GOSPODARSTVO

Predstavljen projekt “Okusi Slavonije”

Jučer se u Zračnoj luci Osijek održala konferencija za medije na kojoj je predstavljen projekt TZ Osječko-baranjske, HTZ-a i Croatia Airlinesa...

    Objavljeno 30.08.2022
    Iven Jurić

    Projekt “Okusi Slavonije” predstavljen je medijima jučer u Zračnoj luci Osijek, nastao je suradnjom Turističke zajednice Osječko-baranjske, Hrvatske turističke zajednice i zrakoplovne tvrtke Croatia Airlines, provodit će se od 1. kolovoza do 30. studenog ove godine.

    Cilj je putnicima tijekom leta poslužiti slavonski obrok i tako stvoriti poseban doživljaj, ali u isto vrijeme i promovirati Županiju kao turističku destinaciju te gastronomsku ponudu Slavonije, Baranje i Srijema, tako bi ovu ponudu moglo okusiti više od 600.000 putnika na 10.000 letova u 30 međunarodnih i domaćih odredišta.

    Na konferenciji su bili nazočni direktor Zračne luke Osijek Ivan Kos, direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Ivana Jurić, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa Slaven Žabo, zamjenik gradonačelnika Grada Osijeka Dragan Vulin te župan Osječko-baranjske županije Ivan Anušić.

    Direktor Zračne luke zahvalio se Croatia Airlinesu na partnerstvu i iskazao uvjerenje da će ovaj projekt pomoći u promociji.

    “Plodovi Slavonije i Baranje u zraku kroz projekt Okusi Slavonije u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i Croatia Airlinesom traju četiri mjeseca. Riječ je o projektu koji i kroz okuse poziva na obilazak destinacije jer je dobra hrana jedna od prvih asocijacija na Slavoniju i Baranju, na Osječko-baranjsku županiju kao najveću turističku županiju na istoku Hrvatske. Time još jednom potvrđujemo da je hedonizam na istoku, a što znači puno dobre hrane i pića, kao i događaja koje destinacija nudi. Veseli nas što na taj način promoviramo destinaciju ne samo na domaćim nego i međunarodnim letovima, a nastavljamo dobru suradnju sa Zračnom lukom Osijek, Osječko-baranjskom županijom, Gradom Osijekom i Hrvatskom turističkom zajednico” rekla je Ivana Jurić, direktorica TZ OBŽ-a.

    Također je pojasnila  kako je „Slavonski zalogaj“ dio platforme „Hrvatska puna okusa“ kao projekta HTZ-a te da se u paketu koji se dijeli putnicima nalaze krekeri na bazi kukuruza i crvene paprike, koji su asocijacija na Baranju, fiš i druge okuse koje nalazimo u suhomesnatim proizvodima, zatim namaz od čvaraka, kulen, ukiseljeno povrće i suvremena interpretacija slavonske šapice kao deserta. Postoje različite veličine paketa, od krekera koji se dijeli na kraćim domaćim letovima do punog paketa koji dobivaju putnici na dužim međunarodnim letovima.

    Ovaj zajednički projekt je kruna suradnje Croatia Airlinesa, Turističke zajednice Osječko-baranjske županije, Grada Osijeka, Hrvatske turističke zajednice i Zračne luke Osijek kojom smo uspostavili međunarodnu liniju Osijek-München koja prometuje cijele godine. Njegova dodatna vrijednost, osim što smo obogatili ponudu Croatia Airlinesa na njenim letovima, je da smo ujedno stvorili preduvjete za promociju specijaliteta ove regije – rekao je Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa.

    Dragan Vulin izrazio je zadovoljstvo što će, kako je rekao, najbolji mogući okusi od sada biti dostupni svim putnicima na letovima Croatia Airlinesa te će tako doprinijeti brendiranju ponude hrane s ovog područja. Istaknuo je da Grad Osijek u odnosu na prošlu godinu sada bilježi 55 posto više dolazaka i 28 posto više noćenja turista, a u kolovozu (do 25. kolovoza) premašen je rekord iz kolovoza prošle godine.

    I kroz projekt „Slavonski zalogaj“ vidljiv je nastavak aktivnosti na promociji Slavonije i Baranje koje smo najavili i započeli prije nekoliko godina. To i danas radimo zajedno s Croatia Airlinesom, našom Turističkom zajednicom, Hrvatskom turističkom zajednicom i Gradom Osijekom. Drago nam je da će oko 600.000 putnika na mnogim relacijama, od Zagreba do destinacija diljem svijeta, vidjeti i kušati slavonski zalogaj, a upravo povećanje vidljivosti i kvalitete naše usluge i ponude nam je cilj – rekao je župan Ivan Anušić. Dodao je kako su rezultati posjeta turista u Osječko-baranjskoj županiji ove godine bolji od rekordne 2019. godine te kako Županija želi ostati predvodnica razvoja kontinentalnog turizma Hrvatske, pa u svim segmentima nastavlja jačati turizam i gospodarstvo.

    Okusi Slavonije, voditelji projekta

     

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Od nedjelje, 26. listopada 2025., na snazi je zimski red letenja Zračne luke Osijek, koji vrijedi do 28. ožujka 2026.

    Zimski red letenja u ZLO: donosimo pregled linija po danima prometovanja

    Od 26.10.2025. do 28.03.2026. promet na Zračnoj luci Osijek odvija se prema zimskom redu letenja Od nedjelje, 26. listopada 2025., Više…

    U tijeku su kompleksni radovi na rekonstrukciji putničkog terminala, što zapravo donosi izgradnju moderne infrastrukture prema potrebama i sigurnosno-prometnim standardima suvremenog zračnog prometovanja

    Modernizacija Zračne luke Osijek otvara nove perspektive za njen razvoj

    Prostor Zračne luke Osijek već tri mjeseca je veliko gradilište. Radovi su u punom jeku, odvijaju se planiranom dinamikom, a Više…

    Započeli su radovi na rekonstrukciji putničkog terminala ukupne vrijednosti 14, 3 milijuna eura, a njome je obuhvaćeno proširenje i reorganizacija postojeće pristanišne zgrade kako bi se zadovoljili suvremeni sigurnosno-prometni standardi

    [FOTO] Započeli radovi na rekonstrukciji putničkog terminala Zračne luke Osijek

    Na prostoru Zračne luke Osijek danas (13. svibnja 2025. godine) su započeli radovi na rekonstrukciji putničkog terminala ukupne vrijednosti 14, Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Cilj programa jest potaknuti stambeno zbrinjavanje mladih obitelji, doprinijeti revitalizaciji ruralnih područja i osigurati ravnomjeran razvoj svih dijelova županije

    Pokrenut program “Naša Slavonija i Baranja – naš dom”: Javni poziv općinama i gradovima za partnerstvo u razvoju priuštivog stanovanja

    Green Matrix Summit predstavlja prostor za umrežavanje, zajedničko učenje i osnaživanje ideja koje mogu pokrenuti promjene

    Green Matrix Summit 2025: Osijek kao centar zelene i digitalne tranzicije

    Nije svaka investicija plodna za zaradu, a postoje investicije i koje naprosto moraju postojati iako nemaju značajnu dobit...

    Znate li koliko država troši, a koliko zarađuje novaca? Evo na kojim stvarima država može još više zaraditi!