GOSPODARSTVO

Informacije o uslugama i radu gradske uprave i gradskih javnih poduzeća

Zamjenica gradonačelnika Žana Gamoš i predstavnici gradskih javnih poduzeća na današnjoj konferenciji za novinare izvijestili su javnost o prilagođenom načinu rada i pružanja usluga u okolnostima pandemije koronovirusa

    Objavljeno 20.03.2020
    Mirela Belaj

    Zamjenica gradonačelnika Žana Gamoš i predstavnici gradskih javnih poduzeća na današnjoj konferenciji za novinare izvijestili su javnost o prilagođenom načinu rada i pružanja usluga u okolnostima pandemije koronovirusa.

    – U skladu s izvanrednim mjerama koje su na snazi te sa situacijom u kojoj se nalazimo, Grad Osijek iz dana u dan donosi nove odluke te usklađuje rad gradske uprave prema realnim potrebama ali i preporukama Nacionalnog stožera civilne zaštite – kazala je Žana Gamoš te izvijestila o novodonesenim odlukama:

    Poništenje natječaja za financiranje projekata i programa udruga
    – Znamo da u narednom razdoblju i u vremenu u kojem očekujemo da će ova situacija trajati, a sukladno naputku Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske – velika većina projekata i programa neće se održati. Upravo zbog toga donijeli smo Odluku o poništavanju Javnog natječaja za financiranje projekata i programa udruga iz Proračuna Grada Osijeka u 2020. U novim javni natječajima za osječke udruge vodit ćemo računa o tome da programe i mjere formiramo tako da pomognemo udrugama koje zapošljavaju naše sugrađane – priopćila je Gamoš.

    Isplata uskrsnica
    Druga odluka odnosi se na isplatu uskrsnica umirovljenicima i socijalno ugroženim obiteljima za koje je u proračunu osigurano 1,9 milijuna kuna:

    • Produljuje se rok za prijavu u evidenciju umirovljenika Grada Osijeka za isplatu Uskrsnice za korisnike inozemne mirovine, korisnike mirovina koji su u radnom odnosu te korisnike mirovina koji iz objektivnog razloga nisu na popisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje. Rok se produljuje do 1. listopada 2020., umjesto 30. travnja 2020.
    • Uskrsnice će se zahvaljujući Hrvatskoj pošti isplatiti do Uskrsa na kućne adrese 7343 korisnika starosnih, prijevremenih starosnih mirovina i obiteljskih mirovina, te korisnicima invalidskih mirovina zbog opće nesposobnosti za rad i profesionalne nesposobnosti za rad, a nisu u radnom odnosu na temelju ispisa korisnika mirovine s iznosom do 2.200,00 kuna koji je Gradu Osijeku dostavljen od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – Središnje službe Zagreb.
    • Korisnicima prava na naknadu za troškove stanovanja uskrsnica će se isplatiti putem poštanske usluge na adresu stanovanja, a ne putem poklon kartica Zagrebačke banke d.d. kako je to bilo uobičajeno svake godine.
    • Korisnicima prava na naknadu za troškove stanovanja Grada Osijeka omogućit će se na prikladan način predaja mjesečnih režijskih troškova. Kasnije donošenje računa neće utjecati na njihovo pravo jer će Grad Osijek zajedno s pružateljima usluga poduzeti sve aktivnosti za produljenje roka za plaćanje mjesečnih naknada bez plaćanja zateznih kamata ili pokretanja ovrha za neplaćene obveze za razdoblje za koje je proglašena pandemija koronavirusa.

