ŽIVOT

Predstavljeni rezultati projekta kojim se unaprjeđuje obrazovanje na području fizike

Projekt Phys-Me Faire predstavljen je u Elektrotehničkoj i prometnoj školi Osijek. Zahvaljujući projektu educirani su nastavnici, škola je dobila novoopremljen laboratorij, ali su i učenici napredovali stvarajući praktične radove...

Objavljeno 29.09.2018
Antonela Verković

”Na mladima svijet ostaje” – kaže stara mudra izreka… S tim se slažemo i ponosni smo na projekte koji obuhvaćaju napredak u obrazovanju, školovanju i izučavanju novih, mladih stručnjaka kojih, bez sumnje, u Osijeku ima mnogo.

Jedan od takvih programa predstavljen je završnom konferencijom jučer u Elektrotehničkoj i prometnoj školi Osijek. Riječ je o Phys-Me Faire projektu ”Unaprjeđenje obrazovnog sustava u predmetnom području fizike u općem i strukovnom srednjoškolskom obrazovanju”.

Nositelj je projekta ili vodeći korisnik Elektrotehnička i prometna škola Osijek, uz partnere Gimnaziju A. G. Matoša Đakovo, Regionalnu razvojnu agenciju Slavonije i Baranje i prekograničnog partnera Koch Valeria Kozepiskola Altalanos Iskola Ovoda es Kollegium iz Pećuha.

Projekt je vrijednosti 1.664.270,38 kuna (224.083,80 EUR), a sredstva su namijenjena za ostvarivanje aktivnosti usmjerenih na unaprjeđenje nastave fizike i izvannastavnih aktivnosti.

REZULTATI PROJEKTA

Cilj je završne konferencije bio zaključiti rad na projektu te okupiti predstavnike ključnih dionika, kao i stručnjake u području naukovanja te općeg i strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, kako bi se nastavio rad na unaprjeđenju procesa učenja obrazovnog sustava.

Projektne aktivnosti predstavila je Snježana Švelec, prof. ističući rezultate projekta – edukacije nastavnika, novi kurikul za dodatnu nastavu laboratorijskih vježbi fizike i novoopremljeni laboratorij, a slijedila su učenička iskustva iz sve tri škole. Učenici su govorili o studijskim putovanjima u München i Ulm i desetodnevnom ljetnom kampu fizike održanom tijekom ljeta u Osijeku. Drugi dio, Phys-Me Faire, održavao se u holu škole; brojni učenici izložili su radove nastale tijekom projekta i demonstrirali aktivnosti na opremi nabavljenoj kako bi se fizika učila na zanimljiv i suvremen način.

Prema povratnim informacijama, kako navode, svi se sudionici slažu da su svi ciljevi projekta ostvareni i istaknuli s želju za nastavkom suradnje!

phys me projekt

phys me projekt

 

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Znanja iz politike i gospodarstva su posebice važna u vrijeme kad se demokratska društva suočavaju se s brojnim društvenim, gospodarskim i političkim izazovima koji dovode u pitanje neke od temeljnih vrijednosti liberalne demokracije

Gong traži od Ministarstva obrazovanja: Omogućite svim učenicima da uče o demokraciji

Gong apelira na Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih da u zamjenu za ukinuti predmet Politika i gospodarstvo omogući učenicima i Više…

Ministarstvo znanosti i obrazovanja ukida rijetke sadržaje koji obrazuju učenike za aktivno sudjelovanje u društvu 

Gong i GOOD protiv reforme strukovnih škola po kojoj Politika i gospodarstvo leti van iz obavezne nastave

Gong i GOOD inicijativa oštro se protive najavljenoj reformi srednjih strukovnih škola prema kojoj će predmet Politika i gospodarstvo biti Više…

Okupljenima na pitanja su odgovarali uvaženi gosti doc. dr.sc. Ida Somolanji Tokić i Mirjana Kulić, ravnateljica dječjeg vrtića Vukovar 1.

[FOTO] Forum građana – “Obrazovanje pravo, a ne dar!” održan u Osijeku

Udruga Sidro – odgojitelji u zaštiti prava djeteta u dječjem vrtiću održala je Forum građana u sklopu projekta „Obrazovanje pravo, Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?

Fotografija ima rijetku moć da zaustavi vrijeme. U jednom kadru može sačuvati pogled, osjećaj, pitanje ili priču — onako kako ju je autor doživio u tom jedinom, neponovljivom trenutku

Poziv građanima na 25. izložbu fotografija autora Osječko-baranjske županije