ŽIVOT

Prevaranti se u lažnoj nagradnoj igri predstavljaju kao Hrvatska pošta

Nagradna igra širi se poveznicama preko WhatsAppa i Vibera - Pogledajte kako izgleda!

Objavljeno 03.11.2021
Ivona Amidžić

Mobilnim aplikacijama za komunikaciju (WhatsApp i Viber) šire se poveznice s anketom i nagradnom igrom na kojima se prevarant predstavlja kao Hrvatska pošta. Prevaranti se porukama javljaju s poveznicom na kojoj se nalazi lažna anketa i nagradna igra.

Hrvatska pošta ne upotrebljava WhatsApp, Viber i slične aplikacije za službenu komunikaciju niti je organizator ankete i navedene nagradne igre. Molimo korisnike da takve ili slične poruke sa sumnjivim poveznicama ne otvaraju te da ih ignoriraju. U zadnjih nekoliko mjeseci intenzivirali su se pokušaji prijevara porukama na WhatsAppu i sličnim mobilnim aplikacijama te putem e-pošte.

Korisnici pokušaj prijevare mogu izbjeći ako pripaze na nekoliko detalja:

  • broj s kojeg je poslana poruka nije broj iz jedne od hrvatskih mobilnih mreža
  • internetska domena nije domena Hrvatske pošte (npr. „posta-hr.site“ umjesto posta.hr)
  • tekst u poruci i na internetskoj stranici na koju vodi poveznica sadrži gramatičke i pravopisne pogreške.

Niže su priloženi i primjeri lažne ankete i nagradne igre.

LAŽNA NAGRADNA IGRA:

LAŽNA ANKETA:

foto: Korporativne komunikacije Hrvatske pošte

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Prevaranti služe službenim Konzumovim logom i fotografijama, a žrtve mame poklon bonovima

Pojavila se lažna Konzum nagradna igra

Konzum je na svojim službenim stranicama objavio obavijest o lažnoj nagradnoj igri u kojoj se prevaranti služe službenim Konzumovim logom Više…

Što se dogodilo s Facebookovim servisima? Stručnjak: Čudno je da su pali istovremeno

Facebook, Instagram i WhatsApp satima nisu radili: Najdulji pad ikada

Facebook, WhatsApp i Instagram su pali i satima su bili nedostupni. Riječ je o servisima pod okriljem Facebooka koji su Više…

Kroz Viber naljepnice oživjet će kreativni radovi djece iz SOS dječjeg sela

SOS Dječje selo Hrvatska ima svoj Viber community

U suradnji s Viberom, jednom od vodećih aplikacija u Hrvatskoj za razmjenu poruka, i Mediacor agencijom, SOS Dječje selo Hrvatska Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Vozni park Zavoda za hitnu medicinu Osječko-baranjske županije poboljšan je sa sedam novih vozila za sanitetski prijevoz

Još sedam novih vozila za sanitetski prijevoz pacijenata u OBŽ

Ukupna vrijednost digitalnog mamografa je 1,5 milijuna kuna, a Dom zdravlja Osječko-baranjske županija nabavio ga je decentraliziranim sredstvima

Novi mamograf u Đakovu donosi bolju dijagnostiku i smanjenje lista čekanja

Kroz projekt E-mobilnost uspostavljen je sustav dijeljenja javnih bicikala – 50 električnih i 125 mehaničkih

Osječani jedini u Hrvatskoj mogu birati između javnih električnih automobila i bicikala