekološkom Više…

Riječ je o destinacijskom časopisu koji je prije svega namijenjen za gosta koji dođe u destinaciju i traži dodatnu inspiraciju za obilazak

Predstavljen novi broj destinacijskog časopisa Osječko-baranjske županije

Novi destinacijski časopis “Via Slavonija i Baranja” TZ OBŽ lansiran je krajem svibnja ove godine te je namijenjen informiranju gostiju koji su Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Za posjetitelje su organizatori pripremili komplete zmajeva s kojima će sudjelovati na Zmajadi. Zmajevi u kompletu plastični su i vrlo jednostavni za sastavljanje

[NAJAVA] 54. zmajevi nad gradom

Ova investicija označava kontinuitet strateškog razvoja urbane infrastrukture uz rijeku, ali i jasno usmjerenje Osijeka prema stvaranju zelenih i dostupnih javnih prostora koji povezuju dijelove grada, ali i njegove stanovnike

Nastavak izgradnje šetnice uz Dravu: Potpisan ugovor vrijedan 8,75 milijuna eura

Prelistaj Izolirka katalog online i navrati u najbliži prodajni centar - tamo te čeka široka ponuda kvalitetnih proizvoda za svaki korak tvog projekta, od temelja do završnog sloja

Izolirka – Novi katatalog koji rješava!