GOSPODARSTVO

Servisne informacije javnih ustanova i komunalnih servisa – Provjerite kako rade po novom

Pošta, HEP, Unikom, muzeji, kazališta, knjižnica, tržnica, Fina... Sve na jednom mjestu

    Objavljeno 17.03.2020
    Ivona Amidžić

    Nalazimo se u nezavidnoj situaciji, ali kao što je više puta rečeno – život nije stao. Donosimo servisne informacije javih ustanova na području grada Osijeka, koje su donijele posebne mjere, uredile radno vrijeme, odredile poseban način odnošenja s klijentima i slično.

    1. GRADSKA UPRAVA  – Privremena promjena načina rada sa strankama

    Od utorka, 17. ožujka 2020. sva komunikacija Gradske uprave odvijat će se putem telefona 031 229 229, elektronske pošte i internet stranice www.osijek.hr/kontakt.

    2. VODOVOD OSIJEK – Obavijest strankama i direktni brojevi telefona

    Od 16. ožujka 2020. dom 31. ožujka 2020. Vodovod-Osijek d.o.o. ne radi sa strankama radi sprječavanja širenja koronavirusa (COVID-19). Sve potrebne informacije možete dobiti na kontakt telefon 031/330-100 (Centrala) s kojeg ćete biti preusmjereni u org. cjelinu zaduženu za rješavanje vašeg zahtjeva/upita, odnosno Vaše zahtjeve možete poslati i putem pošte.

    3. ZOO VRT – odgoda događanja

    Uslijed novonastalih okolnosti vezanih uz epidemiju koronavirusa odnosno bolesti COVID-19, a zbog odgovornosti prema sugrađanima, sva okupljanja u zatvorenom prostoru u ZOO vrtu (edukacije i dječji rođendani) se odgađaju do daljnjega. ZOO vrt će biti otvoren posjetiteljima samo za obilazak u redovnom radnom vremenu.

    4. UNIKOM – Zamolba korisnicima usluge odvoza otpada

    U skladu s preporukama Stožera civilne zaštite Grada Osijeka, a zbog ograničenja širenja bolesti COVID-19, iz Unikoma mole građane da se suzdrže od osobnih dolazaka u Unikom, posebice u situacijama koje nisu hitne. Svim korisnicima i dalje stoje na raspolaganju te im savjetuju da što više koriste mogućnosti kontakata na daljinu. Možete im se obratiti telefonom (info pult i blagajna: 374-229 ili 374-232), e-mailom na [email protected] ili putem Facebook stranice “Unikom Osijek”.

    5. UKOP – Molba građanima za odgodi dolazaka

    Iz Ukopa mole građane da odgode sve posjete Upravi groblja i Upravi Ukop d.o.o. koje nisu nužne kako bi zaštitili sebe i djelatnike Ukop d.o.o. Sve informacije mogu se dobiti putem maila [email protected] ili u Upravi na telefon 031/272-655 ili 031/ 272-966, odnosno na Upravama groblja:

    • Sveta Ana 372-388
    • Retfala 638-158
    • Novi Grad 500-666
    • Donji Grad 506-177
    • Centralno groblja 271-363

    Organizacija pokopa – Sukladno preporuci Nastavnog zavoda za javno zdravstvo RH Dr. Andrija Štampar potrebno je Pogrebnom uredu Ukop-a prethodno na broj telefona 031/638-555 najaviti svoj dolazak u svezi dogovora oko organizacije pokopa.
    Na dogovor u svezi organizacije pokopa mogu pristupiti maksimalno dva člana obitelji pokojnika. U slučaju da dođe više od dvoje članova obitelji pokojnika, ostali moraju čekati u predvorju ili na otvorenom prostoru ispred Pogrebnog ureda. Kod ulaska u Pogrebni ured i prije samog dogovora obavezna je dezinfekcija ruku dezinficijensom na bazi alkohola i za stranke i za djelatnike ureda. Obavezno je održavanje udaljenosti između stranaka i djelatnika Ureda od minimalno jednog metra.

    Izlaganje pokojnika na groblju prije sprovoda – U prostorije gdje se nalazi pokojnik (odarnica) mogu ući samo članovi najuže obitelji. Preporučljivo je da se ukopi obavljaju samo u krugu najuže obitelji. Sućut obitelji pokojnika daje se bez osobnog kontakta – rukovanja. Zabranjuje se zadržavanje u odarnici te se ista prazni od ljudi minimalno deset minuta prije početka ceremonije pokopa.

