ŽIVOT

Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja za nove koncepte upravljanja poznatim brendom

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR)

Objavljeno 02.02.2022
Ivona Amidžić

U ponedjeljak 31. siječnja je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana podjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na studiji slučaja u sklopu znanstveno-razvojne i stručne suradnje s tvrtkom Saponia d.d.

Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), a studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je Faks Helizim Saponije d.d. Pritom je nagradu za prvo mjesto osvojio tim koji su činile Marija Jurić, Marija Klen, Jelena Stjepanović i Lucija Živković.

Saponia d.d., jedna od najznačajnijih lokalnih, ali i nacionalnih tvrtki u svojoj industriji i Ekonomski fakultet u Osijeku su u listopadu 2021. potpisali sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji s ciljem razvoja znanstvene, stručne i poslovne suradnje u nizu projekata od gospodarske i društvene važnosti.

U ovom su natjecanju sudjelovali studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a sama studija slučaja je organizirana kao dio nastave na obveznom kolegiju Marketing-strategije, koji vode prof.dr.sc. Marija Ham i doc. dr. sc. Ana Pap. U okviru ovog kolegija, rješavanje stvarnih poslovnih slučajeva iz prakse redovita je aktivnost koja se provodi svake godine u suradnji s različitim gospodarskim subjektima, a prva ovakva suradnja je sa Saponijom d.d. ostvarena još 2014. kada su studenti rješavali poslovni slučaj brenda Kalodont. Ove je godine natjecanje organizirano u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) koja ima bogato iskustvo u organizaciji i provedbi sličnih natjecanja studenata.

„Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Osim što će se rezultati provedenih analiza i prijedlozi koji su iz toga proizašli koristiti promišljanju marketing-strategije brenda Faks Helizim u stvarnom poslovanju Saponije, ovom se suradnjom također gradi i kvalitetna baza stručnog kadra. Štoviše, Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom“, istaknula je predsjednica uprave Saponije d.d., Dajana Mrčela.

„Ekonomski fakultet u Osijeku će na smjeru Marketing nastaviti obogaćivati nastavne sadržaje praktičnim iskustvima iz stvarnih poslovnih slučajeva, ali i gostujućim predavanjima stručnjaka iz prakse, studijskim posjetima tvrtkama i svim povezanim aktivnostima. Ovakvi projekti odražavaju jednu od temeljnih misija Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a to je obrazovanje budućih stručnjaka koji će biti maksimalno osposobljeni za tržište rada i za preuzimanje uloge nositelja gospodarskog rasta i napretka. Snažno podržavamo ovu suradnju i sva slična nastojanja kontinuiranog usklađivanja i odgovaranja na potrebe poslodavaca, tržišta i zajednice na temelju akademske izvrsnosti i inovativnosti“, prof. dr. sc. Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

LEAPin je besplatni jednodnevni događaj koji donosi inspirativna predavanja, interaktivne radionice i panel rasprave s vodećim stručnjacima iz raznih industrija

LEAPin konferencija stiže u Osijek – besplatan događaj koji spaja poduzetništvo, inovacije i interaktivne radionice

Osijek će 20. svibnja postati središte mladih poduzetnika, kreativaca i budućih lidera jer na Ekonomski fakultet stiže LEAPin konferencija, besplatni Više…

U izvješću evaluacijskog tima posebno su istaknuti EFOS-ova usmjerenost na tržišne potrebe, održivost, digitalnu transformaciju i snažna povezanost s poslovnim sektorom

Ekonomski fakultet u Osijeku ostvario prestižnu međunarodnu CEEMAN akreditaciju

Ekonomski fakultet u Osijeku (EFOS), sastavnica Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, uspješno je završio zahtjevan proces međunarodne re-akreditacije CEEMAN IQA (International Više…

Njezin izbor za dekanicu označava početak novog razvojnog ciklusa za Ekonomski fakultet u Osijeku – fakultet koji već desetljećima gradi prepoznatljivost kroz izvrsnost u obrazovanju, znanstvenoj relevantnosti i snažnoj povezanosti s praksom

Sunčica Oberman Peterka izabrana za prvu dekanicu u povijesti Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku donesena  je važna i povijesna odluka, prof. dr. sc. Sunčica Oberman Peterka izabrana je za Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Za svaku zdravstvenu ustanovu, naime, dobivanje certifikata kvalitete dokaz je visoke razine usluge i potvrda kvalitetnog rada, dok pacijentima, s druge strane, certifikati ulijevaju povjerenje jer im taj znak jamči kako su usluge koje dobivaju usklađene s visokim međunarodnim standardima

Internacionalni Medicinski Centar Priora u Čepinu ponosni nositelj certifikata za kvalitetu, sigurnost i učinkovitost

Jeste li znali da jedan od najsporijih vlakova u Europi vozi na relaciji Osijek-Erdut?

[FOTO] Slow Wine Train, Via Slavonija i Baranja – Dobro došli na pop-up vinsku liniju Osijek-Erdut

Tombola, Grill bar, Azilska kuinjica, Veseli šank, Kereći šank, Igraonica za kerovce sa Alenkom Medak, Igraonice za klince sa Društvom "Naša djeca" grada Osijeka i udrugom Smart iz Zagreba, Aukcije uživo i svirka uživo mladog osječkog benda "Uholaže"

Povratak otpisanih, praznik udomljavanja