ŽIVOT

Sramota u Osijeku: Trgovac izvrijeđao dječaka jer je igračku platio sitnišem

"Svaki je apoen hrvatskog novca jednako vrijedan kao sredstvo plaćanja i ovakve, za kupce ponižavajuće, situacije odraz su loše poslovne politike."

    Objavljeno 17.03.2021
    Darija Kovačić

    Dječak je mjesecima štedio novac, a kada ga je u pratnji majke htio potrošiti u trgovini u središtu Osijeka, doživjeli su neugodnosti od trgovca.

    “Dječak je došao u trgovinu kupiti skupu igračku, za koju je štedio mjesecima. Njegova ušteđevina bila je džeparac u novčanicama manjih apoena i kovanicama. Roditelji ga na taj način uče vrijednosti mukotrpnog rada i štednje da bi ostvario ono što želi. On je bio ponosan što je konačno zaradio i uštedio za ono što želi kupiti. Međutim, odnos prema djetetu i roditelju u trgovini bio je neprihvatljiv. Kad je prodavač vidio da dijete plaća gotovinom, što je služben i legalan način plaćanja, počeo je psovati i iščuđavati se, i to samo zato što je trajalo dok dijete izbroji svoj vrijedno ušteđen novac. U trgovini nije bilo drugih kupaca i dječak nije smetao nikome dok ga je brojao. Štoviše, on je potrošio velik iznos novca u toj trgovini, a trgovac ga je izvrijeđao psujući mu. Majka i dijete zahvalili su trgovcu i ispričali se zbog vremena koje su mu uzeli, no trgovac njima nije zahvalio na kupnji, čak ih nije ni pozdravio na izlasku. Čudan odnos poduzetnika prema kupcu u vrijeme pandemijom narušene ekonomije”, prepričala je za Glas Slavonije prijateljica obitelji koja je doživjela neugodnost.

    Majka je strana državljanka koja ne govori najbolje hrvatski jezik. Svjesna je, kaže, da u vrijeme pandemije trgovci preferiraju beskontaktno plaćanje, no, ističe, novac je novac, a u ovakvim bi situacijama trgovci trebali biti dio društva koji podržava nove generacije kada je riječ o odgovornom stavu prema novcu.

    Iz osječkog Centra za edukaciju i informiranje potrošača (CEIP) zgroženi su ovakvom poslovnom praksom. Ističu, svaki je apoen hrvatskog novca jednako vrijedan kao sredstvo plaćanja i ovakve, za kupce ponižavajuće, situacije odraz su loše poslovne politike.

    “Trgovac nije imao nikakav razlog dječakov novac ne prihvatiti ili prihvatiti ga na tako neprimjeren način. Riječ je o lošoj poslovnoj praksi, koja u konačnici može imati štetan učinak na poslovanje tvrtke. To kako se trgovac ponaša u izravnom kontaktu s kupcima ogledalo je svake trgovačke tvrtke. U propisima nema stavke koja bi regulirala ovakvo ponašanje zaposlenika trgovine, no tu je mogućnost obraćanja vlasniku ili upravi poslovnog subjekta dopisom u kojemu se situacija objašnjava te kojim se traži isprika. Sigurna sam da bi u ovome slučaju poslodavac reagirao jer ovakvo ponašanje prema kupcima nije reprezentativno”, Glasu Slavonije rekla je Tanja Popović Filipović iz CEIP-a.

    Foto: unsplash

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    U praktičnoj trgovini na omiljenom okupljalištu Osječana može se pronaći prilagođen asortiman – od osvježavajućih pića, pakiranih sendviča, sladoleda, snackova i grickalica, sve do higijenskih potrepština

    Studenac otvorio pop-up trgovinu na osječkom kupalištu “Kopika”

    Studenac, najrasprostranjeniji trgovački lanac u Hrvatskoj, otvorio je svoju prvu pop-up trgovinu u Slavoniji, i to na atraktivnoj lokaciji osječkog Više…

    Njihove tenisice i odjeća nisu samo estetski upečatljive, već i izraz izvanredne udobnosti i kvalitete, inspirirane nogometnom poviješću

    Sportski luksuz stigao je u Osijek – otvoren je Shoetique u Portanovi!

    Osijek je od danas bogatiji za još jednu atraktivnu modnu destinaciju – u trgovačkom centru Portanova otvorena je nova poslovnica Više…

    Bilo da se radi o bankovnoj štednji ili držanju gotovine “ispod madraca”, ušteđeni novac svakim danom gubi svoju kupovnu moć i vrijedi sve manje zbog visoke inflacije koja nas sve pogađa

    Ulaganje s rastom od 50% u 12 mjeseci sve je traženije – evo kako investirati

    Već i ptice na grani znaju da štednja u novcu nije isplativa. Bilo da se radi o bankovnoj štednji ili Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji, više od 60% kroničnih bolesti može se spriječiti ranim intervencijama i pametnim zdravstvenim politikama – upravo onima koje promiču inovacijske platforme poput think tank-a Health Hub

    Iz Health Hub-a povodom Svjetskog dana zdravstvenih inovacija: “Od A.I. asistenata do kombiniranih ili value-added terapija i bolnica s “terapijskim” dizajnom”

    Novi beauty trend ovog se ljeta ne skriva u bočici, nego u ormaru. Upravo zato Ornel ove sezone ne prati trendove, nego ih stvara

    Novi ljetni trend – rublje koje miriši bolje od parfema

    Ljeto je u punom zamahu, a sezonska sniženja u Portanovi traju – i sve su bolja! Zavirite u omiljene trgovine i otkrijte trendi komade po cijenama koje se ne propuštaju

    Sezonska sniženja i ljetni program u Portanovi – Trgovine, nagrade, zabava i radno vrijeme za blagdane – saznajte sve na jednom mjestu