Unaprijedi poslovanje uz marketinško znanje
Koliko ste puta čuli da je neka tvrtka, iako je imala izvrsne proizvode i usluge, zatvorila svoja vrata? Jedan od primarnih razloga zašto tvrtke danas propadaju je nesnalaženje u svijetu digitalnog marketinga
Koliko ste puta čuli da je neka tvrtka, iako je imala izvrsne proizvode i usluge, zatvorila svoja vrata? Jedan od primarnih razloga zašto tvrtke danas propadaju je nesnalaženje u svijetu digitalnog marketinga.
Što uopće znači snaći se u svijetu digitalnog marketinga? Za početak vladati pojmovima kao što su boost, reach, like, ad. Sve prethodno nabrojano su vrste Facebook kampanja uz pomoć kojih možete izgraditi svoj brand, promovirati svoje poslovanje te na dnevnoj bazi komunicirati sa svojim postojećim i potencijalnim kupcima te poslovnim partnerima.
Ako ste se pokušali baciti u novomedijske vode i nije vam pošlo za rukom – zapitajte se: “Postoji li moja tvrtka ako nisam prisutan na društvenim mrežama?”. Ukoliko je vaš odgovor na prethodno pitanje negativan, vrijeme je da počnete ulagati u digitalno oglašavanje na društvenim mrežama. Ne bacajte novac na loše kampanje bez marketing plana.
Osječka tvrtka Ofir d.o.o. nudi usluge digitalnog oglašavanja, a njihov tim stručnjaka s višegodišnji iskustvom, iza sebe ima veliki broj uspješnih projekata i zadovoljne klijente. Dizajniranje vizualnog identiteta tvrtke, izgradnja branda i prepoznatljivosti vaših proizvoda i usluga na tržištu, samo su neki od ciljeva do kojih se dolazi zajedničkom suradnjom. Kroz suradnju Ofir će vam pomoći pri SEO optimizaciji, korištenju Google Adwords oglašavanja u svrhu unaprjeđenja poslovanja te Facebook oglašavanju.
SEO ili optimizacija web stranice za tražilice je pozicioniranje tvrtke na tražilicama kako bi korisnici mogli organski pronaći odgovore na svoje upite. Važna je zato što omogućava bolja pozicioniranost poduzeća na tražilicama, a samim time povećava se posjećenost web stranice, broj kontakata te direktna prodaja.
Google Adwords oglašavanje je oglašavanje tvrtke na Google pretraživačkoj mreži. Prednost Google Adwordsa je u mogućnosti izrazito uskog i preciznog ciljanja (targetiranja) korisnika te mjerljivosti i optimizaciji.
Facebook oglašavanje je oglašavanje na društvenoj mreži Facebook. Obuhvaća targetiranje određene grupe ljudi, optimizaciju kampanja i analizu podataka kampanja i kupaca.
Danas se više ne kaže da velike ribe jedu male, već da ribe koje brzo plivaju, lako mijenjaju smjer i prilagođavaju se novim uvjetima na tržištu uspješno posluju. Naučite plivati na vrijeme s tvrtkom OFIR.
Za više informacija posjetite marketingiraj.me ili se javite putem telefona 031 273 236.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?