Panonica – slavonska priča o prijateljstvu, tradiciji i inovaciji sada dostupna u SPAR-u
U sklopu društveno odgovornog projekta Startaj Hrvatska kojeg zajednički provode SPAR Hrvatska i Nova TV, predstavljena slavonska tradicija pretvorena u sjajan gastronomski doživljaj
U sklopu novog izdanja projekta Startaj Hrvatska, u drugoj epizodi predstavljena je Panonica – brend proizvoda od slatkovodne ribe osmišljenih s autentičnim okusima Slavonije i Srijema. Iza ovog jedinstvenog gastronomskog koncepta stoje Vukovarci Miro Balaž i Goran Terzić, čiji je cilj prenijeti bogatstvo prirodnog i kulturnog nasljeđa Slavonije kroz inovativne proizvode od riječne ribe. Proizvodi Panonica, kao što su riblji ćevapčići, ribasice i burgeri, donose okus Dunava i Slavonije na stolove diljem Hrvatske.
Miro je, vođen dubokim uspomenama na mirise i okuse Srijema i rijeke Dunav, prepoznao priliku za stvaranje proizvoda koji će, i u svojoj jednostavnosti i u svojoj posebnosti, evocirati bogatstvo slavonske prirode. S podrškom prijatelja Gorana, posvetio se ovoj poslovnoj viziji te kreirao Panonicu kao brend koji spaja tradiciju s modernim ukusima, pružajući kupcima jedinstven doživljaj Slavonije na tanjuru. “Panonica je više od proizvoda – ona je priča. Priča koju je zapečatio Dunav, koja vraća u prošlost, ali s vizijom budućnosti, i priča koja donosi okus prirodnog i autentičnog,” ističe Miro.
Proizvodi Panonica izrađeni su od svježe, filetirane slatkovodne ribe, jednog od najboljih dunavskih šarana, koji čini 80% sastava. Svaki proizvod pažljivo je kreiran kako bi što vjernije prenio okus ribe, uz dodatak odabranih začina karakterističnih za hrvatski krajolik, poput ružmarina, bosiljka, lovora i slatke paprike. Uz minimalan dodatak drugih sastojaka, Panonica omogućava da prirodni okusi dolaze u prvi plan. Pakiranje u vakuumiranoj ambalaži te zamrzavanje osiguravaju vrhunsku svježinu i nutritivnu vrijednost proizvoda.
Priprema Panonica proizvoda vrlo je jednostavna, potrebno je svega desetak minuta prženja, a rezultat je kvalitetan obrok bogat omega-3 masnim kiselinama, proteinima, kalijem i vitaminom B1. Kupcima su dostupni okusi Classico, Aromatico s mediteranskim biljem te Piccante s notom ljutine koja podiže prirodni okus ribe.
Osim što pružaju autentično slavonsko iskustvo, Miro i Goran vjeruju da Panonica ima širu ulogu u promociji i revitalizaciji vukovarskog kraja. “Smatramo da je važno podržati lokalnu zajednicu, jer upravo ovdje, uz Dunav, leže svi sastojci za proizvod koji je i kvalitetan i autentičan. Svaka naša Panonica nije samo proizvod, već dio tradicije našeg kraja,” kaže Goran. Kroz suradnju s lokalnim dobavljačima i dunavskim ribarima, Panonica postaje dijelom regionalne zajednice i omogućava očuvanje slavonske tradicije.
U svakom zalogaju Panonica proizvoda, tradicija i karakter vukovarskog kraja susreću se u jednostavnosti i ljepoti okusa, donoseći autentičan doživljaj Slavonije koji se pamti.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?