U rujnu druga faza obnove pješačkog mosta: Zamjena i sanacija hodnih ploča, ograde, armature…
Dok je most bio zatvoren s jedne na drugu obalu kompom se znalo prevesti i do tisuću građana vikendom...
Osječki pješački most, jedan od najprepoznatljivijih simbola grada, zatvorio se u kolovozu prošle godine za pješake i bicikliste zbog prvog dijela trogodišnje obnove, prenosio je Radio Osijek.
Viseći pješački dravski most u Osijeku, dug je 210, visok 35 i širok šest metara. Izgrađen je 1980. godine, od kada je imao dvije veće obnove nakon što je za Domovinskog rata bio važna poveznica grada s Baranjom. Prema procjeni Instituta građevinarstva Hrvatske, danoj prije nekoliko godina, mostu je prošao rok trajanja i trebala mu je ozbiljna sanacija i rekonstrukcija zbog dotrajalosti.
Što se tiče konkretnog projekta ukupna vrijednost radova je nešto manje od 16,5 milijuna kuna, a o čemu smo već pisali prošle godine.
Prva faza dugoočekivane temeljite obnove počela je 22. kolovoza 2020., odmah po završetku prvog osječkog noćnog polumaratona. Nakon pripremnih radova obnovljena je armiranobetonska i čelična konstrukcija, zamijenjena čelična užad i 100 metara vješaljki te obavljen niz drugih radova, među kojima je i sređivanje ograde. Skinuta je rasvjeta kojom su se prenosile poruke te lokoti zaključanih ljubavi.
Sada na red dolazi obnova hodne površine vrijedna 8.420.347,50 kuna, prenosi Glas Slavonije. Predviđena je sanacija 45 armiranobetonskih ploča, a pet je potrebno potpuno zamijeniti. Predviđena je i zamjena oštećene armature, zaštitno premazivanje i obnova pješačkih ograda.
Dok je most bio zatvoren s jedne na drugu obalu kompom se znalo prevesti i do tisuću građana vikendom. To samo svjedoči koliko je most veliki i svakodnevni dio građana Osijeka, što za pješake, što za bicikliste.
foto: screenshot
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?