Svakodnevni letovi za Zagreb i Split!

Podsjetimo, najveći slavonski grad s drugim je hrvatskim zračnim lukama – Zagrebom, Dubrovnikom i/li Splitom – bio povezan neredovito, samo tijekom dva-tri ljetna mjeseca. Nova uprava ZL Osijek na čelu s direktorom Domagojem Marinićem pred potpisom je ugovora koji će omogućiti svakodnevne letove u glavni hrvatski i najveći dalmatinski grad.
– Vjerujemo da ćemo do sredine kolovoza definirati sve detalje i potpisati ugovore. Plan je da jedna druga kompanija nacionalnom avioprijevozniku Croatiji Airlines iznajmljuje manje zrakoplove kapaciteta do 30 sjedala za linije s Osijekom. Oni bi svakoga jutra polijetali u Zagreb i Split te se vraćali svake večeri i noćili u našoj zračnoj luci. Zimski red letenja počinje u subotu, 27. listopada, a ovi letovi trebali bi početi dva dana kasnije, najavljuje Marinić.
Na upit o cijeni karata, direktor odgovara da još nije definirana.
– No, bit će povoljna jer će se djelomice subvencionirati kroz program Ministarstva pomorstva, prometa i veza za obavljanje javne usluge u zračnom prijevozu. Vjerujemo da će se zadržati u okviru 150 posto više od cijene povratne autobusne karte za Zagreb i Split. Također, vjerujemo da će biti dovoljno interesa, kako bi ove linije bile rentabilne, odnosno da ćemo solidno puniti zrakoplove s 30 mjesta, dodaje direktor.
Posredno, naglašava, Osijek će najmanje triput tjedno biti povezan i s dva atraktivna njemačka odredišta, na linijama Osijek-Zagreb-Stuttgart i Osijek-Zagreb-Frankfurt.
– Te karte prodavale bi se putem sustava Croatije Airlines, kao i one za europska odredišta preko Splita. No, još je važnije da su Osječani ovom izravnom linijom sa Zagrebom praktički povezani s cijelim svijetom, a jutarnji letovi idealni su za ‘hvatanje’ veza za dalje, ističe Marinić.
Aktualna je, kaže Marinić, i ponuda jednog avio cargo prijevoznika iz Azerbajdžana, koji bi uveo dvije redovite cargo linije iz Bakua preko Osijeka do Frankfurta i Milana.
– Uz to, naravno, pokušat ćemo s nekim niskotarifnim kompanijama, u prvom redu Ryanairom, dogovoriti da bar u idućoj ljetnoj sezoni u svoj red letenja vrate i Osijek. Nadamo se da ćemo uspjeti u tome, ali ove linije za Zagreb, Split i Njemačka sada su nam prioriteti, naglašava direktor.
Tomislav LEVAK-Glas-Slavonije.hr
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?