Twitter najavio redizajn korisničkih profila, korisnici zadovoljni

Twitterov direktor Dick Costolo je najavio redizajn ove iznimno raširene društvene mreže. Jednostavnost će biti zadržana, ali će vizualni dojam biti puno ‘ispoliraniji’ zahvaljujući novim promjenama.
Na Facebook postavljate cover photo, a na Twitteru ćete moći postaviti identičnu stvar – samo pod službenim nazivom header photo kako bi kompanija vrijedna 8 milijardi dolara izbjegla tužbe i povlačenja po sudovima.
Vaš header photo će biti vidljiv na svim uređajima – računalima, tabletima i smartphoneima, a osim naslovne fotografije uvodi se i novi način upravljanja fotografijama na vašem profilu.
Čak i prije iščitavanja vašeg sadržaja, prvi dojam je uvijek onaj vizualni tako da vam predlažemo da dobro razmislite što ćete staviti pri vrh profila.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?