Vozili smo: Opel Astra 2016 – uznemirava luksuznu klasu!
Opelov najveći adut, nova Opel Astra 2016. je stigla u Osijek i u OPEL PSC danas i sutra (petak subota) možete isprobati ovaj novi kompaktni model cijenjenog njemačkog proizvođača.
U PSC-u će vas dočekati uzbudljivi benzinac s motorom 1.0 te 106 ks koji je nevjerojatno živahan ali i srazmjerno štedljiv, na raspolaganju za testnu vožnji je i 1.6 cdti (136ks) novi motor napravljen od aluminija te je i samo vozilo radi toga lakše a motor znatno bolji od prethodnika. Još nekoliko modela je raspoloživo za testnu vožnju ali na ova dva smo se uvjerili u iznimnu kvalitetu izrade vozila, vrhunske performanse i udobnost. A tehnologija i sigurnost, to je poseban dio uzbudljivog testiranja.
Osnovna Opel Astra serijski u opremi ima klima uređaj, radio+usb, kontrole na upravljaču, ESP, pomoć pri kretanju uzbrdo, šest zračnih jastuka, LED pozicijska svjetla, daljinsko centralno, električne podizače…
Astra koju smo mi testirali (1.6 cdti, 136ks – crvena), je imala kompletnu opremu koju je moguće staviti u taj automobil. Tako smo mogli isprobati 7 inčni zaslon u boji kompatibilan s Apple carplay i android sustavom, park pilot s kontrolom mrtvog kuta i stražnjom kamerom a od zanimljive opreme valja spomenuti Opel eye prednju kameru koja je dio serijske opreme u dynamic i innovation razini, a uz doplatu stoji 4800,00 kn.
[singlepic id=11151 w= h= float=none]
Najzvučniji element s popisa Astrine opreme ipak su prednja LED Matrix svjetla koja se prilagođavaju prometu i cesti. Ova opcija stoji 9500 kn. Prilagodljivo svjetlo mijenja se ovisno o tipu ceste te intenzitetu i smjeru prometa. svaki svjetlosni sklop obuhvaća LED dnevna svjetla , svjetla koja skreću, osam LED segmenata koji se individualno aktiviraju ovisno o situaciji ispred Astre. Isprobali smo ga i sustav funkcionira odlično te razlikuje krivinu, znak i putokaz (koje osvjetljava) od drugog vozila (na čiji nailazak gasi pojedine segmente svjetla).
Interesantan nam je bio i sustav upozoravanja napuštanja cestovne trake koji se aktivira pri brzinama od 60 – 180 km/h. Naime ako vam se recimo prispava na putu i bez davanja pokazivača smjera automobil polako krene prema bijeloj cestovnoj traci, malo po malo će vas sam vratiti u traku laganim pomicanjem volana 🙂 Osim toga odlično funkcionira i sustav protiv sudara koji procjenjuje vašu brzinu i brzinu automobila koji je ispred vas i time vas upozorava o opasnosti ali i koči umjesto vas.
Nova Astra je prvi automobil iz kompaktne klase iz masovne proizvodnje koji nudi pristup pomoću jedne kamere za sve funkcije. Opelovo upozorenje na objekte u mrtvom kutu dobilo je Euro NCAP-ovu nagradu za napredne sigurnosne tehnologije.
Ono što nas je zaista oduševila (a vjerujemo oduševit će i mnoge vozače i vozačice) je nova generacija napredne pomoći pri parkiranju. Znate za onu situaciju kada prolazite pored nepreglednog mora automobila koji su uzdužno parkirani i ne možete naći mjesto… iza vas još pet automobila također traži to jedno mjesto. Konačno ugledali ste mjesto ali niste sigurni možete li brzo i precizno uparkirati (a svi iza vas su već nervozni). Ništa lakše za naprednoga asistenta za parkiranje. Naime sustav prepoznaje odgovara li parkirno mjesto dužini vašeg vozila i automatski upakirava vozilo, da bez vaše pomoći, isprobali smo 🙂 vi samo trebate ubaciti mjenjač u hod u nazad i Astra će se sama uparkirati, savršeno precizno.
Ako radi jedne stvari trebate otići na testnu vožnju u Opel PSC, eto onda je to napredna pomoć pri parkiranju. Garantirano izvlači osmjeh na lice 😉
Pogledajte video naprednog parkiranja iz Opel PSC Osijek: https://www.facebook.com/PscOsijekOpel/videos/953296268074203/#
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?