    S ciljem zaštite građana i svojih djelatnika, pružanje usluga prilagodila su i sva gradska javna poduzeća prema mjerama i preporukama Nacionalnog stožera civilne zaštite:

    GRADSKI PRIJEVOZ PUTNIKA

    • U cilju prevencije daljnjeg širenja virusa i dodatne zaštite građana i vozača GPP-a ukida se prodaja i nadopuna karata kod vozača.
    • Obavlja se sveobuhvatna dezinfekcija svih vozila, svakodnevno se pojačano čiste i dezinficiraju okomite i vodoravne površine te rukohvati na sjedalima u vozilima.
    • Prilagođeni su vozni redovi i skraćeno je radno vrijeme prodajnih mjesta gdje su ugrađena zaštitna stakla.
    • Detaljnije informacije dostupne su na mrežnim stranicama GPP-a: http://www.gpp-osijek.com/

    UNIKOM

    U skladu s preporukama Nacionalne civilne zaštite, Unikom d.o.o. donio je sljedeće odluke i poduzeo sljedeće mjere:
    • Otpad se redovito odvozi; radnicima na odvozu podijeljen je ograničen broj rukavica i maski.
    • U jedinu blagajnu u sjedištu društva dopušta se kontrolirani ulaz do najviše 2 osobe, uz obvezan međusobni razmak.
    • Zoološki vrt zatvoren je za posjetitelje do daljnjega te su odgođene sve edukacije i rođendaonica.

    • Kompa ne prevozi građane i do daljnjega se odgađa njezino stavljanje u pogon.
    • Na prostoru reciklažnih dvorišta zabranjuje se boravak više od 5 osoba u istom trenutku.
    • Detaljnije informacije dostupne su na mrežnim stranicama Unikoma: http://unikom.hr/

    VODOVOD

    • Obustavljen je ulazak stranaka i rad s njima (komunikacija sa strankama ograničava se na elektroničku poštu i telefon, mrežnu stranicu i aplikaciju „Moj Vodovod“).
    • Organiziran je zatvoreni režim rada pogona proizvodnje vode (svim osobama koje nisu zaposlene u pogonu proizvodnje vode i ne obavljaju nužne poslove u svezi s proizvodnjom vode – zabranjuje se ulazak u pogon).
    • Uvedena je radna obveza za sve radnike koji rade u odjelima proizvodnje, obrade i distribucije vode za ljudsku potrošnju, kao i za radnike zaposlene u odjelima za održavanje odvodnje i vodoopskrbe.
    • Na svim ulazima u pogon organizira se obvezna dezinfekcija obuće i ruku.
    • Detaljnije informacije dostupne su na mrežnim stranicama Vodovoda: https://vodovod.com/

    UKOP

    • Pogrebi se održavaju redovno, ali u skladu s preporukama Stožera, dakle – unutar užeg kruga obitelji.
    • Građani se mole da do daljnjega odgode dolazak u Ukop.
    • Sa svakom strankom naknadno će se dogovoriti najbolje rješenje prilagođeno individualnim potrebama.
    • Dežurna pogrebna služba radi 24 sata i dostupna je na 0800 9992.
    • Na dogovor u svezi organizacije pokopa mogu pristupiti maksimalno dva člana obitelji pokojnika.
    • Kod ulaska u Pogrebni ured i prije samog dogovora obvezna je dezinfekcija ruku dezinficijensom na bazi alkohola i za stranke i za djelatnike ureda.
    • Obvezno je održavanje udaljenosti između stranaka i djelatnika Pogrebnog ureda od minimalno 1 metar.
    • U prostorije gdje se nalazi pokojnik mogu ući samo članovi najuže obitelji.
    • Sućut obitelji pokojnika daje se bez osobnog kontakta – rukovanja.
    • Detaljnije informacije dostupne su na mrežnim stranicama Ukopa: https://ukop-osijek.hr/

    ZAVOD ZA STANOVANJE

    • Komunikacija s korisnicima obavlja se putem telefona, e-pošte, Facebooka i pisanih zahtjeva predanih na izdvojenom pultu.
    • Mole se suvlasnici da prijavljuju isključivo hitne intervencije.
    • Sve potrebne informacije korisnici mogu pronaći na internetskoj i Facebook stranici Zavoda: http://zavodzastanovanje.hr/

