FlixBus povezao Osijek i Slavoniju s Mađarskom, Češkom, Slovačkom i Austrijom: nove destinacije i europske zračne luke dostupne i povoljne
FlixBus povezao Osijek i Slavoniju s Mađarskom, Češkom, Slovačkom i Austrijom: nove destinacije i europske zračne luke dostupne i povoljne
Nakon nešto manje od dvije godine, kada je FlixBus prvi puta povezao Slavoniju i Baranju u svoju mrežu, širenje u regiji se nastavlja kako je i najavljeno danas na konferenciji za medije u Osijeku. Od 22. ožujka, Slavonija i Baranja bit će povezane s 4 nove europske države (Mađarska, Austrija, Češka i Slovačka) te 8 novih destinacija. Slavonija je tako postala značajan dio zelene mreže iz koje se sada može direktno putovati u 7 država i 20 destinacija direktno.
˝Slavonija kao izuzetno važna raskrsnica puteva Istočne Europe, prilično je loše ili nikako bila povezana sa susjednim državama. Smatramo da ova regija ima izrazit turistički potencijal, a i Osijek je poznat kao studentski grad, grad mladih koji su željni povoljnih putovanja i istraživanja. Budimpešta, Beč, Prag, Bratislava, atraktivni su gradovi koje mladi žele posjetiti.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.
Konferenciji za medije prisustvovali su predstavnici Grada Osijeka, pročelnik za komunalno gospodarstvo gospodin Siniša Gregoran, predstavnica Županije Osječko-Baranjske, pročelnica za gospodarstvo, gospođa Ivana Katavić-Milardović, Generalni konzul Mađarske, gospodin Antonio De Blasio, direktor Divizije mreža Hrvatske Pošte, gospodin Mario Bebić te voditeljica marketing GPP-a, gospođa Sanja Mršo.
Jednoglasno je izraženo zadovoljstvo i podrška te želja za daljnjim povezivanjem i drugih gradova od značaja za ovu regiju kako u turističkom smislu tako i u smislu mobilnosti lokalnog stanovništva.
Jedna od najznačajnijih veza predstavlja ona s Mađarskom, što je na samoj konferenciji za medije potvrdio i podržao generalni konzul Mađarske, gospodin Antonio De Blasio.
Nedavno započetom suradnjom s Hrvatskom Poštom osigurat ćemo široku mrežu prodaje karata diljem Hrvatske, ali i postati dostupni građanima prilikom obavljanja njihovih svakodnevnih aktivnosti.
Integrirani prijevoz u vidu globalnog i lokalnog prijevoza u destinaciji, prepoznali su i u javnom gradskom prijevozu putnika, odnosno iz GPP tvrtke iz Osijeka s kojom je započela suradnja u prodaji karata, a nastavit će se u daljnjoj integraciji i povezivanju prijevoza putnika na duljim relacijama s onima u samoj destinaciji.
Direktno povezivanje sa zračnim lukama u Budimpešti i Beču, omogućit će i daljnju povezanost ne samo prema Europi, već i prema ostatku svijeta. Više o cijenama i frekvencijama polazaka iz Osijeka, može se saznati na web stranici FlixBusa ili putem besplatne mobilne aplikacije.
++ FlixBus povezuje Slavoniju i čini je dostupnom milijunima putnika diljem Europe
++ Iz Slavonije direktno do 4 nove države: Mađarska, Češka, Slovačka i Austrija
++ Europske zračne luke: Budimpešta i Beč
++ FlixBus ovim povezivanjem potiče i turistički potencijal Slavonije i Baranje
++ FlixBus poslovni model uz regionalne autobusne partnere uspješno povezuje manje i veće destinacije
FlixBus poslovni model – formula uspjeha
Formulu uspjeha FlixBusa predstavlja jedinstveni međunarodni poslovni model. Kombinacija tradicionalnog načina putovanja i unos digitalizacije u isti rezultira generiranjem mladih putnika koji su generacija upravo tog digitalnog doba.
˝U Hrvatskoj imamo puno mladih i aktivnih ljudi željnih putovanja i iskustva, a upravo njima je potrebno jednostavno i brzo nalaženje načina putovanja do željene destinacije, brza kupovina karte i jednostavno putovanje koje će im ponuditi sve što im treba i na samom putovanju – besplatan Internet, utičnicu, udobnost i sigurnost.˝ – izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South regiju.
Prema FlixBus statistici, autobusom najviše putuju oni između 18 i 35 godina.
˝Danas ova dobna skupina putnika rijetko više želi ili ima vremena stajati u redu na blagajni.˝ – dodala je Petra.
Uz odličnu implementaciju tehnologije u tradicionalnu industriju putovanja, formulu uspjeha podržava i široka mreža linija koja raste iz dana u dan, a trenutno s 250.000 dnevnih veza spaja više od 1.400 destinacija u 26 europskih zemalja.
FlixBus će nastaviti s razvojem i ekspanzijom i u 2018. godini s još većom ponudom tržišta i proizvoda. Do kraja godine, zeleni autobusi će započeti s vožnjama i u Americi, osiguravajući i njima alternativne mogućnosti putovanja. Unutar Europe, FlixBus će nastaviti s umrežavanjem destinacija te s povećanjem frekvencija polazaka već postojećih linija.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?