ŽIVOT

Promocija novog osječkog piva – Leger by Lega-lega & Mali div

Kakva vijest! LEGER je među nama! U nedjelju na Kopiki svi ste pozvani na lokalno "labanje" u beach baru "Sidro". To ne smijemo prospustiti :)

Objavljeno 01.07.2022
Petar Tauković

U nedjelju nas očekuje prvo javno pojavljivanje dugo pripremanog, ljetnog, laganog osvježavajućeg piva Leger. Zajedničkim su ga snagama razvili pivari iz osječke zanatske pivovare Mali div i ekipa iza poznatog osječkog brenda Lega-lega.

Svi ste pozvani (također, svi vaši pratitelji, čitatelji, slušatelji i gledatelji, sve legice i lege, sve butre i levati) na promociju Legera koja će se pod sloganom “Labaj lokalno” (#labajlokalno) dogoditi u nedjelju, 03.07.2022. u Beach baru “Sidro” na Kopiki, s početkom u 18:00 sati, kažu iz Lega Lega branda & Mali div pivovare.

Istoga dana će se u fizičkom i webshopu Lega-lega pojaviti i nove majice inspirirane Legerom, budući ključni modni detalj za odlazak na kupanje. Kupci majica u posebno osmišljenom Kopika kitu dobit će i Leger pivo.

Prvih 200 boca piva na dan promocije dolazi s privjesnicama koje omogućuju 15% popusta za kupnju majica, a sve ostale boce Legera koje će se proslije promo eventa prodavati u kafićima dolaze s privjesnicama koje omogućuju 10% popusta.

Leger pivo
Love Letter to Osijek

Slogan
Labaj lokalno (#labajlokalno)

Opis piva
Leger je ljetno, lagano i osvježavajuće pivo kojeg karakterizira plemenita njemačka sorta hmelja Mittelfruh. U proizvodnji Legera koristili smo kvasac gornjeg vrenja na nižim temperaturama kako ne bismo previše utjecali na okus i aromu, a rezultat je nepretenciozno i ugodno pivo koje teče grlom kao Drava Osijekom. Pijte ga u društvu ili solo, ali iskoristite priliku dok je Leger na lageru jer ljeto je prekratko da biste pili makar šta.

Prodajna akcija
Na dan promocije (03.07.2022.) na web stranici i društvenim mrežama Lega-lega će objaviti nove majice. Kupci majice Kopika na poklon dobivaju i bocu Leger piva (Kopika kit).
Prvih 200 boca Legera na dan promocije dolaze s privjesnicama koje omogućuju 15% popusta za kupnju majica, odnosno na ukupni iznos košarice u Lega-lega fizičkom i web shopu.
Sve ostale boce Leger piva u prodaji nakon promocije dolaze s privjesnicama koje omogućuju 10% popusta za kupnju majica, odnosno na ukupni iznos košarice u Lega-lega fizičkom i web shopu.

Leger mreža kafića

Sidro Beach Bar, Amsterdam Pub, Haustor Grill House, Beertija Osijek, Trica Caffe Bar, Night club Cadillac, Hedonist Bar, Quart caffe, Community Bar Gajba Kusaonica piva, Pepermint, Grand caffe, Craft pub Osijek, te kod ostalih partnera.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Cilj događaja je kroz sport i zajedništvo promicati važnost mentalnog zdravlja, poticati razgovor o njemu te rušiti stigmu koja ga često prati

Održana utrka “Trčimo za mentalno zdravlje”

Ove subote, 11. listopada 2025., osječka Kopika ponovno je postala simbol zajedništva, podrške i brige o sebi. Više od 500 Više…

Druga faza donosi dva nova bazena: rekreacijski s toboganom vodene površine 1550 kvadrata te dječji bazen sa spray parkom i atrakcijama

[FOTO] Počela II. faza rekonstrukcije osječke Copacabane: Novi bazeni, sadržaji i zelene površine do ljeta 2026.

Radovima na Sportsko-rekreacijskom centru Copacabana u Osijeku započela je druga faza temeljite rekonstrukcije vrijedne ukupno devet milijuna eura. Projekt će Više…

Očekuje vas prepoznatljivi progressive house i melodični repertoar, u nešto lakšem i sunčanijem izdanju – idealno za popodne i večer na lijevoj obali Drave

Marko Felinger otvara kolovoz na Kopiki u Fjaka Beach Baru

Ljeto na Kopiki ide punim plućima, a savršenu atmosferu prvog dana kolovoza donosi Marko Felinger sa svojim jedinstvenim ljetnim setom. Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?