    TRŽNICA

    • Sve tržnice u Osijeku i Uprava rade prema uobičajenom random vremenu.
    • Na svim lokacijama pojačane su mjere održavanja čistoće i dezinfekcije.
    • Ulazak u zatvoreni dio Glavne tržnice omogućen je isključivo kroz glavni prolaz uz obvezno dezinficiranje ruku prilikom ulaska i uz ograničenje do 100 osoba koje se istovremeno mogu nalaziti u prostoru te održavati razmak od 1 m u redu pred vitrinama i klupama.
    • Autotržnica od 15. ožujka potpuno je obustavila rad. Zakup se neće naplaćivati, produžit će se trajanje već uplaćenog zakupa za razdoblje kada bude uspostavljen uobičajen režim poslovanja.
    • Uprava Tržnice nastoji osigurati što duži rad svih prodajnih mjesta gdje se prodaje hrana.
    • Detaljnije informacije dostupne su na mrežnim stranicama Tržnice: http://www.trznica.hr/

    Obavijesti ostalih gradskih javnih poduzeća i ustanova dostupne su na njihovim mrežnim stranicama:

    • PODUZETNIČKI INKUBATOR BIOS
    • DJEČJI VRTIĆ OSIJEK
    • ŠPORTSKI OBJEKTI
    • OSJEČKI SAJAM
    • DJEČJE KAZALIŠTE BRANKA MIHALJEVIĆA OSIJEK
    • PUČKO OTVORENO UČILIŠTE OSIJEK

    U svakom trenutku gradska uprava grada Osijeka na usluzi je svim građanima. Dužni smo poduzimati određene mjere u cilju zaštite građana, a posebice umirovljenika koji su najranjivija skupina te socijalno ugroženih osoba, stoga smo izvršavanje naših obveza prilagodili trenutnoj situaciji.

    Vrijeme je da pokažemo koliko smo solidarni i empatični u teškim situacijama, a svaka, i najmanja pomoć, uvijek je dobro došla. Osvrnimo se stoga oko sebe i razmislimo o onima koji se ne mogu u ovim vremenima pobrinuti sami za sebe. Napominjemo da se Hrvatski Crveni križ, Gradsko društvo Crvenog križa Osijek posebno organizirao oko pomoći starijima i nemoćnima; otvorena je telefonska linija putem koje se građani mogu informirati o mogućnostima pomoći u nabavci i dostavi osnovnih prehrambenih i higijenskih potrepština te lijekova za rizične skupine građana.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Novost su propusnice za osobe koje imaju vrtove, voćnjake, vinograde izvan mjesta boravišta i prebivališta

    Dvoje novozaraženih u OBŽ, ukupno 46 – Virus potvrđen kod djelatnika PU osječko-baranjske

    Ravnateljstvo civilne zaštite Osječko-baranjske županije održalo je danas u 11.00 sati redovnu dnevnu novinsku konferenciju na kojoj se prvo obratio Više…

    U 13 točaka pobrojali prioritetne mjere koje predlažu Vladi

    HUP: Vlada hitno mora donijeti nove mjere po principu “nula prihoda, nula rashoda”

    Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) poručila je u nedjelju da Vlada hitno mora donijeti nove mjere za spas hrvatskog gospodarstva po principu “nula prihoda, Više…

    Građani imaju mnoga pitanja i dileme, a na neke od njih odgovor je jučer dao ministar Beroš...

    Izaći van ili ostati u kući? Kome stiže zaštitna oprema te nazire li se kraj epidemiji?

    U razgovoru s novinarima ministar Vili Beroš jučer je objasnio situacije koje su zadnjih dana zbunjivale hrvatsku javnost. Radilo se Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    Nije sve tako crno... Ovakve nam vijesti dođu kao dašak svježeg zraka :D

    Završena energetska obnova devet zgrada škola Osječko-baranjske županije

    "Svim dućanima i trgovačkim lancima koji i dalje budu dizali marže javno će se navesti nazivi kako bi građani znali o kome je riječ"

    Mikulić: Zbog kršenja samoizolacije naplaćeno 130.000 kuna kazni

    Radi se o obustavi naplate parkiranja u razdoblju 30 dana, počevši od 23. ožujka 2020.

    Elektromodul ipak odlučio uvažiti preporuku Stožera o obustavi naplate parkiranja