Novi pozivni centar u Osijeku – inspirativan radni prostor za djelatnike Hrvatskog Telekoma
Prostor je opremljen najmodernijom IT opremom za jednostavnije i efikasnije obavljanje svakodnevnih zadataka te potpuno novom konferencijskom dvoranom
Nataša Rapaić i Ivan Bartulović, članovi Uprave Hrvatskog Telekoma, danas su Osijeku službeno otvorili novi radni prostor za stotinjak djelatnika tamošnjega pozivnog centra.
Hrvatski Telekom krajem je protekle godine zaposlio čak 166 novih djelatnika u pozivnom centru u Osijeku. S obzirom na manje kapacitete postojećih prostora, nova su zapošljavanja rezultirala preseljenjem jednog dijela pozivnog centra na potpuno novu lokaciju u osječkom naselju Retfala. Prostor je opremljen najmodernijom IT opremom za jednostavnije i efikasnije obavljanje svakodnevnih zadataka te potpuno novom konferencijskom dvoranom u kojoj se odvijaju sastanci i druženja. Također, prostor krasi i čitav niz sadržaja koji omogućava da se zaposlenici osjećaju kao kod kuće. Tako sada na raspolaganju imaju novoopremljenu kuhinju, prostor za odmor i terasu za predah i druženja u toplijim danima.
Pozivni centri su samo srce kompanije, a dobro funkcioniranje čitavog sustava te motivirani djelatnici imaju velik utjecaj na unaprjeđenje korisničkog iskustva. „Ulaganje u edukaciju i motivaciju zaposlenika nužno je kako bi i krajnji korisnik bio zadovoljan našim pristupom i uslugama. Iz tog smo razloga protekle godine pokrenuli veliku inicijativu s ciljem povećanja zadovoljstva zaposlenika. Uz novoopremljene radne prostore, jedna od brojnih inicijativa je i jasan karijerni put koji definira kako svaki naš djelatnik pozivnog centra ima priliku biti dodatno nagrađen za ostvarene ciljeve i napredovati“, ističe Nataša Rapaić, članica Uprave i glavna direktorica za privatne korisnike.
Prepoznavanje potencijala vrijednog osječkog kadra i ovakav način širenja poslovanja Hrvatskog Telekoma samo su jedni u nizu pokazatelja izvrsne suradnje HT-a i samog središta istočne Hrvatske. Naime, HT u Osijeku zapošljava ukupno više od 500 djelatnika u raznim područjima poslovanja kompanije. U Osijeku se nalazi i jedan od četiri pozivna centra Hrvatskog Telekoma koji ondje zapošljava gotovo 400 djelatnika, a čak 166 novih je djelatnika zaposleno samo krajem protekle godine.
„Svrha Hrvatskog Telekoma jest povezati sve s prilikama koje pružaju najnovije tehnologije. Kako bismo to ostvarili, vlastitim primjerom kontinuirano pokazujemo kako te prilike koristiti na dobrobit svojih zaposlenika, gdje god se oni nalazili. Najnovije tehnologije i digitalizacija omogućili su nam stvaranje jednakih uvjeta rada za sve naše zaposlenike, inovativne i inspirirajuće radne atmosfere bez obzira nalazili se oni u velikim gradovima ili nešto manjim sredinama“, dodaje Ivan Bartulović, član Uprave HT-a zadužen za upravljanje ljudskim resursima.
Hrvatski Telekom već godinama kroz brojne načine podrške osječkim start-upovima, velike investicije u infrastrukturu te razne oblike suradnje s lokalnim vlastima i kompanijama stvara niz preduvjeta za dobrobit čitave zajednice. Uz sve navedeno, odabir Osijeka kao prvog hrvatskog 5G grada otvorit će čitav niz novih prilika kroz koje će HT moći još više doprinijeti razvoju tog područja.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?