Prevaren putem interneta
Četrdesetšestogodišnjak iz Osijeka je 18. travnja putem Interneta dobio ponudu nepoznatog počinitelja za posredovanje u internetskoj prodaji te je po uputama te ''tvrtke'' napravio profil, nakon čega je lažno navođen da posreduje u prodaji raznih neprehrambenih proizvoda. Tako je do 16. svibnja putem svog računa uplatio ukupno 35.000 eura, a proviziju do danas nije dobio.
Četrdesetšestogodišnjak iz Osijeka je 18. travnja putem Interneta dobio ponudu nepoznatog počinitelja za posredovanje u internetskoj prodaji te je po uputama te ”tvrtke” napravio profil, nakon čega je lažno navođen da posreduje u prodaji raznih neprehrambenih proizvoda. Temeljem toga, uplaćivao je garanciju u visini prodajnog artikla, a provizija mu je trebala biti uplaćena naknadno. Tako je do 16. svibnja putem svog računa uplatio ukupno 35.000 eura, a proviziju do danas nije dobio.
Tragamo za nepoznatim počiniteljem.
Pozivamo građane da podatke sa svoje bankovne kartice ne upisuju na sumnjivim stranicama ili aplikacijama, a više o računalnim prijevarama i njihovim oblicima možete pročitati OVDJE.
Također, CARNET-ov Nacionalni CERT u rad je pustio novi servis CERT iffy koji korisnicima, prije ili prilikom online kupovine, omogućuje provjeru ima li internetska trgovina obilježja lažnog weba. Korištenje servisa je jednostavno, a sve što korisnici trebaju napraviti kako bi provjerili internetsku trgovinu je da na stranici https://iffy.cert.hr upišu ili zalijepe URL adresu trgovine koju žele provjeriti te pritisnuti gumb za provjeru.
Više o samoj usluzi možete pročitati na portalu: https://www.cert.hr/cert-iffy-servis-za-provjeru-internetskih-trgovina/
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?