ŽIVOT

Matej Perkušić – Blogeri oduševljeni Baranjom: Kada su vidjeli Kopački rit, nastao je muk!

Matej Perkušić, direktor TZ Baranje bio je domaćinom blogerima i 'influencerima' čim su iz Osijeka prešli Dravu. A onda ...

Objavljeno 09.07.2018
Alan Srčnik

Matej Perkušić, direktor TZ Baranje bio je domaćinom blogerima i ‘influencerima’ čim su iz Osijeka prešli Dravu, a koje je u Hrvatsku dovela Turistička zajednica na nacionalnoj razini, u namjeri da isti putem svojih profila društvenih mreža prenesu sjajne dojmove iz naše male zemlje.

Stiglo ih je 10 ‘komada’ sa svih strana svijeta, a čiji profili društvenih mreža broje čitavu vojsku poklonika. Što oni kaži i pokažu, drugi požele. I stoga ih je TZ Hrvatske pozvala i provela Lijepom našom. Naposljetku su stigli u Osijek, Slavoniju i Baranju. A odlaze – siti. I ljepote i hrane.

BLOGERI I ‘INFLUENCERI’ – BARANJSKI DOMAĆIN MATEJ PERKUŠIĆ

Susret sa Slavonijom i Baranjom nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Ako se samo sjetimo kako je Graham Mackrell, glavni tajnik West Ham Uniteda, kada je još Osijek igrao s njima u Kupu UEFA-e, zaustavio jet na aerodromu dok se on najede u jednom osječkom restoranu, sve je jasno!

KOPAČKI RIT I SVA BOGATSTVA BARANJE

Matej Perkušić ih je upoznao s čarolijom Baranje i na taj način. Najeo, napojio, proveo … Ako bilo što kažu protiv nas, sram ih bilo 🙂 Pekli su kobasice, gledali utakmicu, probali šarana u rašljama, fiš, ali ostali i oduševljeni prirodnim ljepotama, činjenicom da i dalje od mora – Hrvatska jest lijepa.

– Jedno je sigurno, u Hrvatskoj se nikako ne može ostati žedan i gladan – navela je influencerica iz Poljske. Govoreći o hrani, japancu Yuyi Matsuo izuzetno se svidjelo pečenje roštilja uz vatru, a ražnjiće je nazvao ”Croatian marshmallows”.

Nadalje, kada su vidjeli Kopački rit, nastao je muk!

– Ovako nešto nismo nikada vidjeli, ni očekivali – rekli su praktički složno pozvani blogeri.

Neizostavno je spomenuti i njihovu oduševljenost vidikovcem, pogled na vinograd ostavio ih je bez daha. Upravo na vidikovcu djevojke su vidjele priliku za najbolji ”photosession”, čak su se za fotke i presvlačile više puta.

Većina od njih desetak Hrvatsku je već posjetila nekoliko puta, npr. japancu Yuyi ovo je osmi put. Premda, Slavonija i Baranja svima je sad prvi put bila na repertoaru.

Nadamo se da ovaj posjet nije bio prvi i jedini, jer sudeći po povratnim informacijama, oduševljeni su jednako koliko i Maldivima, Dubaijem i sličnim atrakcijama koje su posjetili.

 

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Stara trta ima više od 400 godina nalazi se u središtu starog dijela slovenskog grada Maribora, na samo nekoliko metara od rijeke Drave. Riječ je o sorti modra kavčina

Baranji dodijeljen najstariji cijep vinove loze

Turistička zajednica Baranje prijavila se na natječaj za dodjelu trsa najstarije loze na svijetu koja je upisana u Guinnessovu knjigu Više…

Česima i Poljacima nezaobilazna smo stanica na putu do ljetovanja, Skandinavci zainteresirani za slavonski tip tržišta, a ''našima'' smo omiljena vikend destinacija!

TZ Baranja – Perkušić u Baranji želi Skandinavce!

Povodom izuzetno uspješnog projekta ”Visit Slavonia, Share Slavonia” imali smo priliku razgovarati s direktorom ”TZ Baranja” Matejom Perkušićem. Svih 10 Više…

Blogeri već treći dan uživaju kako u prirodnim, tako i u gastronomskim posebnostima Slavonije. Jessica Henze na društvenim mrežama pokazala nam je kako provode dane!

Izdvajamo blogericu koja uživa u sklopu projekta ”Visit Slavonia, Share Slavonia”

Promotivni projekt ”Visit Slavonia, Share Slavonia” već je u punom tijeku! Izdvojili smo jednu od sudionica projekta koja nam je Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Radionica je namijenjena mladima koji žele steći nova znanja, inspirirati se i aktivno sudjelovati u stvaranju pozitivnih promjena

Srce za promjenu – Poziv mladima

Ova neobična pekarska delicija, koja je već neko vrijeme glavna zvijezda svjetskih društvenih mreža, nije samo oku privlačna, već obećava i pravu eksploziju okusa

Probali smo cube kroasan: Viralni hit koji je osvojio svijet, stigao je u Mlinar!

Cilj akcije je skrenuti pozornost vozačima na važnost tehničke ispravnosti vozila jer je vozilo uz vozača i cestu ključan čimbenik sigurnosti

Dani tehničke ispravnosti vozila