GOSPODARSTVO

Predsjednik NK Osijek o gradnji nacionalnog stadiona: Ili komercijalizacija ili ‘Spomenik dijaspori’

Obitelji bi donirale novac kroz jednu web-platformu, skroz transparentnu, a na svakoj bi sjedalici novoga stadiona bilo ugravirano ime njihovog pretka - veli Meštrović

    Objavljeno 23.07.2018
    Alan Srčnik

    Predsjednik NK Osijek Ivan Meštrović, za službenu internetsku stranicu NK Osijek progovorio je o dva načina izgradnje nacionalnog stadiona. Njegov kredibilitet o toj temi proizlazi iz trenutne gradnje stadiona NK Osijek, ali i inozemnih veza …

    Jedno rješenje financiranja vidi kroz komercijalizaciju, drugo kroz ‘gradnju Spomenika dijaspori’, donacijama obitelji naših iseljenika, čija bi imena bila upisana na stolicama …

    KOMERCIJALIZACIJA

    – Jedno je izgradnja kroz komercijalizaciju imena, nešto što je primjerice Allianz radio u Torinu, Munchenu, Nici… Kod nas u tom kontekstu možemo uzeti neku od većih hrvatskih firmi, primjerice da se stadion zove INA Arena. Tako bi se kroz komercijalizaciju imena, odnosno određenu naknadu, moglo ostvariti do 50 posto troškova za izgradnju stadiona, a ostalo bi naravno pokrio HNS koji bi bio i vlasnik istoga – počeo je Meštrović.

    CROWDFUNDING

    – Drugi put je nešto romantičniji, riječ je o ideji kojom se bavim već nekoliko mjeseci, a to je izgradnja stadiona kroz Crowdfunding i to hrvatske dijaspore kojoj i sam pripadam. Stoga kao u onim partizanskim filmovima mogu reći „drugovi, za mnom“, nastavio je Meštrović, pa objasnio …

    – Vi ste svjesni da više od 4 milijuna Hrvata živi izvan Domovine, a oni su i najveći ulagači u Republiku Hrvatsku. Podatak za 2017. je da su uložili više od 2 milijarde eura. Sve su to tužne priče u kontekstu raseljavanja, a mi bismo na ovaj način napravili spomenik hrvatskoj dijaspori i to onim prvim pokoljenjima koja su napustila Hrvatsku dvadesetih, tridesetih, pedesetih godina prošloga stoljeća.

    – Obitelji bi donirale novac kroz jednu web-platformu, skroz transparentnu, a na svakoj bi sjedalici novoga stadiona bilo ugravirano ime njihovog pretka koji je napustio Domovinu i godina kada je to bilo. Je li to Stančić s Brača koji je otišao u Punta Arenas u Čileu,  1936. godine, koji je devet ili deset tisuća kilometara daleko ili bilo tko drugi… – nizao je predsjednik Osijeka i zaključio …

    – Imali bismo stadion kapaciteta od 35 do 50.000 ljudi kojega bi kasnije i Hrvati iz dijaspore obilazili, razgledavali, gdje bi cijeli svijet vidio jedan novi pristup Crowdfundingu.

    Predsjednik Osijeka vjeruje kako je takav model moguć, a o njemu je već razgovarao i s najvišim državnim dužnosnicima, odnosno predsjednicom Kolindom Grabar Kitarović.

    Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?

    VEZANE VIJESTI

    Bit će to jedan od najluksuznijih i najmodernijih nogometnih zdanja u regiji...

    Osijek novom stadionu, po uzoru na europske klubove, napravio nešto što još nitko u Hrvatskoj nije

    Još se ne zna kada će biti otvoren novi osječki stadion na Pampasu, piše Index. Moderno zadnje kapaciteta 12 tisuća Više…

    Za zamjenicu predsjednika Gospodarskog vijeća HGK izabrana je Dajana Mrčela.

    Zoran Kovačević: Komora će kao sustav opstati

    Zoran Kovačević sedmi je put jednoglasno izabran za predsjednika Gospodarskog vijeća HGK – Županijske komore Osijek. Njegova je  zamjenika predsjednica Više…

    Betoniranje je u punom jeku, dok će idućega mjeseca uslijediti postavljanje gotovih montažnih elemenata

    (FOTO) Stadion u Retfali polako dobiva svoje prve obrise

    Oni koji imaju priliku proći pokraj najvećeg gradilišta u Osijeku, ili pak vidjeti radove sa svojih obližnjih prozora ili balkona, Više…

    VIŠE IZ KATEGORIJE

    EFOS Business Forum okupio je vodeće menadžere, poduzetnike i akademske stručnjake, pružajući im priliku za umrežavanje i razmjenu ideja o najnovijim trendovima u području umjetne inteligencije

    Održan Drugi EFOS Business Forum: Umjetna inteligencija kao ključ globalne konkurentnosti

    Zahvaljujući provođenju procesa proizvodnje u suradnji s uglednom skupinom stručnjaka s Agronomskog fakulteta i vrsnim enolozima, njihovi proizvodi predstavljaju fuziju autentičnih okusa i inovativnog pristupa

    Veliki uspjeh hrvatskog bračnog para Kovačić na prestižnom poljskom natjecanju – Trinaest zlata i jedno srebro za kompletan asortiman proizvoda

    U sklopu društveno odgovornog projekta Startaj Hrvatska kojeg zajednički provode SPAR Hrvatska i Nova TV, predstavljena slavonska tradicija pretvorena u sjajan gastronomski doživljaj

    Panonica – slavonska priča o prijateljstvu, tradiciji i inovaciji sada dostupna u SPAR-u