KULTURA

[PROGRAM] Počeo dvodnevni umjetnički projekt „stARTanje“

Cilj svakog Startanja je da se nizom malih umjetničkih akcija promoviraju različite vrste umjetnosti i rad mladih afirmiranih umjetnika...

    Objavljeno 13.05.2022
    Ivona Amidžić

    Pod umjetničkim vodstvom akademske umjetnice Slađane Zubić (udruga REART), i ove godine organizirat će se dvodnevni umjetnički projekt „stARTanje“, koji će se održati 13. i 14. svibnja 2022. godine u Osijeku, u prostoru i na livadi ispred udruge Slama (Tvrđa, Ulica Kamila Firingera 3).

    Cilj svakog Startanja je da se nizom malih umjetničkih akcija promoviraju različite vrste umjetnosti i rad mladih afirmiranih umjetnika, s konačnim ishodom izlaganja u javnom gradskom prostor, odnosno promoviranjem umjetnosti na urbano-galerijski način.

    U sklopu Startanja, održat će se tako umjetnička izložba, zanimljiva gostovanja i predavanje, te druge razne interaktivne i kreativne radionice za sve uzraste.

    Svako Startanje neovisno je o onom prethodnom, kako idejno – tematski, tako i formalno. Ove godine tehnika kojom će se stvarati jest kolaž, dok je tema propitkivanje odnosa čovjeka i prirode, odnosno „življenje čovjeka u skladu s prirodom“.

    Istraživanjem mogućnosti i granica novih načina oblikovanja, želi se prikazati raznolikost umjetničkih tehnika, šarenilo mogućnosti i neiscrpna riznica različitih kreativnih procesa, a upravo kolaž kao sredstvo i umjetnički medij nudi mogućnost najekspresivnijeg načina stvaranja i umjetničkog izražavanja.

    Povezivanjem više vidova umjetnosti i različitih profila umjetnika, kreira se jedinstvena umjetnička platforma mladih afirmiranih umjetnika koji na određenu temu i kroz određenu tehniku i materijal na godišnjoj osnovi, stvaraju i promoviraju svoja umjetnička djela dostupna svima.

    Više detalja pogledajte na službenoj Facebook stranici događaja OVDJE.

     

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Kroz tematske radionice koje se održavaju jednom mjesečno, sudionici će imati priliku razvijati nove vještine, dijeliti osobna sjećanja, učiti o kulturnoj baštini te zajedno stvarati nova značenja u poticajnom i inkluzivnom okruženju muzeja

    Počele prijave za Museorium – program za starije osobe

    Muzej Slavonije s ponosom najavljuje početak novog edukativno-kreativnog programa Museorium – ciklusa likovnih i baštinskih radionica namijenjenih osobama starije životne Više…

    Ovaj jesenski program nudi kontraste: od fantazije i nježnosti do političke oštrine i buntovne satire. Svaka projekcija je prilika da se suočimo s novim pogledom na svijet – na velikom platnu

    U sjaju 113 godina: filmski kontrasti mirišu na jesen

    “Još uvijek odzvanja radosna buka naše proslave – Uranija je ispunila nevjerojatnih 113 godina neprekidnog kinematografskog djelovanja. Taj trag, koji Više…

    Novost ovogodišnjeg festivala je nulti, tzv. warm up dan u četvrtak 2.10., kad će se na Trgu Vatroslava Lisinskog održati program Beercuza i Street fooda

    Spavamo još 10 puta! HeadOnEast 2025. donosi nove doživljaje uz provjerenu formulu za dobar provod

    I ove godine priprema se jedna od najatraktivnijih manifestacija koja se održava u Osijeku – HeadOnEast festival koji je 2019. Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Mješavina različitih varijeteta činila ga je teškim za razumijevanje neiniciranima, pa je stoljećima služio kao alat za prikrivanje komunikacije, omogućujući njegovim korisnicima da izbjegnu nadzor vlasti i zaštite svoje zajednice

    Otvoreni četvrtak – Rotwelsch ‒ tajni jezik srednjovjekovnih lupeža i prosjaka dr. sc. Kristian Novak

    Središnje mjesto ovog tjedna zauzimaju dvije besplatne projekcije koje Kino Urania prikazuje u sklopu europskih i međunarodnih inicijativa

    Plavi trag u sklopu European Cinema Nighta, 16 dana aktivizma i obiteljski adventski program

    U posljednje vrijeme često se govori da se umjetna inteligencija sve uspješnije nosi sa sve složenijim i kreativnijim zadacima – što to znači za književno prevođenje kao kreativan zadatak par excellence?

    Može li umjetna inteligencija prevoditi književnost (i zašto ne)?