ŽIVOT

Remax Centar nekretnina provodi kampanju dizanja svijesti o obiteljskom nasilju

U izloge su odlučili istaknuti božićne i novogodišnje želje korisnika doma Sv. Ana koji pruža pruža psihosocijalnu potporu ženama i djeci - žrtvama obiteljskog nasilja

    Objavljeno 29.12.2020
    Ivona Amidžić

    Remax Centar nekretnina poznat je u zajednici kroz razna djelovanja u okviru društveno odgovornog poslovanja, no u prosincu su se odlučili za još odvažnije korake.

    “Svjesni smo kako je nasilje oduvijek bilo društveni problem, no pandemija i posljedice karantene doprinijele su dodatnoj eskalaciji. U suradnji s domom Sv. Ana odlučili smo se provesti kampanju kojom želimo javnost dodatno osvijestiti o ovom važnom problemu. Dom Sv. Ana pruža psihosocijalnu potporu ženama i djeci – žrtvama obiteljskog nasilja. Smješta ih u pravilu do šest mjeseci, a izuzetno do godine dana. Uz osiguravanje usluga stanovanja, prehrane, brige o zdravlju, radi se na njihovom osamostaljivanju, djeluje se dakle psihoterapijski i resocijalizacijski. Prilikom oblikovanja naše kampanje htjeli smo napraviti aktivnost većeg i šireg odjeka. Smatramo da ovakve kampanje i suradnje moraju biti kontinuirane. Kako bi dodatno uključili i samu zajednicu, u naš izlog odlučili istaknuti božićne i novogodišnje želje korisnika doma Sv. Ana, naglašavaju iz najvećeg Remaxovog franšizera u Hrvatskoj”, navode iz Remax Centra.

    Nadodaju da je velik broj prolaznika kao i djelatnika ostao dirnut njihovim željama.

    Neke od želja istaknute u izlogu su:

    1. Želim Božić bez vike.
    2. Želim konačno živjeti u miru.
    3. Želim da mama bude sretna. Želim da mama ne plače.
    4. Želim se odmoriti od straha. Želim slobodu.
    5. Želim obitelj. Želim se ponovno smijati.
    6. Želim se osjetiti voljenom, vrijednom, lijepom… Želim raditi.
    7. Želim da imamo svoju kuću.
    8. Želim da okićen bor ne bude još jedan od razloga da me udari.

    “U obiteljskom nasilju najviše stradavaju djeca. U obitelji bi se djeca trebala osjećati najsigurnije, a ovoj djeci je u njihovoj obitelji sigurnost bila ugrožena. U naš Dom ta djeca sa svojim majkama dolaze puna straha, puna neizvjesnosti i pitanja. Žene se često pitaju: zašto mi koje smo žrtve moramo s djecom bježati, a onaj koji nas je zlostavljao ostaje u našoj kući? Kad odu, žene se moraju boriti sa cijelim sustavom, i sve početi ispočetka, a zlostavljač dobije novčanu kaznu, mjeru zabrane približavanja žrtvi ili oko 30 dana zatvora i ostaje u njihovoj kući. Ipak, većina žena će reći da im ne treba puno – samo jedan kutak u kojem će se osjećati sigurno s djecom, gdje neće strahovati, gdje će imati mir”, ističu iz doma Sv. Ana.

    “U narednim mjesecima najavljeno je preuređenje doma, posebno spavaonica kako bi boravak korisnicima bio što ugodniji. Drago nam je da su se i naši djelatnici uključili u ovu kampanju te da svi zajedno pomažemo zajednici u kojoj poslujemo”, ističu iz Remax Centra nekretnina.

    “Našom kampanjom želimo osvijestiti da svi mi – kao pojedinci, tvrtke i društvo – imamo odgovornost podržati žrtve i njihove obitelji, osobito u ovome trenutku kada je problem dodatno eskalirao uslijed pandemije. Cilj naših vizuala u izlozima je osvijestiti svakog prolaznika o ovom važnom problemu unutar zajednice”, zaključuju iz Remax Centra nekretnina.

    Pozivamo sve koji mogu pomoći da doniraju sredstva uplatom na račun doma Sv. Ana.

    IBAN: HR1523400091110050790.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Građanska dužnost je prijaviti bilo koji oblik nasilja, a svojim postupanjem dokazujemo da je Grad Osijek ali i Osječko-baranjska županija mjesto nulte tolerancije na nasilje, a ovakvim postupanjem možemo unaprijediti život u lokalnoj zajednici

    U Osijeku održana plesna kampanja protiv nasilja nad ženama – “Milijarda ustaje”

    Kampanja “One Billion Rising” ili „Milijarda ustaje“ započela je na Valentinovo 2012. kao inicijativa za podizanje svijesti o uznemirujućoj statistici Više…

    Na Medicinskome fakultetu danas je održana konferencija za medije povodom početka kampanje Budi mRAK cijepljenja protiv HPV-a...

    Budi mRAK: Svaki drugi roditelj zna za virus HPV-a, a svaki treći za besplatno cjepivo

    Na Medicinskome fakultetu danas je održana konferencija za medije povodom početka kampanje Budi mRAK cijepljenja protiv HPV-a, kampanju i punktove Više…

    Nisu stali na kulenu, ima i ljute i slatke paprike, vinograda... - Osam vizuala pravi su za krilaticu kampanje "Hedonizam je na istoku"

    (FOTO) Urnebesno duhovita kampanja Turističke zajednice OBŽ: Pogodili u sridu s kulenom…

    Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana lansirala je kampanju „Via Slavonija Baranja“ kojom poziva domaće goste na otkrivanje doživljaja koji Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    U Auro Domus poslovnicama diljem Hrvatske ti klijenti svakodnevno dobivaju nekoliko stotina ili tisuća eura. I vrlo često se iznenade činjenicom da su u zamjenu za slomljeni lančić ili ogrlicu koju ne nose godinama mogli u samo nekoliko trenutaka dobiti dovoljno sredstava za zatvore minus na tekućem računu ili si priušte nešto što su dugo željeli.

    Požurite i iskoristite visoke cijene: Otkup zlata sada se najviše isplati

    Biciklijada se i ove godine organizira u znak podrške nacionalnoj kampanji Hrvatskog knjižničarskog društva za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom "I ja želim čitati"

    FFOS-ova BICIKLIJADA 2024.

    Izvučen je dobitnik 3.000 eura za shopping u Portanovi,  čak 50 trgovina u Portanovi nudilo je rođendanske popuste, mađioničar, disco hostese i ljudi od stakla (Mirror crew) napustili su Portanovu, velika rođendanska torta se pojela, šampanjac popio, a svih 150 nagrada koje su bile sakrivene u mnoštvu balona je pronađeno.

    [FOTO] Trgovački centar Portanova proslavio 13. rođendan uz vrijedne nagrade, shopping s popustima i pregršt iznenađenja za posjetitelje