ŽIVOT

Studenac otvorio pop-up trgovinu na osječkom kupalištu “Kopika”

U praktičnoj trgovini na omiljenom okupljalištu Osječana može se pronaći prilagođen asortiman – od osvježavajućih pića, pakiranih sendviča, sladoleda, snackova i grickalica, sve do higijenskih potrepština

Objavljeno 14.07.2025
Darija Kovačić

Studenac, najrasprostranjeniji trgovački lanac u Hrvatskoj, otvorio je svoju prvu pop-up trgovinu u Slavoniji, i to na atraktivnoj lokaciji osječkog kupališta Copacabana, popularnoj „Kopiki“.

„Kopika”, omiljeno ljetno okupljališta Osječana, tijekom vrućih dana privlači tisuće posjetitelja koji uživaju u kupanju u Dravi, na bazenima, sportskim terenima, obiteljskom druženju i rekreaciji. Upravo zato, nova pop-up trgovina Studenca donosi praktičnu kupnju na dohvat ruke, bez potrebe za napuštanjem kupališta. U trgovini je moguće pronaći posebno prilagođen sezonski asortiman, od rashlađenih osvježavajućih pića, pakiranih sendviča, sladoleda, snackova i grickalica, sve do higijenskih potrepština i krema za sunčanje.

Ovakav format trgovine omogućuje kupcima brzu i jednostavnu nabavku svega što im treba za cjelodnevni boravak na kupalištu. „Ovo je idealan koncept trgovine za ovakvu lokaciju jer sada sve što vam zatreba tijekom dana na druženju možete pronaći bez izlaska s kupališta. Drago mi je da smo Osječanima ponudili još jednu praktičnu opciju za svakodnevnu kupnju i vjerujem da će pop-up trgovina na Kopiki postati nezaobilazna točka ovog ljeta“, izjavila je Marina Brčić, direktorica prodaje Studenca za istočnu Hrvatsku.

Otvorenje ove trgovine dolazi u trenutku kada Studenac obilježava tri godine od dolaska u Slavoniju. U samo tri godine mreža je značajno narasla, pa danas Studenac u Slavoniji i Baranji upravlja mrežom od oko 60 trgovina, od čega je njih devet u Osijeku, gdje zapošljava tridesetak djelatnika. Riječ je o snažnom razvoju temeljenom na konceptu blizine kupcu, brzoj i jednostavnoj kupnji te asortimanu prilagođenom lokalnim navikama.

Pop-up trgovine Studenca već nekoliko godina uspješno prate sezonu i posebne prilike na hrvatskoj obali. Uglavnom su prisutne u kampovima na turističkim lokacijama te u okviru velikih događanja. Ove godine bit će dio i prestižnih manifestacija poput ATP turnira u Umagu te glazbenog festivala Ultra Europe.

Otvorenjem pop-up trgovine na Kopiki Studenac još jednom potvrđuje fleksibilnost svog poslovnog modela. Kao trgovina koja spaja tradiciju i inovativnost, Studenac se jednako uspješno prilagođava potrebama užurbanih urbanih sredina, gdje kupcima štedi dragocjeno vrijeme, kao i manjih zajednica, gdje je nadohvat ruke i pojednostavljuje svakodnevnu kupnju. Kroz koncept pop-up trgovina dodatno Studenac pokazuje i prilagodljivost novim navikama i potražnji za praktičnim rješenjima za svakodnevnu kupnju.

Foto: Gojko Mitić/Glas Slavonije

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Dravska obala bit će u potpunosti uređena do petka i spremna za tisuće kupača koji, kao i svake godine, dolaze uživati na našu najljepšu plažu – poručio je Radić

Počelo nasipavanje pijeska na dravskoj plaži kod Kopike: Copacabana spremna za novu kupališnu sezonu

Dravska plaža na osječkoj Copacabani i ove godine dobiva svoje ljetno osvježenje. Grad Osijek započeo je s nasipavanjem 1100 kubika, Više…

Cijene ulaznica i svih drugih usluga ostale su nepromijenjene u odnosu na prošlu godinu, Kopika će imati i spasilačku službu, medicinske tehničare i sestre i naravno noćno kupanje!

Kupališna sezona na Kopiki počinje u nedjelju, 15. lipnja

Kupališna sezona na bazenskom kompleksu ŠRC „Copacabana“ kreće u nedjelju, 15. lipnja i trajat će planirano do 1. rujna. Cijene Više…

Školarci će sljedeće školske godine otputovati na nagradni izlet u karlovačku Aquatiku, a organizaciju i troškove izleta pokrit će trgovački lanac Studenac, inicijator projekta

OŠ Ivana Filipovića iz Osijeka pobijedila u edukativnom izazovu Studenca u sklopu projekta “Podzemne vode, čuvari života”

Učenici trećih razreda Osnovne škole Ivana Filipovića iz Osijeka ostvarili su najbolji ukupni rezultat u nagradnom izazovu projekta „Podzemne vode, Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Radionica je namijenjena svima koji žele svladati nove vještine, upoznati bogatu tradiciju makrame tehnike i okušati se u stvaranju originalnih ukrasa za dom

Makrame radionica

Geotermalna energija jedan je od rijetkih obnovljivih izvora koji je stabilan, lokalno dostupan i neovisan o vremenskim ili tržišnim uvjetima

U Osijeku počelo istraživanje geotermalnog potencijala za potrebe toplinarstva

Ciljevi ljetnog rukometnog kampa su poticanje djece na bavljenje rukometom i sportom općenito, pružanje sadržaja za aktivno i sportsko ljeto, stvaranje i jačanje prijateljstva među igračicama i igračima te ukazivanje na važnost timskog rada

RK Tenja organizira 10. ljetni rukometni kamp