ŽIVOT

Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja za nove koncepte upravljanja poznatim brendom

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR)

Objavljeno 02.02.2022
Ivona Amidžić

U ponedjeljak 31. siječnja je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana podjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na studiji slučaja u sklopu znanstveno-razvojne i stručne suradnje s tvrtkom Saponia d.d.

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), a studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je Faks Helizim Saponije d.d. Pritom je nagradu za prvo mjesto osvojio tim koji su činile Marija Jurić, Marija Klen, Jelena Stjepanović i Lucija Živković.

Saponia d.d., jedna od najznačajnijih lokalnih, ali i nacionalnih tvrtki u svojoj industriji i Ekonomski fakultet u Osijeku su u listopadu 2021. potpisali sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji s ciljem razvoja znanstvene, stručne i poslovne suradnje u nizu projekata od gospodarske i društvene važnosti.

U ovom su natjecanju sudjelovali studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a sama studija slučaja je organizirana kao dio nastave na obveznom kolegiju Marketing-strategije, koji vode prof.dr.sc. Marija Ham i doc. dr. sc. Ana Pap. U okviru ovog kolegija, rješavanje stvarnih poslovnih slučajeva iz prakse redovita je aktivnost koja se provodi svake godine u suradnji s različitim gospodarskim subjektima, a prva ovakva suradnja je sa Saponijom d.d. ostvarena još 2014. kada su studenti rješavali poslovni slučaj brenda Kalodont. Ove je godine natjecanje organizirano u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) koja ima bogato iskustvo u organizaciji i provedbi sličnih natjecanja studenata.

„Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Osim što će se rezultati provedenih analiza i prijedlozi koji su iz toga proizašli koristiti promišljanju marketing-strategije brenda Faks Helizim u stvarnom poslovanju Saponije, ovom se suradnjom također gradi i kvalitetna baza stručnog kadra. Štoviše, Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom“, istaknula je predsjednica uprave Saponije d.d., Dajana Mrčela.

„Ekonomski fakultet u Osijeku će na smjeru Marketing nastaviti obogaćivati nastavne sadržaje praktičnim iskustvima iz stvarnih poslovnih slučajeva, ali i gostujućim predavanjima stručnjaka iz prakse, studijskim posjetima tvrtkama i svim povezanim aktivnostima. Ovakvi projekti odražavaju jednu od temeljnih misija Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a to je obrazovanje budućih stručnjaka koji će biti maksimalno osposobljeni za tržište rada i za preuzimanje uloge nositelja gospodarskog rasta i napretka. Snažno podržavamo ovu suradnju i sva slična nastojanja kontinuiranog usklađivanja i odgovaranja na potrebe poslodavaca, tržišta i zajednice na temelju akademske izvrsnosti i inovativnosti“, prof. dr. sc. Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

U konkurenciji timova iz više zemalja, studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku briljirale su u rješavanju poslovnog slučaja iz medijske industrije i osvojile prvo mjesto u velikom finalu

Studentice Ekonomskog fakulteta u Osijeku osvojile prvo mjesto na međunarodnom natjecanju Digitalnog inovacijskog inkubatora

U sklopu kolegija Marketinška studija slučaja, koji se izvodi na drugoj godini diplomskog studija smjera marketing pod vodstvom prof. dr. Više…

LEAPin je besplatni jednodnevni događaj koji donosi inspirativna predavanja, interaktivne radionice i panel rasprave s vodećim stručnjacima iz raznih industrija

LEAPin konferencija stiže u Osijek – besplatan događaj koji spaja poduzetništvo, inovacije i interaktivne radionice

Osijek će 20. svibnja postati središte mladih poduzetnika, kreativaca i budućih lidera jer na Ekonomski fakultet stiže LEAPin konferencija, besplatni Više…

U izvješću evaluacijskog tima posebno su istaknuti EFOS-ova usmjerenost na tržišne potrebe, održivost, digitalnu transformaciju i snažna povezanost s poslovnim sektorom

Ekonomski fakultet u Osijeku ostvario prestižnu međunarodnu CEEMAN akreditaciju

Ekonomski fakultet u Osijeku (EFOS), sastavnica Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, uspješno je završio zahtjevan proces međunarodne re-akreditacije CEEMAN IQA (International Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

PODUZMITE MJERE samozaštite i djelujte prema savjetima danim od strane nadležnih tijela. Rasprostranjene i izražene oluje su vjerojatne pri čemu postoji opasnost za život od munja, tuče, bujičnih poplava i olujnog vjetra

Nevrijeme se kreće prema Slavoniji. Izdan crveni alarm

Pozivaju se svi zainteresirani građani da u ovim ljetnim mjesecima dođu u Društveni atelje, u klimatiziran prostor u kasnim popodnevnim satima i da potpuno besplatno uče osnove španjolskog jezika na brz i interaktivan način

Spanish to go! – Naučite osnove španjolskog jezika uz izvornog govornika brzo i besplatno

Ova mlada, poduzetna i lijepa djevojka odlučila se među prvima u Hrvatskoj pokrenuti nešto novo. S braćom Matheom Marsellom i Anthoniom prije nekoliko je godina pokrenula brend 'Revive me'

Tek joj je 27 godina! Upoznajte liječnicu i poduzetnicu koja ima posebno ime, ali i zanimljiv privatni posao!