Slavonia.Travel – Nova digitalna platforma s informacijama o regiji za strane turiste
Najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske
Osjeti/Okusi/Upoznaj – ključne su poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu.
Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica.
U trenutku promjene u trendovima putovanja, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se predstavljaju najjači turistički aduti pet županija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.
Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, utvrde, muzeji, opušten način života – sve je to Slavonija. Izbor za one koji žele putovati, bez obzira na krizu, jer mnogo je onih koji uživaju u slobodi koju putovanja pružaju.
„Nova platforma gostu pruža informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.
Platforma je temeljena na novom strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je obuhvatio homogen i cjelovit prostor u kojemu svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.
„Turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam, osvrnuvši se na turističke trendove.
Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički “nepotrošeno” i iskreno. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu “in” i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.
„Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama. Primarna funkcija nove web platforme pozitivan je utjecaj na faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju – inspiracija, razmatranje, odabir destinacije“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.
foto: Ministarstvo turizma
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?