ŽIVOT

Na Svjetski dan menstrualne higijene podijelili 40 tisuća besplatnih uložaka

U sklopu kampanje “V za vaginu” ulošci su se dijelili u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku, Puli, Šibeniku, Zadru i Dubrovniku

Objavljeno 31.05.2022
Ivona Amidžić

Povodom Svjetskog dana menstrualne higijene, koji se obilježava 28. svibnja, Libresse je u 9 hrvatskih gradova podijelio čak 20 tisuća paketića, odnosno 40 tisuća besplatnih uložaka.

Akcija se odvijala na frekventnim lokacijama u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Opatiji, Osijeku, Puli, Šibeniku, Zadru i Dubrovniku, kao nastavak kampanje “V za vaginu” kojoj je cilj podići svijest javnosti o problemu menstrualnog siromaštva te potaknuti društvo na promjene.

“Kao društveno odgovorna kompanija, htjeli smo na ovaj način dati svoj doprinos u borbi protiv menstrualnog siromaštva te dodatno osvijestiti širu javnost o problemu s kojim se suočavaju i žene u našoj zemlji. Ovo je tek jedna od planiranih aktivnosti koje provodimo u sklopu kampanje “V za vaginu”, čime želimo potaknuti pozitivne promjene, s dugoročnim ciljem normalizacije i destigmatizacije priče o menstruaciji, ali  i menstrualnom siromaštvu. Iz tog razloga kroz kampanju i dižemo dva prsta za vaginu i želimo okupiti što veći broj žena kroz naš “pokret”, koje će progovarati o svojim iskustvima”, izjavila je Antonija Podnar, brand menadžerica za Libresse u tvrtki Essity Croatia.

Prema rezultatima istraživanja Udruge za ljudska prava i građansku participaciju PaRiter iz 2020. godine, čak 33% žena u Hrvatskoj prisiljeno je štedjeti na ulošcima, 10% njih nije u mogućnosti kupiti dovoljno uložaka kako bi ih redovito mijenjale, a 36,4% žena mora kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene. Riječ je o poraznoj statistici koja je Libresse potaknula na konkretne aktivnosti do kraja godine, koje se mogu pratiti i na  Facebook i Instagram kanalima.

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

VEZANE VIJESTI

Ovo je prvo istraživanje ove vrste provedeno u Hrvatskoj i jedno od rijetkih u Europi

Trećina žena u Hrvatskoj prisiljena je štedjeti na ulošcima jer su im preskupi!

Trećina žena u Hrvatskoj prisiljena je štedjeti na ulošcima, jer su im preskupi. Dio njih zbog previsokih cijena kupuje manje Više…

"Biti financijski kažnjen za prirodnu tjelesnu funkciju nije pravedno"

Škotski parlament prvi u svijetu izglasao besplatne higijenske uloške za sve žene

Škotski parlament, prvi u svijetu, odobrio je u utorak planove za osiguravanje besplatnih higijenskih proizvoda svim ženama. Zakonodavstvom bi se Više…

A u pitanju je samo jedan emotikon...

Kakav ‘biznis’! Okreću novce na menstruaciji?!

Je li menstruacija još uvijek tabu tema? Je li ikada bila? Možda u djetinjstvu… Ili se varamo, ali istraživanja su Više…

VIŠE IZ KATEGORIJE

Inicijativu su pokrenuli studenti sa željom da stečena znanja i iskustva tijekom studija prenesu u događaj koji će biti primjer i poticaj za širenje studentskog djelovanja i poticanje kreativnih realizacija u budućnosti

Prvi Student Media Fest otvara prostor za rasprave, razmjene iskustava i dodatno unaprjeđenja znanja iz područja medija i komunikacija

U natjecanju je sudjelovalo 14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa

[FOTO] Hackathon koji mijenja pravila igre: Orqa i EFOS spojili 50 mladih inovatora – pobjedničko rješenje oduševilo stručni žiri

Iako smo glavobolje navikli povezivati s odraslima, posljednjih godina sve se više javljaju i kod djece starije dobi

Zašto sve više tinejdžera ima glavobolje i što roditelji trebaju znati?