ŽIVOT

Udruga Pobjede poziva hrvatske tvrtke na priključenje svjetskom cage-free trendu online

"Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija"

Objavljeno 27.05.2020
Ivona Amidžić

Posljednjih godina, vodeće svjetske tvrtke javno su obznanile svoje društveno odgovorne politike kao odgovor na zahtjeve potrošača vezanih za zaštitu životinja u industriji hrane. Te su politike usko povezane sa tri stupa održivoga razvoja – društvenim, ekonomskim i okolišnim.

Industrijska poljoprivreda koja je vezana uz intenzivni farmski uzgoj životinja ima dokazano velik utjecaj na klimatske promjene, izravno ugrožava resurse vode, hrane i tla, neophodne za život ljudi, a mega-kompanije prijetnja su opstanku malih poljoprivrednika koji proizvode hranu za potrebe ljudi.

Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija

Osim navedenoga, ogromni farmski kompleksi, zbog neadekvatnih uvjeta držanja životinja, mjesta su nastanka i širenja brojnih patogena s potencijalom razvoja infekcija opasnih i po ljude.

Ab ovo kampanja Udruge Pobjede prva je korporativna kampanja za životinje u Hrvatskoj čiji je cilj da se i hrvatske tvrtke priključe svjetskom cage-free trendu kao dijelu društveno odgovornog poslovanja.

“Pozivamo tvrtke diljem Lijepe naše na postupno izbacivanje iz svog lanca nabave jaja iz kavezog uzgoja putem cage-free izjave. Time će javno svjedočiti svoju orijentiranost ka održivoj budućnosti i razvoju koji uključuje dobrobit čitave planete Zemlje. Na web stranici Ab ovo kampanje to im omogućavamo ispunjavanjem ONLINE obrasca”, kaže Zrinka Košta, izvršna rukovoditeljica Ab ovo kampanje.

Kampanji su se pridružile brojne međunarodno poznate tvrtke

“Ab ovo kampanju provodimo kao članice globalne koalicije Open Wing Alliance . Zajedničkim djelovanjem organizacija članica osigurali smo više od 70 cage-free izjava o društveno odgovornom poslovanju od svjetskih tvrtki kao što su Nestle, Danone, Unilever, McDonalds, Burger King, Subway, Tesco, Metro, Spar, Lidl, Aldi, Milka, Barilla, Mars, Marriott International, Hilton, Best Western te preko 400 izjava od nacionalnih tvrtki iz zemalja članica koalicije”, dodaje Košta.

Košta pojašnjava da je ljudima u ovom trenutku potreban zaokret prema uključivom pogledu na svijet koji je iskonski povezan s prirodnim zakonima i zdrav, uravnotežen odnos sa prirodom, Zemljom i svim životom na njoj. Potvrda ovoj tvrdnji 3P je načelo društveno odgovornog poslovanja – people, planet, profit, koje ističe nužnost održivog odnosa prema Planeti i njezinim resursima.

“Društvenu odgovornost vidimo kao jedno od najsnažnijih oruđa u izgradnji brendova današnjice, a ono je u ekonomiji 21. stoljeća zasigurno najvrjednija imovina tvrtke”, zaključuje Košta.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Sve će biti "bagatela", a unaprijed su poznati datumi i vrijeme održavanja svih Posh store-a ovog proljeća i ljeta

Posh store – prilika za vrpanje po krpicama, a sve će biti bagatela!

Udruga Pobjede poziva vas na sajam rabljenih stvari, popularni “Posh Store”! Posh Store organiziraju već 17 godina kako bi skupili Više…

U kinu Urania se održava promocija Kalendara koji nikad nije bio samo kalendar, očekuje vas i zadnji ovogodišnji "Samo Aleks" i premijeru filma "Akcija Đavolja greda"

Promocija azilskog kalendara, filmska premijera i zadnji ovogodišnji stand up

I ove godine, već tradicionalno pred Božić, u petak 15.12. s početkom u 19:00 h održat će se Promocija Kalendara Više…

Kalendar za 2024. uz 12 prelijepih i fotogeničnih četveronožnih zvijezda donosi i njihove priče skupljene pod imenom "Još se nije rodio ko bi svima ugodio" i iz prve ruke, ili ako vam je draže - šape

Promocija najljepšeg kalendara na svijetu

“U Osijeku, uz riječ kalendar najčešće se veže pridjev najljepši, a kad se to desi svi već znaju o kojemu Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Informirani, zainteresirani i aktivni građani mogu imati ključnu ulogu u poboljšanju sustava gospodarenja otpadom, donoseći pozitivne promjene u svojim zajednicama

Participacija građana kao ključ ekološki održivog upravljanja otpadom: Primjer iz Osijeka

Vrijedni volonteri, djeca i mladi njih 22, iz i oko Bajera JUG2 izvukli su oko 200 kg otpada

[FOTO] Djeca i mladi očistili Bajer Jug2!

U nedjelju će netko iz Portanove otići bogatiji za 3.000 eura A čeka nas i kiša balona s nagradama. Portanova u nedjelju radi po redovnom radnom vremenu.

Danas u Portanovi magic show i torta za djecu, a sutra stiže mirror crew – ljudi od ogledala!