Što su Hrvati u 2018. najviše tražili na Googlu i Youtubeu?
Nasmijali smo se, začudili, a neke su nam pretrage ostale prava misterija - Što je vas na popisu iznenadilo?
Kada biste mogli saznati što ste prošle godine najviše puta imali za ručak bi li vas to zanimalo? Ako bi postojao program koji bi takve akcije brojao biste li išli pogledati o čemu se radi?
Šalu na stranu, naši ručkovi ipak ostaju naša privatnost (i naših prijatelja na društvenim mrežama, ovisi jeste li od onih koji svoj svaki objed započinju fotografijom istog), ali stranica Datareportal ima pristup malo drugačijim podatcima.
Jedna od takvih stvari su pojmovi koje su Hrvati najviše puta googlali u 2018. godini.
Na prvom mjestu je Facebook. Ljudima je očito lakše googlati taj pojam nego označiti stranicu. Većina ostalih upis+ta sastoji se od raznih medija i informativnih stranica te vremenske prognoze, ali našli su se tu i neki zanimljivi upiti.
Primjerice, neki su ljudi googlali Google. Radi li se o grešci ili su ih zanimale neke povijesne činjenice o nastanku Googla ne znamo, no zanimljivo je da je ta riječ na 12. mjestu od ukupno njih 20 koliko pokriva praćenje.
Još jedno zanimljivo praćenje tiče se toga što su ljudi u 2018. najčešće upisivali u tražilicu Youtubea. Ovdje situacija postaje zanimljiva.
Naime, rezultati su nevjerojatno raznovrsni. Ima imena crtića, izvođača kao što su Oliver Dragojević i Severina, imena pjesama kao što je Despacito, pjesma koja nema gdje se nije puštala, imena sapunica, emisija i slično.
Ali, ovdje su se našle i neke neobične pretrage. Na prvom mjestu je Zadruga. Moramo priznati, nismo znali o čemu se radi dok nismo googlali. Dosta ljudi je u Youtube tražilicu upisalo i “mama” te “baka prase” što nećemo ni krenuti nagađati u kojem kontekstu. Našlo se tu i dosta drugih neuobičajenih pojmova, a vjerujemo da ste naišli na barem jedan koji ste i sami tražili.
foto: pixabay (ilustracija)
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?