ŽIVOT

Nova linija hrane u McDonald’su: Uskoro u nekim državama i “McPlant”

Već su testirali Beyond Meat, sada žele ponuditi vlastiti proizvod, pripremljen isključivo za McDonald's na određenim tržištima

    Objavljeno 12.11.2020
    Ivona Amidžić

    Kako bi bolje odgovorio na potražnju potrošača, div fast-fooda McDonald’s planira pokrenuti vlastitu liniju vegetarijanskih proizvoda pod imenom McPlant.

    Već su testirali burger s odreskom na bazi biljaka veganske start-up tvrtke Beyond Meat. Sada žele ponuditi vlastiti proizvod, pripremljen isključivo za McDonald’s na određenim tržištima sljedeće godine.

    Lanac restorana nije precizirao hoće li obnoviti partnerstvo s Beyond Meat, samo su naveli da će se obratiti trećim proizvođačima kao i za ostale svoje proizvode.

    Linija McPlant kasnije bi se mogla proširiti na alternative piletini, precizirao je McDonald’s tijekom prezentacije ulagačima.

    U tom području su u malom zaostatku u odnosu na konkurente poput Burger Kinga, prvog velikog lanaca koji je u travnju 2019. u Sjedinjenim Državama pokrenuo vegetarijansku verziju svog burgera “Whopper”.

    McDonald’s i dalje računa na svoje vodeće proizvode poput “Big Maca”, “McNuggetsa” i krumpirića, koji i dalje predstavljaju oko 70 posto prometa na glavnim tržištima.

    “Potražnja za poznatim proizvodima u ovim nesigurnim vremenima je bila veća nego ikada. McDonald’s drži da će ti klasični proizvodi i dalje biti pokretači rasta zahvaljujući njihovoj popularnosti i profitabilnosti”, naglašava tvrtka u priopćenju.

    (Hina)

    foto: unsplash (ilustracija)

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Tijekom četiri godine posjetitelji Zagreb Burger Festivala imali su priliku probati nekoliko stotina burgera, a tradicija se nastavlja i ove godine

    Vrijeme je za burgere! Posjetite peti Zagreb Burger Festival

    Mirisali su na ribe i meso, spravljali su ih i u vege điru, mijenjali su boje od crvene do  zelene, Više…

    Za samo jedan biljni burger treba čak 99% manje vode, 93% manje obradive površine i 46% manje energije nego za mesni burger

    Prijatelji životinja pozivaju: Pronađite ili napravite svoj veganski burger

    Nije slučajno da se baš 5. lipnja, na Svjetski dan zaštite okoliša, posljednjih godina počeo obilježavati i Dan biljnih burgera. „Ovim Više…

    McDonald's Hrvatska predstavio je nove papirnate slamke, držače za balone i novu čašu bez plastičnog poklopca za McFlurry sladoled...

    McDonald’s uvodi papirnate slamke – Do 2025. godine koristit će isključivo recikliranu ambalažu

    McDonald’s Hrvatska predstavio je nove papirnate slamke, držače za balone i novu čašu bez plastičnog poklopca za McFlurry sladoled kao Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Nakon murala posvećenih ekologiji i održivosti, nova faza projekta donosi snažnu i aktualnu poruku – važnost mentalnog zdravlja djece i zajedničkog djelovanja kroz učeničke zadruge

    Školski zid kao prostor podrške i zajedništva: Novi mural u Osijeku potiče razgovor o mentalnom zdravlju djece

    U subotu 21. lipnja 2025. godine u Osijeku se otvara prvi Spa&beauty salon pod nazivom „Medusa“ sa širokom lepezom spa usluga, a među kojima je i riblja pedikura (dr. Garra Rufa ribicama)

    Medusa – Otvorenje prvog SPA&Beauty studia s FISH SPA uslugom u Osijeku

    Kampanja je usmjerena na podizanje svijesti o važnosti osobne sigurnosti i odgovornog ponašanja tijekom boravka na moru, u prirodi, na putovanjima i u svakodnevnim situacijama koje su česte ljeti

    Kampanja “Odgovorno ljetovanje” – informativna podrška građanima i turistima za sigurnije ljeto