Online shopping – samo je nebo granica!
Sjedimo u udobnom naslonjaču, a na kućnu adresu nam stiže, primjerice, hladnjak!
Kupovina, shopping, inovacije, povoljne cijene, a još pritom i udobnost vlastita doma … Tko je imun na ove riječi kad se spoje u cjelinu? Ma gotovo nitko, kladimo se 🙂 … Svaka ptica na grani već pjeva o tome kako živimo u svijetu interneta u kojem je jednim klikom moguće gotovo sve – ‘put oko svijeta u 80 dana’, vikendica, stan, automobil, koncerti, poslovi … Čudi nas što se već i te ptice s grana ne koriste internetom 😀 Žicama se koriste 😉
Da je netko našim bakama rekao čega ćemo se sve moći ‘dočepati’ dok u pidžami sjedimo u udobnom naslonjaču i ispijamo šalicu omiljene kave (ili pak vina), teško da bi nam povjerovali. A sada – samo je nebo granica! Online tržište sveprisutno je već godinama. Stručnjaci kažu kako su Hrvati u početku pomalo kaskali za ostalim zemljama po pitanju korištenja online trgovine, ali sve više ‘popravljamo statistiku’. Mnogima je ovo poslano kao dar s neba.
UZET ĆEMO PRIMJER
Treba vam novi hladnjak. Sve ste zamislili. Želite sjajno sivu boju, mora biti dovoljno velik i organiziran, kako bi u njega stalo sve što može zadovoljiti nepca svakog od vaših ukućana, želite da ima ‘xtreme freeze’ ladicu koja će u trenutku zamzrnuti željenu namirnicu, želite i ‘eco mode’, jer tko bi pobogu plaćao veću količinu električne energije kad postoji povoljnija opcija čak i za hladnjake. Eh, sad kad ste sve smislili – kreću problemi … Tko će šetati i obilaziti toliko trgovina koje nude bijelu tehniku, plaćati parking, izdvojiti vrijeme kojeg ionako nemamo, hodati, pamtiti gdje smo što vidjeli, ‘letjeti’ s jednog kraja grada na drugi ili pak u drugi grad. Svi ovi problemi riješeni su uvođenjem online kupovine. Ukoliko vam zaista treba hladnjak, pogledajte ponudu na MojaAkcija.hr, nećete se razočarati – nema na čemu!
ŠTO NARUČUJU HRVATI?
Iako se preko interneta danas može kupiti manje-više sve, prošlogodišnja istraživanja pokazuju da Hrvati online najviše kupuju odjeću, obuću i elektroniku, pa čak i namještaj i kućanske aparate.
Njemačko je online tržište, dodaju, najjače u Europi: podaci pokazuju da je lani vrijedilo oko 58,5 milijardi eura te da je u odnosu na godinu prije poraslo 10,9 posto.
Kao što smo naveli na početku, iz udobnosti vlastita doma danas možemo doći do svega – od igle do lokomotive, doslovno! Jednom kad otkrijete čari online shoppinga, teško ćete se obuzdati …
Vaša autorica govori iz iskustva. Nerijetko mi prijatelji kažu kako ću jednog dana cijeli svoj život naručiti preko interneta. Tko zna? Ali kako odoljeti svim tim sitnicama koje su toliko povoljne, nigdje drugdje kao online (ukoliko niste znali, prodavači nerijetko posebne akcije i popuste stavljaju upravo na web shopove, puno češće nego u prodavaonice).
O ponudi vam ne moramo niti govoriti… Primamljive ponude ima i MojaAkcija.hr, a kad krenete gledati što se sve nudi, nećete moći prestati – i to ne samo iz udobnosti vlastita doma, već i iz tramvaja, automobila, sa sastanka, dok sjedite na piću s prijateljima …
Pitanje rizika kada je riječ o kupnji online uvijek postoji, ali cijeli taj alat se danas toliko razvio da ljudi nemaju gotovo nikakve potrebe za strahom. Online shopovi nerijetko nude i recenzije stvarnih kupaca s vjerodostojnim fotografijama, a isto je i s plaćanjem – banke su razvile toliko alata uz pomoću koje zaista ne moramo ni malo strahovati oko toga hoće li naš novac ‘otići u vjetar’.
Ukoliko želite sigurne proizvode bez imalo rizika oko kvalitete i funkcionalnosti – MojaAkcija.hr je pravo mjesto za vas.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?