ŽIVOT

Predstavljen novi destinacijski časopis “Via Slavonija i Baranja”

Novi destinacijski časopis je namijenjen informiranju gostiju koji su došli u samu destinaciju i ne traže više uslugu smještaja, već aktivnosti koje se nude

Objavljeno 14.06.2024
Darija Kovačić

Danas je u Osijeku predstavljan novi destinacijski časopis Via Slavonija i Baranja, koji je nastao u produkciji Turističke zajednice Osječko-baranjske županije i Osječko-baranjske županije, u suradnji s domaćim novinarima, vodičima i turističkim zajednicama.

Prema riječima Ivana Jurić, direktorice TZ OBŽ, novi destinacijski časopis namijenjen informiranju gostiju koji su došli u samu destinaciju i ne traže više uslugu smještaja, već aktivnosti koje se nude. Prema primjerima iz drugih zemalja i regija, pripremljen je lako čitljiv, „sezonski“ tiskani materijal koji se može naći u sobama tako da se gost može informirati dok se odmora i priprema za obilazak destinacije. Zamjenik župana, Josip Miletić, istakao je kako Osječko-baranjska županija kontinuirano bilježi rast što se očituje kroz 9,50 % rasta broja noćenja od početka godine do danas, u odnosu na isti period lani. Tatjana Turalija, pročelnica odjela za turizam, kulturu i sport, istaknula je kako Osječko-baranjska županija podupire razvoj turizma kroz brojne programe i projekte što se reflektira i kroz ukupni razvoj turizma na kontinentu.

U časopisu se mogu naći tekstovi o top iskustvima koje nude Osijek, Đakovo, Baranja ili erdutski dunavski trio, ali i o tajnama pripreme dobrog fiš-paprikaša, nabavci najboljih rakija ili kulena i aktivnostima za obitelj za vrijeme sunčanih i kišnih dana. Plan je izdavanje brojeva koji pokrivaju sezonu od svibnja do listopada te od studenog do travnja. Naklada na hrvatskom jeziku iznosi 20.000 primjeraka, a u tijeku je i produkcija izdanja na engleskom jeziku. Prvi broj časopisa je fokusiran na ponudu destinacije, dok će u sljedećim brojevima biti uključeni i razgovori s kreatorima ponude. Glavna urednica časopisa je Ivana Rab Guljaš, poznata osječka novinarka, a autor dizajna Marko Jovanovac iz studija Symbol. U tijeku je distribucija časopisa prema većim smještajnim objektima i turističkim zajednicama na području Osječko-baranjske županije, a svi zainteresirani ponuđači mogu se javiti turističkoj zajednici na svom području kako bi dobili svoje primjerke. Iskustvo u sektoru pokazuje da gost još uvijek voli i papirna izdanja, potvrdili su hotelijeri prisutni na predstavljanju.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Iako je za Slavoniju domaće tržište primarno, gosti iz Slovenije ostvarili su u Slavoniji 2023. godine u pojedinim županijama rast noćenja od čak 56% u odnosu na prethodnu godinu

Slavonija predstavljena u Sloveniji – “Hedonisti i ljubitelji prirode, planirajte novo putovanje!”

“Hedonisti i ljubitelji prirode, planirajte novo putovanje!” – poruka je kojom su u utorak, 21.5., slavonske županijske turističke zajednice na Više…

Gostoljubivost ponuđača smještaja prepoznata je i od korisnika Booking.com platforme pa je Osječko-baranjska županija 2023. godine proglašena najsrdačnijom hrvatskom regijom.

Osječko-baranjska županija kao hedonistička destinacija ponovo bilježi rekordne turističke rezultate

Osječko-baranjska županija u turističkom smislu iz godine u godinu postavlja nove rekorde, 2023. godina ponovo je najuspješnija turistička godina, a Više…

U Zagrebu predstavljano kreativno vizualno rješenje kojim će se na turističkom tržištu prezentirati sve atraktivnija Slavonija

Nema joj ravne, Slavonija predstavila novi vizualni identitet i slogan

Nema joj ravne, novi je atraktivan slogan s kojim će se od sada predstavljati pet županijskih turističkih zajednica udruženih u Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

U Retail parku Gacka omogućeno je brzo punjenje na DC punionici ukupne snage 90kW, a istodobno je moguće puniti dva vozila

U retail parku Gacka otvorena brza punionica za električna vozila

Ja sam stvarno ponosna i uvijek volim naglašavati da sam iz Osijeka i trudim se Osijek i županiju prikazati u najboljem svjetlu

Prijem Donne Vekić povodom sjajnog rezultata na Wimbledonu

Osječka firma Life Story Link donosi inovativno rješenje za čuvanje uspomena na preminule, kroz izradu metalnih memorijalnih pločica za nadgrobne spomenike

Inovacija u memorijalima: “Life Story Link” iz Osijeka