Grad – Ostajemo bez dva upravna odjela
Sjednica Gradskog vijeća 11. u mandatu ove vlasti, sazvana je za utorak 20. rujna, na programu će se naći zanimljive izmjene...
Prijedlog izmjene odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Osijeka bit će jedna od tema na dnevnom redu sjednice Gradskog vijeća, 11.-te po redu u mandatu ove vlasti.
Dostupni materijal za tu sjednicu predlažu smanjenje broja upravnih odbora tj. spajanje i to tako da se Upravni odjel za graditeljstvo, energetsku učinkovitost i zaštitu okoliša te Upravni odjel za urbanizam, spoje u jedinstveni Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša.
Također spojili bi se Upravni odjel za financije i onaj za programe Europske unije, i to u jedinstveni Upravni odjel za financije i fondove Europske unije, ovim spajanjima dobit ćemo smanjenje s 11 upravnih tijela na njih devet.
Gradska uprava rekla je kako su svi razlozi spajanja navedeni u materijalima, a oni uključuju: namjeru postizanja veće učinkovitosti, ekonomičnosti i kvalitete obavljanja poslova iz nadležnosti Grada Osijeka.
Razni građevinski radovi, prostorna uređenja i izdavanje dokumenata pokazali su da je ovo logična ideja, a praksa je ista i u drugim gradovima.
Novi odjel obavljat će poslove vezane za proračun, računovodstvo, financijsko upravljanje te javnu nabavu, također će biti smanjen broj pročelnika za dva.
Novi pročelnik Upravnog odjela ostaje David Krmpotić, dok će voditeljica drugog odjela biti Nataša Bošnjak, Kornelija Mlinarević, koja je dosad vodila Upravni odjel za EU fondove, ostaje i dalje u gradskoj administraciji, dok je pročelnica za graditeljstvo Ljiljana Belajdžić, podnijela prijedlog za sporazumnim raskidom ugovora s Gradom Osijekom.
Više informacija bit će poznato nakon sjednice u utorak!
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?