ŽIVOT

Udruga Pobjede poziva hrvatske tvrtke na priključenje svjetskom cage-free trendu online

"Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija"

Objavljeno 27.05.2020
Ivona Amidžić

Posljednjih godina, vodeće svjetske tvrtke javno su obznanile svoje društveno odgovorne politike kao odgovor na zahtjeve potrošača vezanih za zaštitu životinja u industriji hrane. Te su politike usko povezane sa tri stupa održivoga razvoja – društvenim, ekonomskim i okolišnim.

Industrijska poljoprivreda koja je vezana uz intenzivni farmski uzgoj životinja ima dokazano velik utjecaj na klimatske promjene, izravno ugrožava resurse vode, hrane i tla, neophodne za život ljudi, a mega-kompanije prijetnja su opstanku malih poljoprivrednika koji proizvode hranu za potrebe ljudi.

Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija

Osim navedenoga, ogromni farmski kompleksi, zbog neadekvatnih uvjeta držanja životinja, mjesta su nastanka i širenja brojnih patogena s potencijalom razvoja infekcija opasnih i po ljude.

Ab ovo kampanja Udruge Pobjede prva je korporativna kampanja za životinje u Hrvatskoj čiji je cilj da se i hrvatske tvrtke priključe svjetskom cage-free trendu kao dijelu društveno odgovornog poslovanja.

“Pozivamo tvrtke diljem Lijepe naše na postupno izbacivanje iz svog lanca nabave jaja iz kavezog uzgoja putem cage-free izjave. Time će javno svjedočiti svoju orijentiranost ka održivoj budućnosti i razvoju koji uključuje dobrobit čitave planete Zemlje. Na web stranici Ab ovo kampanje to im omogućavamo ispunjavanjem ONLINE obrasca”, kaže Zrinka Košta, izvršna rukovoditeljica Ab ovo kampanje.

Kampanji su se pridružile brojne međunarodno poznate tvrtke

“Ab ovo kampanju provodimo kao članice globalne koalicije Open Wing Alliance . Zajedničkim djelovanjem organizacija članica osigurali smo više od 70 cage-free izjava o društveno odgovornom poslovanju od svjetskih tvrtki kao što su Nestle, Danone, Unilever, McDonalds, Burger King, Subway, Tesco, Metro, Spar, Lidl, Aldi, Milka, Barilla, Mars, Marriott International, Hilton, Best Western te preko 400 izjava od nacionalnih tvrtki iz zemalja članica koalicije”, dodaje Košta.

Košta pojašnjava da je ljudima u ovom trenutku potreban zaokret prema uključivom pogledu na svijet koji je iskonski povezan s prirodnim zakonima i zdrav, uravnotežen odnos sa prirodom, Zemljom i svim životom na njoj. Potvrda ovoj tvrdnji 3P je načelo društveno odgovornog poslovanja – people, planet, profit, koje ističe nužnost održivog odnosa prema Planeti i njezinim resursima.

“Društvenu odgovornost vidimo kao jedno od najsnažnijih oruđa u izgradnji brendova današnjice, a ono je u ekonomiji 21. stoljeća zasigurno najvrjednija imovina tvrtke”, zaključuje Košta.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Tombola, Grill bar, Azilska kuinjica, Veseli šank, Kereći šank, Igraonica za kerovce sa Alenkom Medak, Igraonice za klince sa Društvom "Naša djeca" grada Osijeka i udrugom Smart iz Zagreba, Aukcije uživo i svirka uživo mladog osječkog benda "Uholaže"

Povratak otpisanih, praznik udomljavanja

“Ovo je jedini takav događaj u ovome dijelu Europe, koliko mi znamo, a možda i jedini u Europi a ako Više…

U osječkome Azilu živi 180 pasa o kojima, dok čekaju svoje domove, i na ovaj način skrbi Udruga Pobjede, podržite ih dolaskom na Posh Store ili šetnjom sa psima u Azilu

Svibanjski Posh store, buvljak za pse u Azilu

Dobro vrijeme, dobri ljudi, dobre namjere, sve to će se ovu subotu kod rondela u Tvrđi naći na jednome mjestu Više…

Iz nemetinskog Azila za pse i ove godine stiže najava da će svake prve subote u mjesecu, čitavo proljeće odnosno travanj, svibanj i lipanj, u Tvrđi, odnosno na livadi kod rondela

[NAJAVA] Proljetni Posh Store za pse iz osječkog Azila

Jedan od vjesnika proljeća u našemu gradu jest i ono što čini pse sretnima, barem one koji još uvijek u Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Dajte svojoj odjeći drugi život i  besplatno osvježite svoju garderobu! Pridružite  se na aktivnosti zamjene odjeće i budite dio održive mode

Razmjena odjeće u Info-centru za mlade

U ponedjeljak, 2. lipnja, Zagreb i još 20 hrvatskih gradova obilježavaju Europski dan svjesnosti o miasteniji gravis – tiha borba koju treba glasno podržati

Hrvatska u znaku zelene: Simbolična šetnja i svjetlosna podrška u Osijeku za oboljele od miastenije gravis

Višenamjenski borbeni avioni Rafale preletjet će gradove diljem Hrvatske danas 30. svibnja od 17:50 do 19:10 sati

Rafalei pozdravljaju gradove diljem Hrvatske u čast Dana državnosti