Kako se oglašavati kada ste „tanki“ s lovom
2. lipnja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku(Trg Ljudevita Gaja 7) svi zainteresirani imat će priliku poslušati besplatno predavanje na temu „Oglašavanje u besparici i što napraviti s minimalnim budžetom u Hrvatskoj“ koje će održati Karlo Stojčević u sklopu Poslovnog uzleta grada Osijeka.
Edukacija će biti praktičnog karaktera, a na njoj ćete naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.
„Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima, i u oglašavanju postoji ‘tablica množenja’ koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno“, tvrdi Karlo Stojčević.
Karlo Stojčević ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju. Trenutno je direktor i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint. Svoju karijeru započeo je u SAD-u gdje je došao do pozicije člana uprave i marketinškog direktora tvrtke. Sa stečenim znanjem, 2008. vratio se u Hrvatsku i počeo raditi u internacionalnim oglašivačkim agencijama gdje je prošao put od account menadžera do direktora strateškog planiranja te Business Leadera. Dok je vodio internacionalne brendove i velike klijente skupljao je stručna znanja, vještine i razumijevanje što je u današnje vrijeme jako bitno za klijente i razvoj brendova.
Iako su predavanje besplatno, nužno je napraviti on-line prijavu, a popis svih predavanja u sklopu Poslovnog uzleta grada Osijeka možete provjeriti ovdje.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?