GOSPODARSTVO

Predstavljen vodič „Čarobna gastro priča Baranje”

„Ideja je predstaviti bogatu gastronomiju u Općini Bilje u kojoj imamo čak osam restorana na tako malom području, a svi su itekako poznati"

    Objavljeno 02.09.2021
    Ivona Amidžić

    Ilustrirani vodič „Čarobna gastro priča Baranje” predstavljen je u Kopačkom ritu. Riječ je o slikovnici koja prikazuje bogatu gastronomiju i predstavlja ugostiteljske objekte u Općini Bilje te specijalitete koji se u njima mogu kušati, prenosi Radio Osijek.

    „Ideja je predstaviti bogatu gastronomiju u Općini Bilje u kojoj imamo čak osam restorana na tako malom području, svi su itekako poznati turistima koji dolaze u naše krajeve. Slikovnica će služiti najmlađim turistima, ali i svima drugima koji žele nešto više saznati o gastronomiji u Općini Bilje”, rekla je direktorica Turističke zajednice Općine Bilje – Kopački rit Renata Forjan.

    Prijedloge jela u ilustracije su pretočili studenti osječke Akademije za umjetnost i kulturu pod mentorstvom Ane Sladetić Šabić, a vodič je osmišljen i izrađen u suradnji s Regionalnim centrom kompetencija Ugostiteljsko-turističke škole uime koje je na promociji govorila nastavnica Gabrijela Baraban. Slikovnicom se potiče očuvanje tradicije, ali i prate trendovi nudeći gostu nešto novo jer je poznati chef Ivan Đukić pripremio tradicionalna jela na suvremen način koristeći isključivo domaće i autohtone proizvode. Na promociji je tako prezentirao moderniziranu verziju perkleta od soma.

    foto: unspalsh

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Sinoć je u Šibeniku održana dodjela priznanja Najuspješnijim kontinentalnim destinacijama gradskog turizma, među pobjednicima bili su Grad Osijek i Kopački rit...

    Grad Osijek postao šampion i top destinacija gradskog turizma!

    Dodjela priznanja za najuspješniju destinaciju gradskog turizma održana je sinoć u Šibeniku, među dobitnicima bili su Grad Osijek i PP Više…

    Nisu stali na kulenu, ima i ljute i slatke paprike, vinograda... - Osam vizuala pravi su za krilaticu kampanje "Hedonizam je na istoku"

    (FOTO) Urnebesno duhovita kampanja Turističke zajednice OBŽ: Pogodili u sridu s kulenom…

    Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana lansirala je kampanju „Via Slavonija Baranja“ kojom poziva domaće goste na otkrivanje doživljaja koji Više…

    Danas su među najvećim domaćim proizvođačima u hidroponiji - tjedno iz njihovih plastenika izlazi tri šlepera robe

    Ove će godine ubrati više od 1.000 tona rajčice, uzgajaju ih potpuno bez zemlje!

    “Nisam se spremio za slikanje”, kaže mladi junak priče, na poslu u plastenicima obitelji Filakov, gdje ljudi, ali i bumbari Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Saborska zastupnica Nataša Tramišak podsjetila je kako je Osječko-baranjska županija, osluškujući potrebe svojih poljoprivrednih proizvođača, prvenstveno proizvođača voća i povrtlarskih kultura, izgradila Regionalni distributivni centar za voće i povrće

    [FOTO] Regionalni distribucijski centar OBŽ spreman za novu sezonu prihvata voća i povrća

    U zadnjih 5 godina cijena zlata je porasla gotovo 80%. Hrvati ulažu stotine milijuna eura u zlato u pripremi za recesiju

    Stručnjak otkriva: Nova recesija bit će odlična prilika za zaradu, ali treba reagirati odmah

    Osječka marketing i growth zajednica dobiva jedinstvenu priliku sudjelovati na edukativnim predavanjima posvećenima inbound i outbound e-mail marketingu

    TGG Growth Meetup: Kako u 2025. nadmašiti tehnološki zamor i potaknuti rast prodaje i eCommercea