    Izvršenje pokopa – Pokop se obavlja prema pravilima struke na najsigurniji način za djelatnike Ukopa kao i ostale posjetitelje što prvenstveno znači korištenje zaštitne opreme koja se niti u jednom trenutku ne smije skidati.

    6. GISKO – Obavijest o zatvaranju

    U skladu sa zaključcima Nacionalnog stožera civilne zaštite, privremeno, do prestanka opasnosti od širenja zaraze virusom COVID-19 (coronavirus), zatvaraju se svi ogranci Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek, kao i American corner, Studijska i Austrijska čitaonica. Središnja knjižnica, Europska avenija 24, za korisnike će biti otvorena do 18.00 sati, dok uredbom ne bude odlučeno drugačije. Za posuđenu građu koja bi u navedenom periodu trebala biti vraćena, zakasnina se neće obračunavati.

    7. TRŽNICA – Obavijest korisnicima

    U vezi novonastale situacije i preporuka Ministarstva zdravstva i Stožera civilne zaštite Osječko-baranjske županije o mjerama suzbijanja koronavirusa, za sve lokacije javnih tržnica na malo i sajma automobila u Osijeku primjenjuju se sljedeća pravila:

    • Sajam automobila – od 15. ožujka 2020. godine do daljnjega – potpuno se obustavlja rad.
    • Glavna tržnica (Gornji grad) – ZATVORENI DIO – radi se prema uobičajenom radnom vremenu. Ulaz kupcima omogućuje se isključivo iz glavnog prolaza uz reduciran broj na način da je se istovremeno u prostoru može nalaziti maksimalno 100 osoba, uz obvezno dezinficiranje ruku prilikom ulaska te održavanje razmaka od jednog metra u redu pred vitrinama i klupama.
    • Uprava, Glavna tržnica – OTVORENI DIO I SVE OSTALE TRŽNICE – radi se prema uobičajenom rasporedu.
    • Na svim lokacijama određuju se pojačane mjere održavanja čistoće i dezinfekcije.

    8. HEP – Obavijest o zatvaranju prostora za poslovanje sa strankama

    S ciljem suzbijanja širenja bolesti uzrokovane koronavirusom – COVID-19, društva HEP grupe: HEP-Operator distribucijskog sustava, HEP Elektra, HEP Plin, HEP Toplinarstvo i HEP Opskrba do daljnjega će zatvoriti sve prostore u kojima se obavlja poslovanje sa strankama. Svi korisnici i kupci navedenih društava upućuju se da koriste ostale kanale komunikacije (telefon, e-mail), prema sljedećim podacima za kontakt koje možete pogledati OVDJE, odnosno podacima objavljenima na internetskim stranicama pojedinih društava.

    9. MUZEJ SLAVONIJE

    Prema preporukama Nacionalnog stožera civilne zaštite RH vezanih uz epidemiju koronavirusa, Muzej Slavonije je zatvoren za posjetitelje i korisnike do daljnjega. Muzej Slavonije redovito prati preporuke mjerodavnih tijela i prema njima će i nadalje postupati, a aktualnosti objavljivati na svojim službenim stranicama www.mso.hr i profilima Muzeja Slavonije na društvenim mrežama.

    10. MUZEJ LIKOVNIH UMJETNOSTI

    Iz preventivnih razloga, Muzej likovnih umjetnosti bit će zatvoren za posjetitelje do daljnjeg. Također, otkazana su i sva događanja. Pratite ih i dalje na službenoj stranici i putem društvenih mreža gdje ćete moći pronaći pravodobne informacije o radu Muzeja.

    11. HNK U OSIJEKU – Obavijest za posjetitelje

    Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku po preporuci Stožera civilne zaštite Osječko-baranjske županije i Stožera civilne zaštite Grada Osijeka odlučilo je od 13. ožujka do daljnjeg ne izvoditi predstave i koncerte. Na blagajni se može dobiti povrat novca za predstave i koncerte koji su odgođeni, a ako su ulaznice već kupljene. Pretplatnici će također biti obaviješteni o promjenama termina za pretplatničke predstave.

