[FOTO] Xiaomi dodijelio nagradu hrvatskoj tvrtki Bijelić Co. za premium partnerstvo
Tvrtka Bijelić Co. je već šest godina distributer Xiaomi proizvoda za Hrvatsku, Sloveniju i Crnu Goru
Od 12. do 14. listopada ove godine vodeći svjetski proizvođač mobitela i potrošačke elektronike Xiaomi u Pekingu je bio domaćin konferencije „Global Partner Conference 2023“ koja je okupila preko 600 dobavljača, partnera i lidera industrije iz 58 zemalja i regija, a kojom prilikom je renomiranoj hrvatskoj kompaniji na području FMCG & FMCE prodaje i distribucije tvrtki Bijelić Co. uručio nagradu za premium partnerstvo.
Vođeni idejom konferencije „Pobjeđujemo zajedno, pobjeđujemo sutra“, brojni sudionici raspravljali su o strateškim pristupima i razvojnim perspektivama koji će u narednom razdoblju dodatno unaprijediti obostrano korisnu suradnju te odrediti put za još bolju poslovnu budućnost.
Kroz otvoreni razgovor, uspostavljen je snažan suradnički poslovni ekosustav te su razmijenjeni uvidi vezani uz jačanje sveukupnih izazova globalne ekonomije, a kako bi se zajednički unaprijedile inicijative u kompleksnom globalnom okruženju koje se stalno razvija.
Ne manje važno, ova konferencija poslužila je kao prilika za predstavljanje budućnosti u kojoj se sudionici mogu prilagoditi novim promjenama, znaju iskoristiti prilike i zajedno se suočiti s izazovima, u konačnici ostvarujući zajednički rast i sinergijski razvoj.
Hrvatsku, Sloveniju i Crnu Goru u Pekingu predstavili su Ivana Bijelić, izvršna direktorica tvrtke Bijelić Co. i Goran Mudrovčić, generalni direktor Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.
Posebno ponosna na prepoznatost kvalitete rada i zalaganje zaposlenika Bijelić Co., prilikom uručenja nagrade za premium partera Xiaomija u Istočnoj Europi, Ivana Bijelić je naglasila:
„Ova nagrada je rezultat našeg predanog rada, snage naše distribucijske mreže i uspješnog partnerstva sa Xiaomijem. Od samih naših početaka, nastojali smo biti među najboljim i najinovativnijim distributerima na tržištu, prateći trendove, ali i zahtjeve tržišta na kojima radimo, u svakom trenutku osluškujući i prilagođavajući se potrebama kupaca. Danas znamo da smo na pravom putu te se zahvaljujemo Xiaomiju Hrvatska na izvrsnoj dosadašnjoj suradnji. Ovo je zajednički uspjeh te se radujemo svim budućim izazovima u kojima ćemo nastojati ostvarivati nove uspjehe i napretke.“
“Xiaomi na hrvatskom i slovenskom tržištu bilježi kontinuirani rast što je, između ostalog, i rezultat sinergijskog odnosa s distributerom, tvrtkom Bijelić Co. Ključ partnerskog odnosa leži u usmjerenosti prema zajedničkom cilju, provedbi Xiaomijeve poslovne filozofije “Inovacija za sve”. Želimo omogućiti svim korisnicima na hrvatskom i slovenskom tržištu te diljem svijeta da iskuse pametan način života zahvaljujući širokom portfelju pametnih telefona te AIoT uređaja”, istaknuo je Goran Mudrovčić, generalni direktor Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.
Nagrada je s veseljem dočekana i u Osijeku, sjedištu tvrtke Bijelić Co., gdje su je zajedno proslavili i svi zaposlenici dok je predsjednik Uprave Viktor Bijelić istaknuo: „Zadovoljstvo naših partnera oduvijek nam je bilo na prvom mjestu te je iz godine u godinu otvaralo prostore našeg daljnjeg rasta. Naša stručnost, visoki standardi poslovanja, upornost i trud naših zaposlenih i službeno su potvrđeni ovom nagradom te ne mogu biti ponosniji na sve što smo zajedno napravili. Koristim priliku zahvaliti našem partneru Xiaomiju na izvrsnoj i kvalitetnoj suradnji, na povjerenju i prepoznatosti, kao i svim našim zaposlenima koji su ovu Xiaomi priču učinili dostupnom svih građanima Hrvatske, Slovenije i Crne Gore, pomičući svakodnevno granice te čineći u svim segmentima dostupnima proizvode vrhunske kvalitete.“
William Lu, partner i predsjednik Xiaomi Corporation i predsjednik Xiaomi International Business Department, ovom je prilikom izjavio: „Naša misija je omogućiti svima na svijetu da uživaju u boljem životu kroz inovativnu tehnologiju. Xiaomi ostaje nepokolebljiv u svojoj predanosti svjetskom tržištu i svojim partnerima te će usprkos izazovnim globalnim uvjetima kompanija nastaviti slijediti strategiju premiumizacije brenda, povećavati operativnu učinkovitost i stvarati nevjerojatne proizvode s poštenim cijenama.“
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?