ŽIVOT

Udruga Pobjede poziva hrvatske tvrtke na priključenje svjetskom cage-free trendu online

"Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija"

Objavljeno 27.05.2020
Ivona Amidžić

Posljednjih godina, vodeće svjetske tvrtke javno su obznanile svoje društveno odgovorne politike kao odgovor na zahtjeve potrošača vezanih za zaštitu životinja u industriji hrane. Te su politike usko povezane sa tri stupa održivoga razvoja – društvenim, ekonomskim i okolišnim.

Industrijska poljoprivreda koja je vezana uz intenzivni farmski uzgoj životinja ima dokazano velik utjecaj na klimatske promjene, izravno ugrožava resurse vode, hrane i tla, neophodne za život ljudi, a mega-kompanije prijetnja su opstanku malih poljoprivrednika koji proizvode hranu za potrebe ljudi.

Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija

Osim navedenoga, ogromni farmski kompleksi, zbog neadekvatnih uvjeta držanja životinja, mjesta su nastanka i širenja brojnih patogena s potencijalom razvoja infekcija opasnih i po ljude.

Ab ovo kampanja Udruge Pobjede prva je korporativna kampanja za životinje u Hrvatskoj čiji je cilj da se i hrvatske tvrtke priključe svjetskom cage-free trendu kao dijelu društveno odgovornog poslovanja.

“Pozivamo tvrtke diljem Lijepe naše na postupno izbacivanje iz svog lanca nabave jaja iz kavezog uzgoja putem cage-free izjave. Time će javno svjedočiti svoju orijentiranost ka održivoj budućnosti i razvoju koji uključuje dobrobit čitave planete Zemlje. Na web stranici Ab ovo kampanje to im omogućavamo ispunjavanjem ONLINE obrasca”, kaže Zrinka Košta, izvršna rukovoditeljica Ab ovo kampanje.

Kampanji su se pridružile brojne međunarodno poznate tvrtke

“Ab ovo kampanju provodimo kao članice globalne koalicije Open Wing Alliance . Zajedničkim djelovanjem organizacija članica osigurali smo više od 70 cage-free izjava o društveno odgovornom poslovanju od svjetskih tvrtki kao što su Nestle, Danone, Unilever, McDonalds, Burger King, Subway, Tesco, Metro, Spar, Lidl, Aldi, Milka, Barilla, Mars, Marriott International, Hilton, Best Western te preko 400 izjava od nacionalnih tvrtki iz zemalja članica koalicije”, dodaje Košta.

Košta pojašnjava da je ljudima u ovom trenutku potreban zaokret prema uključivom pogledu na svijet koji je iskonski povezan s prirodnim zakonima i zdrav, uravnotežen odnos sa prirodom, Zemljom i svim životom na njoj. Potvrda ovoj tvrdnji 3P je načelo društveno odgovornog poslovanja – people, planet, profit, koje ističe nužnost održivog odnosa prema Planeti i njezinim resursima.

“Društvenu odgovornost vidimo kao jedno od najsnažnijih oruđa u izgradnji brendova današnjice, a ono je u ekonomiji 21. stoljeća zasigurno najvrjednija imovina tvrtke”, zaključuje Košta.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Iz nemetinskog Azila za pse i ove godine stiže najava da će svake prve subote u mjesecu, čitavo proljeće odnosno travanj, svibanj i lipanj, u Tvrđi, odnosno na livadi kod rondela

[NAJAVA] Proljetni Posh Store za pse iz osječkog Azila

Jedan od vjesnika proljeća u našemu gradu jest i ono što čini pse sretnima, barem one koji još uvijek u Više…

Promocija najljepšeg kalendara na svijetu, kako ga svi keroljupci zovu, onog za koji svake godine poziraju psi osječkoga Azila Udruge Pobjede, ove godine izlazi u potpuno novom izdanju

Promocija kalendara Azila za pse koji ima i 13. mjesec – Psećanj

Promocija najljepšeg kalendara na svijetu, kako ga svi keroljupci zovu, onog za koji svake godine poziraju psi osječkoga Azila Udruge Više…

Ovo sada prvi azil koji ima podno grijanje. Ujedno su rekonstruirane i elektroinstalacije, voda, odvodnja, zamijenjeni su prozori i vrata...

Osječki azil za napuštene pse prvi u Hrvatskoj dobio podno grijanje

Ponosni smo što imamo najljepši i najuređeniji azil za pse u Hrvatskoj. To je djelo dobrog, organiziranog, predanog i nesebičnog Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Studio Groove je jedan od rijetkih u Hrvatskoj koji nudi hot pilates, ali i satove kreativnog mat pilatesa.  Radi se u grupama do 6 ljudi, što omogućuje poluindividualan pristup i povezivanje sa ostalim članovima

Mjesto gdje tijelo jača, a zajednica raste: Studio Groove mijenja pogled na vježbanje u Osijeku

Na motociklima će se napraviti defile po ulicama Osijeka u pratnji policije. U sklopu akcije vršiti će se darivanje sve djece (pisanice, slatkiši, čokoladice i ostalo) na više lokacija

Akcija Motozeko 2025 u organizaciji MK Osijek

Program je bio usmjeren na poboljšanje kompetencija nastavnika i odgojno-obrazovnih djelatnika te razvoj modela podučavanja u poduzetništvu, s ciljem jačanja znanja, vještina i kompetencija učenika u ruralnim i depriviranim područjima

U sklopu Programa „Lokalni razvoj i smanjenje siromaštva“ više od 9.000 učenika sudjelovalo u STEM radionicama i programima