ŽIVOT

Borzan: “Rekordne donacije hrane dokaz su društvene odgovornosti hrvatskih tvrtki u kriznim vremenima!”

Ovo su podaci koji svakako vesele jer pokazuju kako i u kriznim vremenima poput ovih hrvatske tvrtke pokazuju izuzetnu društvenu odgovornost i osviještenost u doniranju hrane.

Objavljeno 06.07.2023
Matija Ivanković

U sklopu priprema za dodjelu priznanja “Najdonator” hrvatskim tvrtkama koje su prijavile najviše donirane hrane, objavljeni su podaci o ukupnim prijavljenim donacijama u prošloj, 2022. godini.

Prema podacima državnih tijela, ukupna prodajna vrijednost donirane hrane u 2022. godini bez PDV-a  iznosila je 4.927.166,11 eura, odnosno 37.123.733,05 kuna! Radi se o rekordnom iznosu donirane hrane u Hrvatskoj od pokretanja inicijative “Najdonator” 2018. godine te povećanju od 25 posto u odnosu na 2021. godinu.

– Ovo su podaci koji svakako vesele jer pokazuju kako i u kriznim vremenima poput ovih hrvatske tvrtke pokazuju izuzetnu društvenu odgovornost i osviještenost u doniranju hrane. Svjesna sam kako je jednom dijelu povećanja ovog iznosa pridonijela i inflacija, ali je ovoliki porast u odnosu na godinu prije definitivno razlog za zadovoljstvo – kazala je potpredsjednica eurosocijalista te organizatorica priznanja „Najdonator” Biljana Borzan.

Eurozastupnica Borzan i “Mreža hrane” su 2018. godine pokrenuli inicijativu „Najdonator” kako bi odali priznanje najvećim donatorima hrane među hrvatskim tvrtkama. Dosadašnji dobitnici godišnjeg priznanja su bili Konzum i Dukat među velikim, te Sana delikatese među malim i srednjim tvrtkama.

Šesta dodjela priznanja „Najdonator” održat će se ovu jesen u Europskom parlamentu nakon kontaktiranja svih donatora koji su Poreznoj upravi prijavili donacije, kako bi se utvrdilo tko se najviše iskazao u prošloj godini.

– Živimo u vremenu ekonomske krize potaknute ruskom agresijom na Ukrajinu te povećanih cijena zbog inflacije i uvođenja eura. Upravo u takvim vremenima, kad se mnogim građanima u Hrvatskoj smanjila kupovna moć, a nekima je egzistencija dovedena i do samog ruba, društvena odgovornost onih koji imaju je još veća nego prije. Stoga se zahvaljujem svima onima koji su donirali hranu i vjerujem kako će ovi podaci biti podstrek i nekim novim tvrtkama da se priključe našoj inicijativi – zaključila je Borzan.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Konferencija FOODCOOLTOUR, je okupila više od tri stotine uzvanika - vodeće europske i domaće stručnjake, predstavnike vlasti i akademske zajednice te prehrambene industrije

Konferencija Foodcooltour u Osijeku: Proizvodnja hrane i samodostatnost kao strateški resurs i pitanje nacionalne sigurnosti

Jandroković: Pitanje samodostatnosti postaje sve važnije, posebno u svijetlu globalnih događaja i najnovijih međunarodnih sukoba Najviše uvozimo voće, povrće, meso Više…

U nastavku teksta donosimo neke od originalnih, inovativnih i uzbudljivih destinacija koje ove jeseni nude gastro iskustvo za pamćenje.

Jesenski gastro vodič uz koje je odabir najboljih restorana mačji kašalj

Regionalna restoranska scena dinamično je dočekala jesensko razdoblje, a tom svjedoči niz odličnih restorana, bistroa, vinarija i barova koji nude Više…

Za stanovnike Osijeka ovo su najpopularniji izbori korisnika, top tri restorana u Osijeku.

Osječani obožavaju street food, naručuju ga više od burgera i pizza, ali i dalje najviše vole – pomfrit!

Donosimo vam kulinarske izbore Hrvata u 2023. godini. Izgleda da tradicionalni favoriti polako ustupaju mjesto nekim novim jelima, a apsolutni Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

„Naša kampanja temelji se na jednostavnoj, ali moćnoj poruci – Uz tebe sam. Jer svaka odluka o zdravlju lakša je kada znate da niste sami,“ poručila je Anita Bujanić, mag. pharm. iz Health Hub-a

“UZ TEBE SAM”  – Vaša podrška nekome može značiti – život:  Podijelite i Vi riječ ohrabrenja oboljelima od raka dojke i prostate!

Voliš putovanja, kvizove i dobru zabavu? Želiš otkriti kako besplatno istraživati Europu? Onda je ovaj kviz baš za tebe!

Pub kviz “Put pod noge”

Svaki korak koji sudionici naprave podsjetnik je da nestala djeca nikada ne smiju biti zaboravljena, a da broj za nestalu djecu 116 000 mora postati dio svijesti svakog građanina

Find Me 2025 – svaki korak nosi poruku nade