GOSPODARSTVO

Predstavljen projekt Safe stay in Croatia

Brnjac: "Važno je osigurati da nacionalna oznaka bude dostupna svim dionicima u turizmu i lancu putovanja, što je i postignuto"

    Objavljeno 25.02.2021
    Darija Kovačić

    Na danas održanoj konferenciji za medije ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili su projekt Safe stay in Croatia, web platformu putem koje svi zainteresirani dionici mogu pronaći informacije o tome što Safe stay in Croatia predstavlja, preuzeti sigurnosne oznake i ostaviti svoje dojmove.

    Hrvatska je zbog dobrih epidemioloških prilika prošle godine bila prepoznata kao sigurna destinacija, na čemu se nastavlja raditi i u 2021. Uz već na tržištu poznatu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC) Safe Travels, osmišljena je nacionalna oznaka pod nazivom Safe stay in Croatia, koja je važan kotačić u etabliranju Hrvatske kao sigurne i poželjne destinacije, ali i poticaj svim dionicima u lancu putovanja – od benzinskih postaja do zračnih luka i trajekata kao i  hotelima, marinama, privatnim apartmanima, muzejima i drugim atrakcijama za nastavak pridržavanja epidemioloških mjera.

    Tijekom priprema za ovu turističku godinu, u kojoj nas nažalost i dalje prati pandemija, upravo smo sigurnost i zdravlje naših sugrađana i gostiju stavili na prvo mjesto. Riječ je o projektu u kojem su Ministarstvu turizma i sporta podršku pružila vodeća turistička i strukovna udruženja okupljena u Savjet za oporavak i razvoj turizma, realizaciju turističke godine 2021. te unapređenje turističke ponude. Propisanim protokolima obuhvatili smo više od 200.000 ugostitelja i pružatelja usluga u turizmu.“, istaknula je Brnjac te dodala kako je važno osigurati da nacionalna oznaka bude dostupna svim dionicima u turizmu i lancu putovanja, što je i postignuto.

    Za promotivnu kampanju zadužena je Hrvatska turistička zajednica. „Aktivnosti u sklopu kampanje provodit ćemo tijekom ožujka i travnja na tržištu Njemačke, Austrije, Italije, Poljske, Velike Britanije, Češke, Slovačke, Mađarske, Francuske i Nizozemske. Uz promotivni dio, koji se odnosi na pozicioniranje Hrvatske kao dobro pripremljene i sigurne turističke destinacije, ova kampanja ima i edukativni karakter jer svoje goste želimo upoznati s protokolarnim i epidemiološkim mjerama koje se provode na svim razinama turističke djelatnosti kako bi im se omogućio siguran i ugodan boravak u našoj zemlji“, izjavio je Staničić, nadodavši kako će se aktivnosti oglašavanja, između ostalog i putem videa, provoditi na online kanalima i društvenim mrežama uz #SafeStayInCroatia te na najčitanijim online portalima po navedenim tržištima.

    Foto: HTZ

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Najveće iznenađenje jest da je tijekom srpnja ostvaren najveći broj noćenja do sada u 2023. godini

    Rekordan turistički srpanj u Osječko-baranjskoj županiji

    Osječko-baranjska županija posljednjih godina u kontinuitetu bilježi izvrsne turističke rezultate. Rezultat je to kontinuiranog rada na razvoju destinacije kroz Turističku Više…

    "...možemo očekivati, imajući u vidu činjenicu da 60% noćenja dolazi iz Euro područja, 2/3 turista iz Schengen prostora da će svakako to biti mamac za povećani broj dolazaka i noćenja ove turističke sezone 2023."

    U Osijeku održani Dani poslova u turizmu

    U osječkoj Dvorani Gradski vrt održani su Dani poslova u turizmu koje su zajednički organizirali Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Više…

    Šengenski prostor ili, kolokvijalno rečeno, Europa bez granica jedno je od najopipljivijih dostignuća Europske unije i jedan od temelja europskog projekta. Područje je slobodnog kretanja ljudi i roba, unutar kojeg su ukinute kontrole granica za sve putnike, osim u izvanrednim okolnostima

    Hrvatska ulazi u Schengen, od 01.01.2023. uklanjaju se rampe na granicama sa Slovenijom i Mađarskom

    Ministri unutarnjih poslova država članica EU-a i šengenskog prostora donijeli su danas u Bruxellesu konačnu odluku – Hrvatska je od Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Posao ovaj tjedan nude Ricardo, Tehnomont gradnja, Hire & Fire, Vital Group... pogledajte sve ponude!

    Poslodavci traže radnike, javite se!

    Svaki poduzetnički pothvat započinje dobrom poslovnom idejom. No, poduzetničkih ideja je bezgranično puno, a uspješne pothvate od neuspješnih dijeli – realizacija

    Od ideje do realizacije – novi besplatni seminar za poduzetnike

    Za posjetitelje je otvoren sva tri dana od 10.00 do 19.00 sati, a ponuđena im je kvalitetna oprema za lov i ribolov, kao i prezentacije ponude lovišta i ribolovnih mjesta i uvjeta, natjecanja u pripremi fiša, lovačkog čobanca i drugih jela jedinstvenih okusa, izložbe lovačkih pasa, izložbe fotografija, dakako uz bogatu eno i gastro ponudu

    [FOTO] U Gospodarskom centru OBŽ otvoren 19. Sajam lova, ribolova i turizma SALORI