ŽIVOT

HTZ pokrenula promotivnu kampanju “Get to know me”

Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj

Objavljeno 13.03.2025
Darija Kovačić

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije. Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.

„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“

HTZ dovodi danas 10 svjetskih ‘blogera’ i ‘influencera’ u Osijek

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“, koji će se na društvenim mrežama provoditi pod Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Tijekom proteklog mjeseca plesači su sudjelovali na međunarodnom natjecanju u Zagrebu, gdje su, unatoč velikoj i snažnoj konkurenciji, osvojili dvije srebrne i dvije brončane medalje

Uspješna sezona plesnog studija Wings ispunjena medaljama, novim iskustvima i velikim izazovima

Kampanja je usmjerena na podizanje svijesti o važnosti osobne sigurnosti i odgovornog ponašanja tijekom boravka na moru, u prirodi, na putovanjima i u svakodnevnim situacijama koje su česte ljeti

Kampanja “Odgovorno ljetovanje” – informativna podrška građanima i turistima za sigurnije ljeto

Novo središte vatrogasaca nije samo administrativni punkt – to je operativno i edukacijsko čvorište za jedan od najvažnijih sustava zaštite i spašavanja na području županije

Vatrogasna zajednica Osječko-baranjske županije dobila novi ured u Osijeku – sustav od 10.000 članova spreman za sve izazove