ŽIVOT

Remax Centar nekretnina provodi kampanju dizanja svijesti o obiteljskom nasilju

U izloge su odlučili istaknuti božićne i novogodišnje želje korisnika doma Sv. Ana koji pruža pruža psihosocijalnu potporu ženama i djeci - žrtvama obiteljskog nasilja

    Objavljeno 29.12.2020
    Ivona Amidžić

    Remax Centar nekretnina poznat je u zajednici kroz razna djelovanja u okviru društveno odgovornog poslovanja, no u prosincu su se odlučili za još odvažnije korake.

    “Svjesni smo kako je nasilje oduvijek bilo društveni problem, no pandemija i posljedice karantene doprinijele su dodatnoj eskalaciji. U suradnji s domom Sv. Ana odlučili smo se provesti kampanju kojom želimo javnost dodatno osvijestiti o ovom važnom problemu. Dom Sv. Ana pruža psihosocijalnu potporu ženama i djeci – žrtvama obiteljskog nasilja. Smješta ih u pravilu do šest mjeseci, a izuzetno do godine dana. Uz osiguravanje usluga stanovanja, prehrane, brige o zdravlju, radi se na njihovom osamostaljivanju, djeluje se dakle psihoterapijski i resocijalizacijski. Prilikom oblikovanja naše kampanje htjeli smo napraviti aktivnost većeg i šireg odjeka. Smatramo da ovakve kampanje i suradnje moraju biti kontinuirane. Kako bi dodatno uključili i samu zajednicu, u naš izlog odlučili istaknuti božićne i novogodišnje želje korisnika doma Sv. Ana, naglašavaju iz najvećeg Remaxovog franšizera u Hrvatskoj”, navode iz Remax Centra.

    Nadodaju da je velik broj prolaznika kao i djelatnika ostao dirnut njihovim željama.

    Neke od želja istaknute u izlogu su:

    1. Želim Božić bez vike.
    2. Želim konačno živjeti u miru.
    3. Želim da mama bude sretna. Želim da mama ne plače.
    4. Želim se odmoriti od straha. Želim slobodu.
    5. Želim obitelj. Želim se ponovno smijati.
    6. Želim se osjetiti voljenom, vrijednom, lijepom… Želim raditi.
    7. Želim da imamo svoju kuću.
    8. Želim da okićen bor ne bude još jedan od razloga da me udari.

    “U obiteljskom nasilju najviše stradavaju djeca. U obitelji bi se djeca trebala osjećati najsigurnije, a ovoj djeci je u njihovoj obitelji sigurnost bila ugrožena. U naš Dom ta djeca sa svojim majkama dolaze puna straha, puna neizvjesnosti i pitanja. Žene se često pitaju: zašto mi koje smo žrtve moramo s djecom bježati, a onaj koji nas je zlostavljao ostaje u našoj kući? Kad odu, žene se moraju boriti sa cijelim sustavom, i sve početi ispočetka, a zlostavljač dobije novčanu kaznu, mjeru zabrane približavanja žrtvi ili oko 30 dana zatvora i ostaje u njihovoj kući. Ipak, većina žena će reći da im ne treba puno – samo jedan kutak u kojem će se osjećati sigurno s djecom, gdje neće strahovati, gdje će imati mir”, ističu iz doma Sv. Ana.

    “U narednim mjesecima najavljeno je preuređenje doma, posebno spavaonica kako bi boravak korisnicima bio što ugodniji. Drago nam je da su se i naši djelatnici uključili u ovu kampanju te da svi zajedno pomažemo zajednici u kojoj poslujemo”, ističu iz Remax Centra nekretnina.

    “Našom kampanjom želimo osvijestiti da svi mi – kao pojedinci, tvrtke i društvo – imamo odgovornost podržati žrtve i njihove obitelji, osobito u ovome trenutku kada je problem dodatno eskalirao uslijed pandemije. Cilj naših vizuala u izlozima je osvijestiti svakog prolaznika o ovom važnom problemu unutar zajednice”, zaključuju iz Remax Centra nekretnina.

    Pozivamo sve koji mogu pomoći da doniraju sredstva uplatom na račun doma Sv. Ana.

    IBAN: HR1523400091110050790.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Nisu stali na kulenu, ima i ljute i slatke paprike, vinograda... - Osam vizuala pravi su za krilaticu kampanje "Hedonizam je na istoku"

    (FOTO) Urnebesno duhovita kampanja Turističke zajednice OBŽ: Pogodili u sridu s kulenom…

    Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana lansirala je kampanju „Via Slavonija Baranja“ kojom poziva domaće goste na otkrivanje doživljaja koji Više…

    Kampanja ''Ne odustajem'' posvećena je ženama s metastatskim rakom dojke

    Eni, Nika, Nela i Mia u kampanji “Ne odustajem”

    Uz kampanju ”Ne odustajem”, posvećenu ženama s metastatskim rakom dojke, objavljena je obrada istoimene pjesme Zlatana Stipišića Gibonnija s mladim Više…

    Podržite razvoj novog regionalnog centra za djecu s teškoćama u razvoju

    Kampanja “JAKO JAKO BITNO” Dječjeg kreativnog centra Dokkica

    Dječji kreativni centar DOKKICA, dobitnik Nagrade za promicanje prava djeteta u 2021. godini Ministarstva rada, mirovinskoga sustava i socijalne politike, Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    U Strossmayerovoj ulici postavljene su fiksne kamere za nadzor brzine, nalaze se kod kućnih brojeva 239 i 320...

    Nove-stare kamere u Strossmayerovoj ulici?

    Sutra 13. kolovoza od 9 sati na osječkoj tržnici možete razmijeniti stvari na još jednom izdanju tradicionalnog modnog buvljaka...

    Tradicionalni modni buvljak na Tržnici ne ide na godišnji odmor

    Županijska organizacija HNS-a Osječko-baranjske županije i podružnica HNS Osijek organiziraju jubilarnu podjelu napitaka hodočasnicima...

    Jubilarna podjela napitaka hodočasnicima u Aljmašu