Osijek Software City ima svježi vizualni identitet
Udruga Osijek Software City nakon više od dvije godine rada dobila je svježi izgled uz novi dizajn koji se u potpunosti razlikuje od prethodnoga kojim se OSC predstavljao. Novi vizualni identitet koristi elemente iz domene djelovanja Udruge, a ravnopravno isprepliće motive softvera i grada Osijeka. Po riječima autora, novi identitet OSC-a čini dio procesa kreiranja lokalne i međunarodne prepoznatljivosti osječke IT industrije.
Dizajn karakterizira moderna interpretacija jednostavnijih vremena kod računalnih sučelja, a sam identitet kreiran je s namjerom da bude prilagodljiv potrebama korisnika.
„Identitet donosi novitete u obliku primarnih sredstava komunikacije poput posjetnica, memoranduma, PowerPoint prezentacija, majica i praktičnih predmeta poput šalica i sl., koji će biti dostupni svim članovima OSC-a. Sustav dopušta razvoj proizvoda, personalizaciju i razvoj aplikacija identiteta za svoje potrebe. Napravljen je i niz templatea i filtera pomoću kojih se mogu jednostavno producirati vizuali za potrebe OSC-a. Imperativ je bio dostaviti što veći broj alata, kako bi se korisnici (programeri) mogli se autonomno koristiti identitetom.“ – pojasnio je Marko Jovanovac iz tvrtke Marivo, kreativni odjel.
Uz Marka, na izvedbenom rješenju identiteta radili su još i Matija Dizdek, Denis Sučac iz Monoa te Tomislav Bilić iz Inchooa.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?