Studenac otvorio pop-up trgovinu na osječkom kupalištu “Kopika”
U praktičnoj trgovini na omiljenom okupljalištu Osječana može se pronaći prilagođen asortiman – od osvježavajućih pića, pakiranih sendviča, sladoleda, snackova i grickalica, sve do higijenskih potrepština

Studenac, najrasprostranjeniji trgovački lanac u Hrvatskoj, otvorio je svoju prvu pop-up trgovinu u Slavoniji, i to na atraktivnoj lokaciji osječkog kupališta Copacabana, popularnoj „Kopiki“.
„Kopika”, omiljeno ljetno okupljališta Osječana, tijekom vrućih dana privlači tisuće posjetitelja koji uživaju u kupanju u Dravi, na bazenima, sportskim terenima, obiteljskom druženju i rekreaciji. Upravo zato, nova pop-up trgovina Studenca donosi praktičnu kupnju na dohvat ruke, bez potrebe za napuštanjem kupališta. U trgovini je moguće pronaći posebno prilagođen sezonski asortiman, od rashlađenih osvježavajućih pića, pakiranih sendviča, sladoleda, snackova i grickalica, sve do higijenskih potrepština i krema za sunčanje.
Ovakav format trgovine omogućuje kupcima brzu i jednostavnu nabavku svega što im treba za cjelodnevni boravak na kupalištu. „Ovo je idealan koncept trgovine za ovakvu lokaciju jer sada sve što vam zatreba tijekom dana na druženju možete pronaći bez izlaska s kupališta. Drago mi je da smo Osječanima ponudili još jednu praktičnu opciju za svakodnevnu kupnju i vjerujem da će pop-up trgovina na Kopiki postati nezaobilazna točka ovog ljeta“, izjavila je Marina Brčić, direktorica prodaje Studenca za istočnu Hrvatsku.
Otvorenje ove trgovine dolazi u trenutku kada Studenac obilježava tri godine od dolaska u Slavoniju. U samo tri godine mreža je značajno narasla, pa danas Studenac u Slavoniji i Baranji upravlja mrežom od oko 60 trgovina, od čega je njih devet u Osijeku, gdje zapošljava tridesetak djelatnika. Riječ je o snažnom razvoju temeljenom na konceptu blizine kupcu, brzoj i jednostavnoj kupnji te asortimanu prilagođenom lokalnim navikama.
Pop-up trgovine Studenca već nekoliko godina uspješno prate sezonu i posebne prilike na hrvatskoj obali. Uglavnom su prisutne u kampovima na turističkim lokacijama te u okviru velikih događanja. Ove godine bit će dio i prestižnih manifestacija poput ATP turnira u Umagu te glazbenog festivala Ultra Europe.
Otvorenjem pop-up trgovine na Kopiki Studenac još jednom potvrđuje fleksibilnost svog poslovnog modela. Kao trgovina koja spaja tradiciju i inovativnost, Studenac se jednako uspješno prilagođava potrebama užurbanih urbanih sredina, gdje kupcima štedi dragocjeno vrijeme, kao i manjih zajednica, gdje je nadohvat ruke i pojednostavljuje svakodnevnu kupnju. Kroz koncept pop-up trgovina dodatno Studenac pokazuje i prilagodljivost novim navikama i potražnji za praktičnim rješenjima za svakodnevnu kupnju.
Foto: Gojko Mitić/Glas Slavonije
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?