ŽIVOT

Više od 230 tisuća kuna donacije Centru Klasje Osijek

Donacija dm-a omogućit će opremanje odjela za novorođenčad te prostorija za boravak i druženje djece

Objavljeno 22.12.2022
Darija Kovačić

U četvrtak, 22. prosinca, dm je Centru za pružanje usluga u zajednici Klasje Osijek predao donaciju vrijednu 238.978,50 kuna te prigodne božićne poklone svim korisnicima Centra. Donacija je realizirana uz pomoć kupaca dm-a iz cijele Hrvatske koji su odlučili sudjelovati u Giving Fridayu, potpuno drugačijoj verziji Crnog petka, povodom koje dm već pet godina za redom donira pet posto prometa ostvarenog na taj dan.

Centar će donaciju iskoristiti za opremanje odjela za novorođenčad novim krevetićima i prematalicama te će terasu jasličkog odjela prilagoditi za boravak vani i tijekom hladnijeg vremena. Najuspješniji Giving Friday do sada osigurat će i uređenje prostora namijenjenog za boravak i druženje djece, a smještaj za djevojčice i dječake bit će opremljen novim krevetima, radnim stolovima i ormarima.

Zahvalni smo našim kupcima koji su se ove godine odazvali u rekordnom broju i peti Giving Friday učinili najuspješnijim do sad. Više od 90 tisuća građana odlučilo je svoju kupnju pretvoriti u dobro djelo, a to dobro djelo omogućit će djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi ugodniji boravak u Centru“, izjavila je Martina Markota, voditeljica odnosa s javnošću u dm-u.

Uime svih zaposlenika i naše djece, želim zahvaliti dm-u i svima koji su se pridružili Giving Fridayu što su nam pomogli da u blagdansko doba zakoračimo s novom dozom optimizma. Neizmjerno smo sretni što ćemo se, zahvaljujući ovoj donaciji, moći još bolje posvetiti brizi o djeci jer će nam ona omogućiti da riješimo problem opremanja prostora u kojima naši korisnici borave, što nam je jedan od najvećih izazova u svakodnevnom radu“, izjavio je Vedran Škugor, ravnatelj Centra za pružanje usluga u zajednici Klasje Osijek.

Čak 92.349 kupaca doprinijelo je ukupnoj donaciji od 477.957 kuna, od čega je 50.840 kuna osigurano prodajom NFT-eva, koje je dm izdao u suradnji s akademskom slikaricom Nikolinom Ivezić. Uz Centar Klasje, isti iznos dm je donirao i Centru za pružanje usluga u zajednici Lipik koji će sredstva iskoristiti za uređenje stana koji služi kao privremeno rješenje za djevojke koje napuštaju Centar i prilagođavaju se novom načinu života i obvezama odraslih.

Tijekom proteklih pet godina, zahvaljujući Giving Fridayu, dm je osigurao više od milijun i pol kuna organizacijama koje brinu o društveno osjetljivim skupinama te ustanovama čiji je cilj poboljšati zdravstvenu zaštitu i kvalitetu života građana.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Neiro je inspiriran ženskim psom Neiro, kojeg je udomila vlasnica psa Kabosu – psa koji je postao ikona Dogecoin kriptovalute

[FOTO/VIDEO] Neiro kriptovaluta podržala osječki azil: Nova donacija za pse u potrebi

Novonastala kriptovaluta Neiro, bazirana na psu po imenu Neiro, zabilježila je svoj prvi veliki dobrotvorni potez pruživši financijsku pomoć udruzi Više…

U subotu na Trgu dr. Ante Starčevića u Osijeku besplatno pregledajte kožu i savjetujte se sa stručnjacima

Inicijativa dm-a “Zaštiti se…i uživaj na suncu” u Osijeku

U subotu 29. lipnja, na Trgu dr. Ante Starčevića u Osijeku, održat će se besplatni dermatološki pregledi u sklopu dm-ove Više…

Prisjetimo se, Centar za pružanje usluga u zajednici Klasje Osijek pokrenuo je inicijativu „Nosim plavo za udomiteljstvo“ koja je za cilj imala izglasavanje Nacionalnog dana udomiteljstva

[FOTO] Klasje – Održan Piknik s udomiteljima

Centar za pružanje usluga u zajednici Klasje Osijek održao je 31. svibnja 2024. godine Piknik s udomiteljima u Parku kralja Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Radionica je namijenjena mladima koji žele steći nova znanja, inspirirati se i aktivno sudjelovati u stvaranju pozitivnih promjena

Srce za promjenu – Poziv mladima

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!

Cilj akcije je skrenuti pozornost vozačima na važnost tehničke ispravnosti vozila jer je vozilo uz vozača i cestu ključan čimbenik sigurnosti

Dani tehničke ispravnosti vozila