Kod dvorane Gradski vrt turbokružni tok
U Trpimirovu ulicu koja je godinama bila državna cesta i nosila glavninu međunarodnog tranzitnog i gradskog prometa, pa i nakon što je sagrađena obilazna zapadna cesta, sve donedavno jako se malo ili gotovo ništa nije ulagalo.
Iako su na njoj otvorena nova gradilišta, ta cesta u najdužoj svojoj dionici, kroz grad, još čeka ozbiljniju rekonstrukciju i obnovu.
Jer samo frezanje vagaša i bojenje crta nije ono što ta cesta čeka. Neki komentiraju da je ta cesta rađena u neko novije doba, a ne kvalitetno prije četrdesetak godina, najvjerotnije ne bi izdržala ni koju godinu.
Vratimo se južnoj dionici na kojoj se već nekih mjesec dana radi. U nastavku, nakon gradnje dodatna dva traka i nadvožnjaka na spoju s lani dograđenom južnom obilaznicom, sada se radi kod Stadionskog naselja gdje će se znatno olakšati promet kod tamošnjih sportskih objekata.
Naime, rekonstruira se ta prometnica od, kako stoji na službenim stranicama Grada Osijeka, raskrižja s Divaltovom do čvorišta s državnom cestom D2 ‘Čvorište Trpimirova’.
U mjesec dana zahuktao se posao jer je predviđeno da se rekonstruiraju 452 metra te ceste koja trenutno ima samo dva prometna traka, oštećen kolnik, nezadovoljavajuću odvodnju, a nema pješačku komunikaciju uz cestu neophodnu zbog prilaza dvorani Gradski vrt, nogometnom stadionu, kao i Stadionskom naselju. Vrijednost investicije je 5,8 milijuna kuna (bez PDV-a), a rok okončanja radova je tri mjeseca od početka radova, što znači do studenoga ove godine.
Na raskrižju D518 s dvoranom Gradski vrt i gradskom ulicom prema trgovačkom centru Pevec gradi se turbokružni tok, cesta će biti proširena na četiri prometna traka širine 3,5 metara, s razdjelnim pojasom širine 4 metra, zelenim zaštitnim pojasom od 2 do 2,5 metara između ceste i pješačkih, odnosno biciklističkih površina.
Gradonačelnik Ivica Vrkić je s Josipom Škorićem iz Hrvatskih cesta, potaknuo i neka druga pitanja vezana uz promet, pa su razgovarali i o rekonstrukciji sjevernog traka južne obilaznice, odnosno ona dva stara koja su još od prije rata nosila sav obilazni promet sve do prošle godine.