    12. DJEČJE KAZALIŠTE BRANKA MIHALJEVIĆA

    Dječje kazalište Branka Mihaljevića po preporuci Ministarstva kulture RH od 13. ožujka do daljnjeg odgađa sve planirane predstave i najavljene programe. Odgađaju se i sve probe studija Početnice, Baletnog studija, Dramskog studija za osnovne i srednje škole, a do novog susreta u “malom” kazalištu pripremaju se novi kazališni naslovi.

    13. FINA – mjere kontroliranog ulaska klijenata u poslovnice

    Od ponedjeljka, 16. ožujka 2020. godine, Fina će ograničiti broj osoba koje se u istom trenutku nalaze u poslovnici. Zbog aktualne situacije uzrokovane pojavom koronavirusa (COVID-19), Fina prati preporuke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i drugih nadležnih institucija te sukladno uputama poduzima preventivne mjere zaštite zdravlja klijenata i radnika. Klijentima preporučuju korištenje Fininih digitalnih usluga, a ako je dolazak u poslovnicu neophodan, mole klijente da ispred poslovnice pričekaju poziv zaštitara koji će ih pozvati na ulazak u poslovnicu.

    14. HRVATSKA POŠTA – Obavijest za korisnike

    Od sutra, 18. ožujka, u svim poštanskim uredima Hrvatske pošte bit će ograničen broj korisnika koji istodobno može biti u prostoru poštanskog ureda. Broj korisnika koji može biti u prostoru poštanskog ureda određen je brojem radnika koji u tom trenutku rade na šalterima. Primjerice, ako u poštanskom uredu rade četiri šaltera, u njemu istodobno mogu biti samo četiri korisnika. Ostali korisnici za to vrijeme trebaju pričekati vani te prema redu čekanja ulaziti u poštanski ured jedan po jedan kada drugi korisnici izlaze iz njega. Korisnici koji se nalaze u prostoru poštanskog ureda trebaju držati potreban međusobni razmak od jednog metra. Obavijesti o maksimalnom broju korisnika koji se istodobno mogu nalaziti u prostoru ureda istaknute su na ulaznim vratima svih poštanskih ureda.

    Radna vremena svih poštanskih ureda prilagođavaju se lokacijama na kojima se nalaze, a na području čitave zemlje radit će najdulje do 18 sati.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    I ove godine će se u Portanovi održati najdraži događaj najmlađih posjetitelja - Uskršnja potraga za pisanicama!

    Portanova radi cijeli vikend – Obavite uskršnji shopping na vrijeme

    Stigao je trenutak za obnovu proljetne garderobe i prvi proljetni shopping, što potvrđuju nove kolekcije proljeće/ljeto ’24. koje su stigle Više…

    Tvrtka Ofir d.o.o. je razvila Vremenka - besplatan alat za vođenje vašeg radnog vremena!

    Upoznajte Vremenka, besplatni iznimno korisni alat!

    Svatko tko je ikada bio zadužen za vođenje evidencije o radnom vremenu zaposlenika zna koliko je vremena i truda potrebno Više…

    Do 30% popusta u Benettonu, popusti od 20% i 30% u BUZZ-u, 30% popusta na novu kolekciju u Springfieldu...

    Portastična srijeda u Portanovi

    Ukoliko se pripremate za godišnji odmor ili ste se s njega vratili i želite spremni dočekati nove aktivnosti i obveze, Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Posao ovaj tjedan nude Ricardo, Tehnomont gradnja, Hire & Fire, Vital Group... pogledajte sve ponude!

    Poslodavci traže radnike, javite se!

    Svaki poduzetnički pothvat započinje dobrom poslovnom idejom. No, poduzetničkih ideja je bezgranično puno, a uspješne pothvate od neuspješnih dijeli – realizacija

    Od ideje do realizacije – novi besplatni seminar za poduzetnike

    Za posjetitelje je otvoren sva tri dana od 10.00 do 19.00 sati, a ponuđena im je kvalitetna oprema za lov i ribolov, kao i prezentacije ponude lovišta i ribolovnih mjesta i uvjeta, natjecanja u pripremi fiša, lovačkog čobanca i drugih jela jedinstvenih okusa, izložbe lovačkih pasa, izložbe fotografija, dakako uz bogatu eno i gastro ponudu

    [FOTO] U Gospodarskom centru OBŽ otvoren 19. Sajam lova, ribolova i turizma SALORI